Ik hoop dat het morgen goed is ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:02 schreef Asyniur het volgende:
Veel goed banennieuws hier de laatste tijd!![]()
behalve dan van TheFrankey![]()
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen goed is ja!
Ja omdat ik nog niks geregeld heb natuurlijk.quote:
o ik moet je aan het werk schoppenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja omdat ik nog niks geregeld heb natuurlijk.
Nou ja eigenlijk, vooral omdat ik dat vergeten ben.
Nee hoor. Maar ze heeft maar een klein kamertje en dat bed enemt de hele kamer in... Dus misschien is een slaapbank voor haar veel leuker, dan kan ze die ook weer opklappen en dan heeft ze een plek om te zitten in haar kamer, dat heeft ze nu dus niet.quote:
Ja. Als ik straks klaar ben met werken ga ik meteen ff rondbellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik moet je aan het werk schoppen
nou hup vooruit!
Dat is wel belangrijk als de bank ook echt als bed wordt gebruikt! Kijk voor een keertje logeren is een goedkoop ding op de grond prima, maar nu wordt het ook echt een bed, dus we moete even kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef lady-wrb het volgende:
ikea heeft leuke bedden die je ook als bank kunt gebruiken.
ik vind slaapbanken eerlijk gezegd voor geen meter liggen (of je moet meteen een dure nemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |