Bedankt voor de reacties! Heb nog geen HA gebeld omdat ik het nog even wilde aanzien aangezien ze totaal niet uitgedroogd lijkt (ze heeft al twee of drie keer geplast vandaag met een gezonde urinekleur, heeft nog natte ogen en een soepele, veerkrachtige huid, geen droge lippen etc.).
Wat Nijna zegt was ik ook van plan inderdaad, aangezien het ook iets lijkt te verbeteren nu (was dat niet de wet van FoK! las ik laatst?) sinds ik het topic opende heeft ze niet meer gespuugd maar geslapen, ze ziet er nu aanmerkelijk beter uit, weer kleur op haar wangen enzo.
Het lepeltje water van zojuist zit er ook nog in.
ORS ken ik inderdaad, maar zoals Moussy zegt reageren de kinderen (en ikzelf) er hier ook op. Dacht al dat het aan ons lag, maar ik zie dus dat ik niet de enige ben die het niet naar binnen krijgt.
Ik kook toevallig vanavond rijst, zal wat van het water bewaren, heb dat inderdaad vaker gelezen. Misschien met een klein schepje suiker erin of zo.
Zal morgen kippensoep op het menu zetten, kan ze weer wat aansterken.
Dat van dat washandje, is dat niet ontzettend goor? Als ze erop zuigen krijgen ze dan geen wasmiddelrestanten naar binnen?

Mijn washandjes ruiken altijd wel naar wasverzachter enzo, dus lijkt me dat ze daar dan ook naar smaken. Misschien eerst even uitkoken anders of zo.