er is al eentje verkocht, de mooiste.. de zwarte grrrrquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef JamMasterJustin het volgende:
als we beloven alle3 de mooie te kopen, kunnen we ze misschien hebben voor een totaal van 270 euro!
De zwarte is helaas al verkocht. Het is een gewoon leder bandje met een normale sluiten (dus geen kliksysteem) Dat "draaiding" er zo uitziet, Tauchmeister horloges zijn afgekeken van een duikhelm (zie de logo) denk daarom. De horloges zijn duikhorloges bijvoorbeeld de zwarte kan tot 200m diepte (dat staat erop of het echt zo is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:28 schreef JamMasterJustin het volgende:
Vind de zwarte wel mooi, maar mij iets te duur, koop dan liever nieuw voor dat geld
Hou het topic nog wel even in de gaten.
Wat ik me altijd afvroeg, waarom is dat draaiding (geen idee hoe je het noemt) zo groot? Het ziet eruit als een dop, kan je het als alcoholflacon gebruiken ofzo? Haha. Lijkt me erg storend bij het dragen..?
En een iets serieuzere vraag: wat voor sluiting is het? Echt een bandje of meer een bandje maar toch een soort van kliksysteem, zoals bij stalen horloges meer?
Je mag de twee overgebleven horloges wel kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef JamMasterJustin het volgende:
als we beloven alle3 de mooie te kopen, kunnen we ze misschien hebben voor een totaal van 270 euro!
Groningen, als dat uit de richting is opsturen geen probleem. De horloges zijn compleet nieuw, nooit gedragen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef megane het volgende:
Heej waar woon je eigenlijk, heb misschien interesse
Nee heb geen nieuw bandje liggen. Voor 18 euro koop je een nieuw origineel bandje of voor een paar euro een ander random zwart leder bandje. Heb nog wel een zwarte band alleen zit die om mijn eigen horlogequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je de 0128 niet met een zwart bandje?
Ze hebben allemaal een normaal formaat. Diameter van de horloges zijn 45 mm, dus ook de T0128.quote:
Een beetje afwisseling is ook niet slecht hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Oké
succes met de verkoop ik heb eigenlijk op dit moment niet echt een horloge nodig omdat ik er nog een heb
maar ik zocht in dat topic meer een merk waarbij ik er eventueel een zou kunnen kopen als deze het niet meer deed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |