Drents van mijn liefste. Na vergelijkend onderzoek besloten we dat voele eieren waarschijnlijk bebroede eiers aanduiden, en geen onbevruchte.quote:
Autolozestadsbewonerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:48 schreef Gellius het volgende:
Ik denk altijd aan Sigme als ik 'n ouwe bus zie rijden..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef Gellius het volgende:
't Was een barrel!
Ik geef aan Stadsdeel S al zoveel subsidie weg dat er echt geen cadeau bijhoeft. Maar ik kreeg wel een bos bloemen van mijn uitzendclub. Die heb ik overigens alweer weggegeven, omdat ik geen vaas heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:20 schreef zodiakk het volgende:
Gefeliciteerd, IR. Bij het Rijk worden dergelijke mijlpalen met gepaste uitbundigheid gevierd. Tis dat je het maar weet.
Maar wel lang.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:05 schreef Gellius het volgende:
IR is naar eigen zeggen "een fragiel jongetje zonder vetreserve".
Nou ja zó hard gaat het toch niet met die kaalheid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
omdat ik geen vaas heb.
Ik til m'n been er over de stang heen zeg maar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Hoe doe je dat, zwaai je je been over je kind heen?
Dat leek me ook de enige optie. Raar dat ze wel mamafietsen hebben, maar geen papafietsen. Of je moet natuurlijk zoiets aanschaffen:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:36 schreef Z het volgende:
[..]
Ik til m'n been er over de stang heen zeg maar.
Ik fiets al een half jaar op een damesfiets, maar besef het nog steeds niet en zwaai nog steeds m'n been over het achterwiel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:28 schreef Gellius het volgende:
Ah. Ik rijd al sedert 1990 niet meer op herenfietsen.
Of naar een fietsenmaker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:45 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie verstand van fietsen?
[...]
Iemand enig idee, of kan ik beter naar K&W gaan?
Enige wat ik kan verzinnen is dat de trapper tegen de standaard komt. Het kan natuurlijk ook altijd dat de kogellagers van je achterwiel versleten zijn, dat is niet heel goedkoop.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:45 schreef Frollo het volgende:
De mijne maakt sinds een paar weken zulke rare geluiden tijdens het rijden. 'Klang, kleng, klang', dat dus. Het komt ergens uit de regio tussen trapas en achteras. Uiteraard dacht ik als eerste aan een droge ketting, maar ik heb die al twee keer gesmeerd en dat geeft niets geholpen.
Afgelopen weekend heb ik, om de bron van het geluid preciezer te lokaliseren, de fiets op zijn kop gezet en aan de trappers gedraaid. Maar uiteraard was hij toen doodstil, de achterbakse vuilak.
Naah, lijkt me sterk. Dat zou ik wel gemerkt hebben. Bovendien is het geluid erger als ik heuvelop fiets en het is er ook (hoewel zachter) als ik heuvelaf uitrol en niet trap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is dat de trapper tegen de standaard komt.
Dat zou niet best zijn, die fiets is nog geen jaar oud.quote:Het kan natuurlijk ook altijd dat de kogellagers van je achterwiel versleten zijn, dat is niet heel goedkoop.
Ik denk dat de kogellagers bij je trapas wat olie kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:45 schreef Frollo het volgende:
De mijne maakt sinds een paar weken zulke rare geluiden tijdens het rijden. 'Klang, kleng, klang', dat dus. Het komt ergens uit de regio tussen trapas en achteras. Uiteraard dacht ik als eerste aan een droge ketting, maar ik heb die al twee keer gesmeerd en dat geeft niets geholpen.
Afgelopen weekend heb ik, om de bron van het geluid preciezer te lokaliseren, de fiets op zijn kop gezet en aan de trappers gedraaid. Maar uiteraard was hij toen doodstil, de achterbakse vuilak.
Dat is in Haarlem. Je voorland Gellius!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat leek me ook de enige optie. Raar dat ze wel mamafietsen hebben, maar geen papafietsen. Of je moet natuurlijk zoiets aanschaffen:
[ afbeelding ]
Ik zal er eens naar kijken en dan pak ik gelijk ook de achteras mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:51 schreef Z het volgende:
[..]
Ik denk dat de kogellagers bij je trapas wat olie kunnen gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb van de week een espressoapparaat besteld. Moeten we dus nog even op wachten.
Je hebt er toch geen krediet voor afgesloten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat ik mezelf zielig vond vanwege buikpijn heb ik weer een schandalige aankoop gedaan.
[ afbeelding ]
Ik zou niet eens weten hoe dat moet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen krediet voor afgesloten?
'Nu kopen, pas in 2010 betalen!'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe dat moet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |