Man man man wat een ochtend en wat een verbrande calorietjes
Ik stond dus weer op voor dag en dauw, beetje chill douchen, kopje koffie (sorry griekjee) gel in de haartjes, fohnen, mooi G-star truitje aan en een nette broek. Ik loop echt netjes op tijd weg rond 8.45 en sta te wachtten op de bus die om 09.02 komt. Ik wachtten, beetje mooiboy doen beetje chicks checken die naar werk ofzo fietsen maar die bus komt maar niet he, ik nog meer wachtten is het ineens 09.10 is die bussie nog niet geweest.
Dus ik besloot maar te gaan lopen he want ik moet toch op station komen maar mijn trein zou al om 09.17 vertrekken ik liep zo hard als ik kon zonder iets van mijn style te verliezen en was om 09.33 op station moet ik wachtten tot 09.47 om dan op het volgende station aan te komen om 10.00, nou ik was daar om de bus naar mijn stage te pakken, rijd die bus daaro alleen om het uur
Dus moest ik weer godverdomme een half uur lopen naar mijn stage, maar ondertussen ging ik naar de scapino en kocht van die echte nike handschoentjes die zijn aan.
Klacht: Bus komt niet opdagen zonder dat het aangegeven is en daardoor mis ik alles maar koop mooie handschoentjes.
![]()
quote: