gen stomme vaagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:14 schreef Felixa het volgende:
Stomme vraag misschien, maar doe je niet toevallig tussendoor de oven open om even te kijken? Dan stort de boel namelijk in.
Nee dat weet ik dat ik de cake met rust moet laten. Het is absoluut geen stomme vraag want niet iedereen weet dat. Doet me denken aan een verjaardag bij iemand die cake's had gebakken allemaal ingestort die ging dus ook tussendoor kijken. Ik heb als ik cake bak ook altijd de deuren op slot om te voorkomen dat iemand langs de oven stampt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:14 schreef Felixa het volgende:
Stomme vraag misschien, maar doe je niet toevallig tussendoor de oven open om even te kijken? Dan stort de boel namelijk in.
Ga ik volgende week proberen, dank je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef evo87 het volgende:
25 gram minder suiker, 2 eetlepels melk en de helft van het bakpoeder. En dan bakken op 170 graden, de hele tijd. Should work. (170 graden de hele tijd en minder bakpoeder maakt waarschijnlijk al veel verschil)
heb je het nutella kookboek gekocht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ga ik volgende week proberen, dank je.
En nutella is hazelnootpasta dat vind ik wel lekker chocolade in cake echter niet.
Op zich klinkt het lekker met hazelnootpasta, misschien ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ga ik volgende week proberen, dank je.
En nutella is hazelnootpasta dat vind ik wel lekker chocolade in cake echter niet.
Ik kwam ook in de verleiding, maar heb het toch maar niet gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je het nutella kookboek gekocht?
zo tof
Nee ikke niet mijn zusje wel. Echt lachen hoor pizza met nutellaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je het nutella kookboek gekocht?
zo tof
Klopt, maar het is wel makkelijk om van uit te gaan. Bij deze cake komt het heel dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:13 schreef evo87 het volgende:
verhouding 1:1:1:1 is geen universele regel ofzo hoor die voor alle soorten cake geldt. Gaat alleen op voor pound cake (van alles 1 pound).
Voor cake bestaan er geen verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Boahh ik heb nu zin in cake.Altijd op de verkeerde momenten.
Ik heb nu geen cake.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Voor cake bestaan er geen verkeerde momenten.
Niet toevallig eieren, bloem en suiker in huis? Vorige keer zelfs muffins gemaakt op basis van appelmoes en raapzaadolie. Je hebt altijd wel iets in huis waar je cake mee kan maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:00 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen cake.Verder heb je wel gelijk.
Hij stort al in de oven in jammer genoeg anders had ik wel geweten waar het aan lag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:54 schreef Maeghan het volgende:
Laat je de cake in de vorm afkoelen? Hij schijnt ook nog in te kunnen zakken als je 'm te snel uit de oven en uit de vorm haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |