Omdat het zo'n standaardopmerking is in het trouwentopic als daar foto's van bruidsparen in worden geplaatst.quote:
Zie boven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:56 schreef mane het volgende:
Ja! En waarom kijk jij daar zo bedroefd bij?
Ze hielden de plechtigheid in Tuschinski in Amsterdam, in de foyer die ooit speciaal gemaakt is voor een bezoek van Juliana. Daar mogen ambtenaren ook een huwelijk regelen omdat het officeel gemeentegrond is of zoiets. Het was erg sfeervol. En ook intiem, want het bruidspaar had niet al teveel mensen uitgenodigd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:58 schreef Gellius het volgende:
Schitterend. Vooral dat tapijt met ingeweven ironietekens, dat zie je niet vaak.
De lerarenbeurs!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Verrek ja, de tweede studie. Geen Excelbestandje kan mij dan nog redden. Maar ik weet er misschien wat slinkse wegen omheen.
mane, hoe is het praatje uitgepakt?
Dit klinkt alsof je er stomdronken wat hebt staan lallenquote:Ik heb samen met de andere getuige een toast uitgebracht en toen heb ik wat geïmproviseerd.
Dat was wel heel erg in character geweest (zie mijn vorige post). Maar nee. Al kwam het misschien wel zo over.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef ShadyLane het volgende:
Dit klinkt alsof je er stomdronken wat hebt staan lallen
Ahum. Bij ons sloeg de moeder van de bruid om elk van ons een arm en vroeg: "En, wanneer gaan jullie trouwen?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef mane het volgende:
De moeder van de bruid was iets minder schattig. Die feliceerde mij met de woorden: nou, ik hoop dat jij dit ook ooit gaat meemaken. Lief bedoeld natuurlijk, maar ik kreeg het gevoel dat ik niet meer ik was maar een bepaald personage in een bepaalde film (dat was wel weer heel toepasselijk i.v.m. de lokatie):
(hint)
[ afbeelding ]
En dat waren mijn plaatjes voor vandaag.
Neen, ik ben ooit begonnen een bookmarkverzameling aan te leggen met websites van, euh, opmerkelijke types. Tot nu toe is het bij deze ene gebleven, maar dat heeft meer met mijn luiheid te maken dan met een gebrek aan aanbod.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:13 schreef Gellius het volgende:
Een museale website, Frollo. Kennisje van je?
Ik kan vooral het menu 'fun' aanraden!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Neen, ik ben ooit begonnen een bookmarkverzameling aan te leggen met websites van, euh, opmerkelijke types. Tot nu toe is het bij deze ene gebleven, maar dat heeft meer met mijn luiheid te maken dan met een gebrek aan aanbod.
Ja precies, daar ging het me juist om.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:29 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kan vooral het menu 'fun' aanraden!
Ik kan het zelfs niet opbrengen om het helemaal uit te lezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:50 schreef k_man het volgende:
In de rubriek 'fun' vinden we 'leuke grapjes'.
Nee, dat zal ik niet doen, maar verder heb ik nog niet zo veel wilde plannen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:27 schreef Gellius het volgende:
IR!.
. [ afbeelding ]. Geen alcoholvrij bier vanavond hoor. Dat kàn niet.
Oktober?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:36 schreef Gellius het volgende:
Ik ben overigens de 25e jarig mensen. Noteer dat even.
Net of Gellius de Gregoriaanse kalender serieus neemt! Hij bedoelt natuurlijk 25 Xblotsnryk.quote:
Welnee.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Net of Gellius de Gregoriaanse kalender serieus neemt! Hij bedoelt natuurlijk 25 Xblotsnryk.
Gelukkig houd ik daarvoor in een zwarte dummy die ik ooit voor twee euro bij de Club heb gekocht een uiterlijk zakelijk dagboek bij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef k_man het volgende:
Over JAM gesproken; wat zou het nou geworden zijn? Voetbal? Friemelen in een onderbroekje? Beide tegelijk? Vragen, vragen...
quote:20.10.'09
Wakker rond 13h00. Ontbijt met brood, tonijnsla, sla en cola. Brak. Korte wandeling. E-mail. K. gebeld. Bezoek aan K. vanaf 16h30. Conversatie. Seks. Diner. Wandeling naar M. Voetbal gekeken. Stella gedronken. Terug naar huis. K. gebeld. K. rond 00h50 ontmoet op het Ladeuzeplein. Korte wandeling. Stella gekocht. Stella gedronken. Conversatie. Seks. De slaap kwam rond 03h00.
Nou, nou, dat zou ik natuurlijk nooit zeggen. Never pay for pussy.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef NoCigar het volgende:
(Jam mode aan)Nee, wel tegen betaling met je moeder BEEER(/Jam mode uit).
Wat een geweldige finishpose! Ik ren trouwens alleen op maandag, woensdag en vrijdag,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:31 schreef Gellius het volgende:
Ik wed dat zodiakk vandaag een extra rondje gerend heeft.
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:28 schreef NoCigar het volgende:
Heb net verschillende onbekende bokbieren gekocht om de herfstvakantie in te luiden. Ik drink er vanavond eentje op Bob en IR.
http://www.lekkerstebokbier.nl/page.php?page=brouwer
Ik zie nu pas dat er helemaal geen verlichting op zit! En die was juist zo mooi bevestigd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |