er is al eentje verkocht, de mooiste.. de zwarte grrrrquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef JamMasterJustin het volgende:
als we beloven alle3 de mooie te kopen, kunnen we ze misschien hebben voor een totaal van 270 euro!
De zwarte is helaas al verkocht. Het is een gewoon leder bandje met een normale sluiten (dus geen kliksysteem) Dat "draaiding" er zo uitziet, Tauchmeister horloges zijn afgekeken van een duikhelm (zie de logo) denk daarom. De horloges zijn duikhorloges bijvoorbeeld de zwarte kan tot 200m diepte (dat staat erop of het echt zo is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:28 schreef JamMasterJustin het volgende:
Vind de zwarte wel mooi, maar mij iets te duur, koop dan liever nieuw voor dat geld
Hou het topic nog wel even in de gaten.
Wat ik me altijd afvroeg, waarom is dat draaiding (geen idee hoe je het noemt) zo groot? Het ziet eruit als een dop, kan je het als alcoholflacon gebruiken ofzo? Haha. Lijkt me erg storend bij het dragen..?
En een iets serieuzere vraag: wat voor sluiting is het? Echt een bandje of meer een bandje maar toch een soort van kliksysteem, zoals bij stalen horloges meer?
Je mag de twee overgebleven horloges wel kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef JamMasterJustin het volgende:
als we beloven alle3 de mooie te kopen, kunnen we ze misschien hebben voor een totaal van 270 euro!
Groningen, als dat uit de richting is opsturen geen probleem. De horloges zijn compleet nieuw, nooit gedragen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef megane het volgende:
Heej waar woon je eigenlijk, heb misschien interesse
Nee heb geen nieuw bandje liggen. Voor 18 euro koop je een nieuw origineel bandje of voor een paar euro een ander random zwart leder bandje. Heb nog wel een zwarte band alleen zit die om mijn eigen horlogequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je de 0128 niet met een zwart bandje?
Ze hebben allemaal een normaal formaat. Diameter van de horloges zijn 45 mm, dus ook de T0128.quote:
Een beetje afwisseling is ook niet slecht hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Oké
succes met de verkoop ik heb eigenlijk op dit moment niet echt een horloge nodig omdat ik er nog een heb
maar ik zocht in dat topic meer een merk waarbij ik er eventueel een zou kunnen kopen als deze het niet meer deed..
Staat genoteerd, beetje aan de lage kant nog gezien het een nieuwe horloges is. (ongedragen)quote:
Het is meer zwart met oranjequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou best willen, maar ten eerste vind ik de rode wel het mooiste en ten tweede moet ik gewoon even rustig aan doen, helaas. Veel te veel geld uitgegeven de laatste tijd.
op je plaatje staat 100quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:10 schreef Maxtar het volgende:
[..]
De zwarte is helaas al verkocht. Het is een gewoon leder bandje met een normale sluiten (dus geen kliksysteem) Dat "draaiding" er zo uitziet, Tauchmeister horloges zijn afgekeken van een duikhelm (zie de logo) denk daarom. De horloges zijn duikhorloges bijvoorbeeld de zwarte kan tot 200m diepte (dat staat erop of het echt zo is?![]()
[ afbeelding ]
Op z'n eigen foto's nietquote:
Klopt, is een andere horloge maar het ging op dat moment om de "dop"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op z'n eigen foto's niet
dat plaatje wat hij postte was ook een heel ander horloge.
Ja, ik!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Maxtar het volgende:
UP! niemand belang bij een mooie modieuze horloge?
Heb zelf bijna dezelfde alleen dan is de diameter van de kast 53 mm en zit de knop ook aan dezelfde kant als bij de T072. Maar je hebt helemaal geen last van de dop, en de diameter van de kast is 45 mm dus zo groot is de horloge niet. Ook al zit de dop aan de andere kant heb je er weinig last van zolang de horloge niet strak om je pols zit zodat die kan bewegen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Die knop op die t0072 vind ik te groot
maar hij zit wel aan de goeie kant zodat hij niet tegen mijn hand aan komt als ik mijn hand omhoog doe
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nee
Dan liever 0128
maar dat gaat hem niet worden omdat ik geen geld over heb
misschien over een tijdje ofso..
De T072 bedoel je!? De wijzerplaat is niet helemaal wit, het is meer gebroken wit, heel licht gelig. Maar een mooie horloge! Vraagprijs is 100,-quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:06 schreef motumotu het volgende:
ik heb interesse in die met witte plaat.
To latequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |