Ja okeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik flikker mijn geld liever in de kroeg over balk eigenlijk.
Ik heb hierzo een persoonlijke OV-Chipkaart, welke ik in de Metro van Rotterdam gebruik..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okeeMaar ik wil gewoon met first-hand experience die kutkaart kunnen affakkelen. Mijn onderbuikgevoelens over dat stuk verdriet zijn wel bekend inmiddels
[zeur] zanik [/zeur]quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb hierzo een persoonlijke OV-Chipkaart, welke ik in de Metro van Rotterdam gebruik..
Me too.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar misschien ben ik wel de knorrepot, welke zich maar niet zo moet aanstellen.
TGV-Atlantique ook goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Kan er niet gewoon iemand even een plaatje posten van een mooie Velaro ofzo?
Welkom in Zwitserland. Parkeert u vooral uw TGV in onze vrachtwagen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TGV-Atlantique ook goed?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Kan er niet gewoon iemand even een plaatje posten van een mooie Velaro ofzo?
Huh, Dynamo Open Air gaat toch al jarenlang niet meer doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Duitsche tokkies inclusief leren jekkies, matjes in de nek en vlasachtige snorretjes?
Waarom moest HSA nou zonodig die V250, dit ziet er veel beter uit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag deze ook? Dit is de Zefiro, Bombardier's concurrent voor de Velaro welke die tot 380 km/h zou moeten kunnen halen. Maar hij is er ook in 250 en 300-uitvoeringen.
380? Mag dat wel? Als ik het goed heb is er weer zo'n kut EU-regel die het treinen verbied om in dienst harder dan 360 te rijden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag deze ook? Dit is de Zefiro, Bombardier's concurrent voor de Velaro welke die tot 380 km/h zou moeten kunnen halen. Maar hij is er ook in 250 en 300-uitvoeringen.
Bombardier richt zich niet alleen op de EU, China heeft minder achterlijke regelsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
380? Mag dat wel? Als ik het goed heb is er weer zo'n kut EU-regel die het treinen verbied om in dienst harder dan 360 te rijden.
Wanneer komt Bombardier met HSL-rijtuigen? (Geen HSL-stellen, groot verschil.)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag deze ook? Dit is de Zefiro, Bombardier's concurrent voor de Velaro welke die tot 380 km/h zou moeten kunnen halen. Maar hij is er ook in 250 en 300-uitvoeringen.
Ook in Zuid-Holland is de NS leuk bezig. De sneltrein uit Breda en Dordrecht kwam via het middenspoor spoor 6 van HS binnen. Weliswaar zonder vertraging, maar daarvoor zag ik een losse TRAXX Delft passeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdekanker. Heeft onze nationale schandvlek deze herfstvakantie een zootje taakstraffers op de treindienstleiding in Utrecht neergezet of wat?ALLES vanuit het zuiden loopt in de middagspits standaard tegen een kwartiertje wisselstraat op, en de spoorbezetting is ook finaal op de schop. Het zal wel een experimentje in de sfeer van de maatschappelijke betrokkenheid zijn.
Blijft lastig al die namen onthouden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bedoelde trouwens onze vingerververs-in-opleiding, niet de NS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |