Wel een dure boetiek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:48 schreef Gellius het volgende:
Dat klinkt alsof je even naar de samenlevingsboetiek kan om te tekenen.

Ik had ooit nog bijna op één van de Oostelijke Eilanden gewoond, en alleen al voor het uitzicht is het jammer dat dat nooit doorgegaan is. Mijn vrouw kijkt ook vaak enigszins begerig naar wat er zo allemaal in de havens en langs het IJ gerealiseerd wordt. Ik stimuleer dat, om de aandacht van Haarlem af te houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Z het volgende:
Die pontsteiger is wel mooi inderdaad. Ik ga inzetten op de andere bebouwing in de houthavens. Dat duurt nog wel even voor ze daar beginnen dus dat past wel in de planning.

Je kunt daar ook zo tof wonen! En de Oostelijke Eilanden zijn betaalbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik had ooit nog bijna op één van de Oostelijke Eilanden gewoond, en alleen al voor het uitzicht is het jammer dat dat nooit doorgegaan is. Mijn vrouw kijkt ook vaak enigszins begerig naar wat er zo allemaal in de havens en langs het IJ gerealiseerd wordt. Ik stimuleer dat, om de aandacht van Haarlem af te houden.

Jep! Na de geboorte nog aangifte en gezag regelen en dan is alles in orde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Heeft B. het kind al erkend, Claudia?

Ja precies, dat duurt nog wel heel lang, en ik weet niet hoe lang ik het nog op mijn veredelde studentenkamer volhou. Het was in elk geval goed om te zien dat ik in Bos en Lommer al wel wat zou kunnen kopen, dan kan mijn gewenste en betaalbare huis nu langzaam richting centrum trekken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Z het volgende:
Die pontsteiger is wel mooi inderdaad. Ik ga inzetten op de andere bebouwing in de houthavens. Dat duurt nog wel even voor ze daar beginnen dus dat past wel in de planning.

Mijn halfzus is 3,5 jaar geleden op zo'n wijze getrouwd (toen ik bovendien in het buitenland zat) maar er werd toen gezegd dat er nog een feest zou volgen. Inmiddels wordt dat laatste in twijfel getrokken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:11 schreef Gellius het volgende:
Ha ja, allicht. Het kàn wel natuurlijk, op straffe van onterving door familie en -schoonfamilie.

Da's altijd lekker. Ga je nog wat doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag een laatste dag werken en dan een weekje vakantie, heerlijk.

Niets speciaals, we moeten wat sparen voor de kerst. Misschien een dagje naar Leuven naar Van der Weyden, en vast wel een keer uit eten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Da's altijd lekker. Ga je nog wat doen?

Ik wed dat zodiakk vandaag een extra rondje gerend heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het was vanochtend GEEN fietsweer. Ik herhaal: het was vanochtend GEEN fietsweer.

Geen idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is dat een still uit The Hotel New Hampshire?

Maar dat wás toch ook een echte beer, waarmee Freud de hotels af ging? Pas later in het boek komt een vrouw in een berenpak voor. Dacht ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het is een echte beer.

Dank je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Natuurlijk was State o' Maine een èchte beer!.

Ja, maar dat was Susie de beer. Enkele decennia eerder had Freud de beer State o' Maine en die was wel echt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Het was Nastasja Kinski in een berenpak.
[ afbeelding ]

Ik weet alleen nog vaag de film. Ik vond Beau Bridges vroeger wel een lekker ding.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Susie de beer. Enkele decennia eerder had Freud de beer State o' Maine en die was wel echt.

Het gaat wel vaak over mensen in berenpakken ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:57 schreef Gellius het volgende:
The Hotel New Hampshire vind ik de leukste Irving. Of althans, de meest frisse, oorspronkelijke. Bij zijn latere boeken heb ik al gauw zoiets van ohja, jaja, gaan we weer, enzovoorts.

Ja, dat heb ik dus ook wel. Kan je nagaan hoe magistraal het einde van Owen Meany was!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Gellius het volgende:
Tsja, een magistraal einde. Kijk, dat klinkt wel mooi, maar voor mij hoeft dat niet zo. Ik vergeet namelijk steevast hoe romans en films eigenlijk aflopen. Ik herinner me vaak van alles en nogwat over het gelezene/geziene, maar zelden het einde. Ik heb een soort cloublindheid, wellicht. Eigenlijk vind dat wel prettig, want zo kan ik met kinderlijk enthousiasme iets herlezen en een film vele malen zien.

Dus dat "het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven" zegt je niks.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Gellius het volgende:
Tsja, een magistraal einde. Kijk, dat klinkt wel mooi, maar voor mij hoeft dat niet zo. Ik vergeet namelijk steevast hoe romans en films eigenlijk aflopen. Ik herinner me vaak van alles en nogwat over het gelezene/geziene, maar zelden het einde. Ik heb een soort cloublindheid, wellicht. Eigenlijk vind dat wel prettig, want zo kan ik met kinderlijk enthousiasme iets herlezen en een film vele malen zien.

Nee, niet echt. Hey Nostradamus! was de laatste (in een blokhut in de Eifel gelezen overigens) en sindsdien zijn er nog drie titels of zo verschenen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Gellius het volgende:
Hou jij de Couplands nog een beetje bij tegenwoordig, Frollo? Dat is nou een schrijver wiens boeken ik als boterhammen met kaas consumeer en naderhand echt helemaal nièts meer van kan herinneren.

Jpod heb ik een paar jaar geleden in Milaan gekocht, toen mijn grootste angst bewaarheid werd en ik op vakantie op sicilie door al mijn boeken heen was, en dus noodgedwongen de Agata Christie omnibussen van een vriend moest lezen. Helaas was ik al bijna thuis toen ik in Milaan was, dus veel heb ik er niet aan gehad en Jpod ligt al jaren half gelezen op mijn nachtkastje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hey Nostradamus! was de laatste (in een blokhut in de Eifel gelezen overigens) en sindsdien zijn er nog drie titels of zo verschenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |