Ik hoop dat het morgen goed is ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:02 schreef Asyniur het volgende:
Veel goed banennieuws hier de laatste tijd!![]()
behalve dan van TheFrankey![]()
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen goed is ja!
Ja omdat ik nog niks geregeld heb natuurlijk.quote:
o ik moet je aan het werk schoppenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja omdat ik nog niks geregeld heb natuurlijk.
Nou ja eigenlijk, vooral omdat ik dat vergeten ben.
Nee hoor. Maar ze heeft maar een klein kamertje en dat bed enemt de hele kamer in... Dus misschien is een slaapbank voor haar veel leuker, dan kan ze die ook weer opklappen en dan heeft ze een plek om te zitten in haar kamer, dat heeft ze nu dus niet.quote:
Ja. Als ik straks klaar ben met werken ga ik meteen ff rondbellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik moet je aan het werk schoppen
nou hup vooruit!
Dat is wel belangrijk als de bank ook echt als bed wordt gebruikt! Kijk voor een keertje logeren is een goedkoop ding op de grond prima, maar nu wordt het ook echt een bed, dus we moete even kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef lady-wrb het volgende:
ikea heeft leuke bedden die je ook als bank kunt gebruiken.
ik vind slaapbanken eerlijk gezegd voor geen meter liggen (of je moet meteen een dure nemen)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:16 schreef Ticootje het volgende:
1.20 is wel lekker knus. Zeker als je er toch 10 wilt...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef pinquit het volgende:
of kan je niet eens om je hoge hakken lopen?![]()
Je moet het (net als Catan trouwens) een keer spelen met iemand die het goed kent. Je moet er even inkomen maar dan is het leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:51 schreef Memmel het volgende:
Is Machiavelli echt leuk? Heb het ook liggen, maar kom er maar niet toe.
dat was dus wel een be-amer. huhhuh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
aaaaaaaaaargh wat een K** dag zeg. Heb net ruim een uur een poging gedaan om een beamer uit het jaar 30 v christus aan de praat te krijgen zonder succes. Zegt degene die hem vanmmorgen heeft gebruikt: ja hij deed het vanmorgen ook al niet.![]()
ow ik weet het nog, dat eerste jaar is echt een tropenjaar! Het wordt beter vicky! heus!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Vicky het volgende:
Mag ik ff heel hard gillen!!
Ik heb een kleuter die een grote bek heeft en totaal niet luistert en een baby die niet wil slapen en alleen maar aan het huilen is...
Hoe ga je die maken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:59 schreef Vicky het volgende:
Oxy, fijn dat je opa en oma langsgeweest zijn maar wat balen dat je de foto's gewist hebt. Veel plezier morgen met nieuwe maken!
Wat staat er bij iiedereen op het menu vanavond?? Wij eten een aardappeltortilla
zoquote:
quote:
morgen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:16 schreef k_i_m het volgende:
Dank, dank.
Moest jij ook niet op gesprek binnenkort, Ticoo?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
Wat ga je nu tegen die mevrouw zeggen Kim?
klinkt /leest lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo
ik laat de aardappels even voorgaren in de magnetron anders duurt het een eeuwigheid eer ze gaar zijn.
volgende keer maak ik m met hamblokjes/reepjes en champignons.
ow dat doe ik wel eens hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:20 schreef Vicky het volgende:
M was gelukkig bijtijds thuis.. Die had ik al gebeld of ie al onderweg was want ik stond op het punt om Amber op het balkon te zetten..
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef kezz het volgende:
[..]
ow dat doe ik wel eens hoorkind buiten zetten om af te koelen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef phluphy het volgende:
Hey Kim wat goed! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik zou bij die mevrouw in d'r gezicht "hoesten" zoals die "vent" bij Little Britain altijd doet als ie eerst 10 keer gezegd heeft "computer sais no!"![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga d'r opbellen om te vertellen dat kim niet meer komt. En als ze dan vraagt waarom niet? dan zeg ik; kim is dood!. En dan ga ik heel hard janken
.
oh dat valt dan nog wel meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef moussy het volgende:
Vicky, hier was het ergste vandaag toch wel het op-het-brood-kaas-spugen, daarna is de wind iets gaan liggen, maar ze waren zó lief dat de 1 er om 19 uur in lag en de ander om 19:30![]()
Kimzie je wel!!
mijn kind vreet die dingen niet... raar kind.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n schoon kind gehad na het eten.
Ik heb laatst een beetje suiker door de yoghurt gedaan bij kind hier....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn kind vreet die dingen niet... raar kind.
whahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb laatst een beetje suiker door de yoghurt gedaan bij kind hier....
WOEST!
Uitgespuugd en KRIJSEN!
Yoghurt hoort volle yoghurt te zijn of roer. En zuur!
De eerste keer dat ze zo'n ding bij oma gegeten had heeft ze de hele auto ondergekotst. Ik heb echt maandenlang een Danoontje trauma gehadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn kind vreet die dingen niet... raar kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |