Echt waar..... Dit snap ik niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is al een poosje stil.
http://twitter.com/luclodder/status/5018134767
Dat was het laatste.
Ik had er ooit iets met zilverfolie in gedaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Real life drama
Stop er ´ns een ei in
Neuh valt wel mee eigenlijk. Ik had veel erger verwacht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik twitter dus echt nooit. Als ik ooit nog eens mee mag maken dat ik ga bevallen hoeft niet iedereen dat te weten. Ik heb echt het idee dat het ontzettend veel pijn doet. Maar goed dat zal ik binnenkort wel horen als schoonzus eindelijk bevallen is.
Ik weet wel zeker dat ik hem een knal had gegeven ja..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
Dan scheld je je man toch helemaal tegen het plafond als jij ligt te puffen en pijn te lijden en hij zit te Twitteren?
Toen mijn moeder net een magnetron had, had ze er een oud kopje van oma ingezet. Met zo'n bladgouden randje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had er ooit iets met zilverfolie in gedaanooh en een vork ook ooit
Heb me altijd afgevraagd wat er dan gebeurd en het nooit uit durven proberen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen mijn moeder net een magnetron had, had ze er een oud kopje van oma ingezet. Met zo'n bladgouden randje.
Ik doe zo vaak mn ovendeur open met mn cake erin. Ding is nog nooit ingestortquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd in die drie minuten dat ik wat opwarm in de maggitron 12 andere dingen nog![]()
Greysje, je weet wel dat je de ovendeur eigenlijk niet moet openen als daar iets in staat te bakken?
Vonken, flitsen ende rook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb me altijd afgevraagd wat er dan gebeurd en het nooit uit durven proberen.
Geloof me dat interesseerd je geen bal op dat moment daar ben je veels te druk ergens anders mee bezig.quote:
Probeer deze dan ´ns.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe zo vaak mn ovendeur open met mn cake erin. Ding is nog nooit ingestort
Ehm, geen flauw benul!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, welke diameter is je springvorm?
Oh en ik haat siliconen bakvormenen tip van flip: als je een glimmende bakvorm gebruikt en je baksel is na de aangegeven baktijd nog niet goed, zet hem dan nog 20% van de baktijd in de oven. Een glimmende bakvorm weerkaatst nml wat meer hitte dan een donkere.
Ja maar éeeeeven voor de foto mocht het welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd in die drie minuten dat ik wat opwarm in de maggitron 12 andere dingen nog![]()
Greysje, je weet wel dat je de ovendeur eigenlijk niet moet openen als daar iets in staat te bakken?
Qua bevalling kun je beter 2 in 1 hebben dan 2 keer 1.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat geloof ik ook wel maar het idee alleen al. Maar goed ik ga ook niet naar de sauna. Heb wel respect voor je hoor jij hebt er 2 achter elkaar op de wereld gezet.
Ik lust geen nutellaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Probeer deze dan ´ns.
Cake blijft maar instorten
frietjes zijn veul lekkerder. Ik ga vrijdag zelf patat makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Aardappelkroketjes zijn twee keer zo vet als frietjes!
Leer ik net van Oprah
Toe nou speciaal voor mij. Je kunt hem toch weggeven aan je schoonmoeder ofzo.quote:
Ik heb een silliconencakevorm, en die hoef je idd nooit in te vetten, je cake wordt veel mooier bruin rondom en hij valt er altijd helemaal mooi in een keer uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, welke diameter is je springvorm?
Oh en ik haat siliconen bakvormenen tip van flip: als je een glimmende bakvorm gebruikt en je baksel is na de aangegeven baktijd nog niet goed, zet hem dan nog 20% van de baktijd in de oven. Een glimmende bakvorm weerkaatst nml wat meer hitte dan een donkere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |