quote:
Klopt, maar nu was het hele kruispunt geblokkeerd. Zo'n fiets rolt lekker doorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef Keiichi het volgende:
Ligt ie de volgende keer met de fiets onder de tram.
Schiet niet op he
quote:
Dat.quote:
Hoe kun je een tram niet zien vraag ik me afquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef error_404 het volgende:
Wat is nou eigenlijk je klacht TS? Je stond erbij en keek ernaar. Het was niet je eigen auto en je zat niet in de tram....?
toch niet Morgenstond of zo he..?
HAGENEZEN, LUL!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:42 schreef 3keernix het volgende:
Een auto wilde afslaan maar zag blijkbaar de aankomende tram, voor hagenaars tram 9, niet aankomen.
Kut is op man. Je weet niet waar je het over hebtquote:
Ja die ken ik maar al te goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoe kun je een tram niet zien vraag ik me af. Wel is met de 9 gereden? die gaat dan nog door Moerwijk en dan pakt die een deel Schilderswijk mee. 1 grote bazenpaupertram
's ochtends al helemaalquote:
of jij niet, zelfs ik weet dat het hagenezen is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kut is op man. Je weet niet waar je het over hebt
Sla eens niet zo'n toon tegen me aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kut is op man. Je weet niet waar je het over hebt
ik sla je nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sla eens niet zo'n toon tegen me aan.
Nog een mooie mercedes ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef wise het volgende:
http://district8.net/bekn(...)kelaan-den-haag.html
Vrederustquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef wise het volgende:
http://district8.net/bekn(...)kelaan-den-haag.html
Jij kan hem niet betalenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:47 schreef Robin__ het volgende:
[..]
een of andere ouwe taxi, ga toch weg joh.
Dan is die automobilist zeker door rood geredenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef blup het volgende:
Toevallig hebben in Utrecht een tram en een auto ook boem gedaan op 't westplein.
Ongelofelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat niemand die spelfout heeft opgemerkt
s'avonds
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |