En nog huilie huilie doen?quote:'Borsato wist van problemen TEG'
Marco Borsato wist veel eerder van de problemen bij The Entertainment Group dan hij tot nu toe heeft volgehouden. In mei van dit jaar heeft hij een e-mail gekregen over de financiële wantoestand van het Belgische TEG-onderdeel.
Ook was Borsato begin dit jaar aanwezig bij een overleg met potentiële investeerders. "Toen constateerden we al dat het bedrijf een zieke patiënt was. Niet opereren zou onherroepelijk tot de dood hebben geleid," zegt één van de investeerders in het Algemeen Dagblad.
Redding
Het AD schrijft ook dat Borsato TEG had kunnen redden. Een investeerder zou begin september bereid zijn geweest om het bedrijf een kapitaalinjectie te geven. De zanger had het bedrijf dan in zijn eentje moeten dragen. "Menselijk gezien was dat onmogelijk," zegt een woordvoerder van Borsato in de krant. Daarom is besloten niet op het aanbod in te gaan.
Vorige week zei TEG-bestuurder Unico Glorie in Pauw & Witteman ook al dat Borsato meer wist van de TEG-perikelen dan hij deed voorkomen.
oud nieuwsquote:
ach hoezo nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Hier zitten een hoop mensen niet op te wachten crazy, dat weet je
dat is hip.quote:
Inderdation!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is hip.
weten dat er problemen zijn en dan als eerste jezelf in de slachtoffe positie zetten
omdat het kanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
Die gast heeft vast nog wel wat geld, paar keer "geluid produceren" en het moet wel weer goed zitten.
Waarom willen mensen ALTIJD MEEEEEEEEEEEER hebben?
Je wil niet weten wat ik allemaal kan!quote:
daar mag je toch geen uitspraken over doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal kan!
Geen commentaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal kan!
Maar dat ligt niet aan mijn werkgever!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
daar mag je toch geen uitspraken over doen
ik zeg maar zo: ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan mijn werkgever!
Dan gaat het helemaal zo stil worden hier hahahahaquote:
maarja jij mag niks zeggenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal zo stil worden hier hahahaha
Spreek tot mij!
Ik mag en kan genoeg zeggen, daarom, spreek tot mij!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:10 schreef tripack het volgende:
[..]
maarja jij mag niks zeggen
wordt zo'n eentonig gesprek
Droxz heeft plaat verblodquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:10 schreef tripack het volgende:
[..]
maarja jij mag niks zeggen
wordt zo'n eentonig gesprek
Ik werd gek van al die platen man!quote:
jah heeel veel informatie aan het verzamelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik mag en kan genoeg zeggen, daarom, spreek tot mij!
Hij staat het je "grote" dag b.v?(a)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werd gek van al die platen man!
Platen-baas!quote:
Ideeen, vertel, we willen alles horen natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
jah heeel veel informatie aan het verzamelen.
en we hebben wel genoeg ideeen enzomaarja we moeten ze eerst nog uit werken. om te beginnen datum en plek
tripack heeft ook een plekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ideeen, vertel, we willen alles horen natuurlijk!
Had toch wel verwacht dat je wel al een plekje zou hebben hahahaha
Neem aan dat hij niet in zijn tuin wil trouwenquote:
Nee tussen de benen van de moeder van Smokez.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem aan dat hij niet in zijn tuin wil trouwen
Heb je wel meteen een partytent voor 100+ man dus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee tussen de benen van de moeder van Smokez.
Die is al zovaak uitgewoond kan iedereen tussen staan
nja wel een omgevingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ideeen, vertel, we willen alles horen natuurlijk!
Had toch wel verwacht dat je wel al een plekje zou hebben hahahaha
op het balkonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem aan dat hij niet in zijn tuin wil trouwen
over mijn lijk dat ik zo sta te dansenquote:
haha wel comisch tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:37 schreef tripack het volgende:
[..]
over mijn lijk dat ik zo sta te dansen
neequote:
hahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:04 schreef tripack het volgende:
[..]
neetis een trouwerij geen musical
tot morgen![]()
hahaha waarom nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef draculettetje het volgende:
ik mag van fok niet alleen zwaaien
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je wel meteen een partytent voor 100+ man dus?
dacht je alles gehad te hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
dacht je alles gehad te hebben![]()
goedemorgen choco![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
![]()
Sorry, moest de laatste 3 dagen samen met Fristl rondom Twente folders gaan verspreiden in een bedrijfauto.
wqhehehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
![]()
Sorry, moest de laatste 3 dagen samen met Fristl rondom Twente folders gaan verspreiden in een bedrijfauto.
GZM-presidentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik kom even hoi Ik Heb Geen Zin Meer roepen!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
ik had bijna voor jou een fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
stel je niet aan, bijna weekendquote:
Marketing & Communicatie, ook al is de kant van marketing echt veel en veel leuker..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]lekkere stagebezigheden
welke opleiding doe je ook alweer?
kloptquote:
jah marketing is inderdaad best leuk. ik heb zelf een keuzemodule marketing gedaan tijdens mijn studiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Marketing & Communicatie, ook al is de kant van marketing echt veel en veel leuker..
GZM-For-The-Win!quote:
stinkerdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
kloptdonderdagavond dan begint mijn weekend
GZM wint altijd van het werkquote:
Yo negert, alles flex?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]hoi
vrijdag vrij![]()
wat heb ik daar zin in
nou kan flexibelerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yo negert, alles flex?
Ik mag gewoon werken... helaas....
jaja maak maar jaloersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
nou kan flexibeler![]()
je wordt toch stijfjes als je de hele dag zit
ik mag vandaag en morgen ook nog werkenvrijdag ook wel, maar dan doe ik dat lekker niet
mag ik ook een keerquote:
Ik ben GVD flexibel genoegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
nou kan flexibeler![]()
je wordt toch stijfjes als je de hele dag zit
ik mag vandaag en morgen ook nog werkenvrijdag ook wel, maar dan doe ik dat lekker niet
Dat heb je van je moeder, die is zo flexibel dat ze met haar tieten haar rug aan kan raken wanneer ze heel ver voorover buigtquote:
Ok, to Much voor de ochtendquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben GVD flexibel genoeg, kan gewoon mezelf pijpen
Gastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb je van je moeder, die is zo flexibel dat ze met haar tieten haar rug aan kan raken wanneer ze heel ver voorover buigt
Ah oke, ja ik wil in ieder geval voor hbo gaan en dan een totaal andere richting doen. Misschien gaat dat leuk wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
jah marketing is inderdaad best leuk. ik heb zelf een keuzemodule marketing gedaan tijdens mijn studie
whaha dat is ook mogelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:36 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik wil in ieder geval voor hbo gaan en dan een totaal andere richting doen. Misschien gaat dat leuk worden
Yep, je kunt gewoon in de bouw beginnen of een opleiding als architect beginnen op hbo niveau. Ik wil iets met grafisch vormgeving doen, of iets met de engelse taal. Wat doe jij momenteel dan? Werk of stage?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha dat is ook mogelijk![]()
al een idee welke andere richting?
werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:57 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Yep, je kunt gewoon in de bouw beginnen of een opleiding als architect beginnen op hbo niveau. Ik wil iets met grafisch vormgeving doen, of iets met de engelse taal. Wat doe jij momenteel dan? Werk of stage?
En al die heerlijke schoolvakantiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
werk![]()
ik zat vanochtend in de auto nog te denken hoe heerlijk het studentenleven af en toe wasik heb zelf hbo informatica en informatiekunde gestudeerd
Vakantie's, veel vrije tijd, alleen weinig geldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:15 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
En al die heerlijke schoolvakanties
Dat had ik toen ik op een bassisschool stage liepquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
werk![]()
ik zat vanochtend in de auto nog te denken hoe heerlijk het studentenleven af en toe wasik heb zelf hbo informatica en informatiekunde gestudeerd
Vrouwen kijken in de pauzesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vakantie's, veel vrije tijd, alleen weinig geld
dat deden alleen echte nerdsquote:
WLquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal! Hoe is het hier ?
Daarvoor heb je ouders???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vakantie's, veel vrije tijd, alleen weinig geld
ja lekker, ben een dagje vrij vandaagquote:
ah minder, maja wel een hele dag vrijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker, ben een dagje vrij vandaagmoet zo naar de tandarts
[ afbeelding ]
kan ik er wat aan doen dat toevallig in Tilburg de ROC ict opleiding op dezelfde school zat als ROC stewardessen opleiding. En dat we TEGELIJK pauze hadden met die stewardessen sletjesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
dat deden alleen echte nerdsen dan zeker bij een afdeling zitten waar alleen vrouwen rondlopen zeker
![]()
ik kon een groepje dat toen bij de afdeling Pabo ging zitten lunchen
das waarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ah minder, maja wel een hele dag vrij
pfft zal even ana de brandweer een kniptang vragenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker, ben een dagje vrij vandaagmoet zo naar de tandarts
[ afbeelding ]
hmm en dan zeker 1 kantine?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat toevallig in Tilburg de ROC ict opleiding op dezelfde school zat als ROC stewardessen opleiding. En dat we TEGELIJK pauze hadden met die stewardessen sletjes
dat dacht ik ook maar jahquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm en dan zeker 1 kantine?![]()
dan is het niet zo triest
ach zolang ik maar platgespoten wordt maakt het me geen ruk uitquote:
zeker ook toen hij verwekt werdt.... zijn moeder herhaalt het nu nog.... alleeen het rubbertje was er afquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
belt net een klant:
jah ik had een voeding en nu heb ik een nieuwe en die doet het niet meer.
ik: ok u kunt bij ons een niewue ophalen
klant: jah bij die oude was alleen het rubbertje kapot ....
ik: maar hij deed nog wel?
klant: alleen het rubbertje was weg.
ik: ok ik zal kijken of hij hier nog ligt anders krijgt u tijdelijk leen laptop.
klant: Alleen het rubbertje was eraf.
ik:
tjah irri ventquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
zeker ook toen hij verwekt werdt.... zijn moeder herhaalt het nu nog.... alleeen het rubbertje was er af
Had zijn vader dat ook maar gedaanquote:
jah zag eruitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Had zijn vader dat ook maar gedaan
Mogguh man!quote:
tis ook verdacht stil.... zou crazy nog slapenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh man!
Vind het maar stil hier hahaha
Hij is wel online op msn, de boef!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
tis ook verdacht stil.... zou crazy nog slapen
jah idd ik zag em online komenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is wel online op msn, de boef!
jaah godzijdank welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
TADATADATADAAAAAAA
Goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GRTDOJW Mensen
Weer een heerlijke dag en nu al veel werk verricht(uitzoek werk)
Iedereen voorzien van koffie ????
Nee, ik lust wel een bakkie!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
TADATADATADAAAAAAA
Goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GRTDOJW Mensen
Weer een heerlijke dag en nu al veel werk verricht(uitzoek werk)
Iedereen voorzien van koffie ????
whehehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
U neemt dozen mee met uw auto, mag dat?
kfcquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
whehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ze je niet meer kunnen mailen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom bellen mensen pas op als ze 800000 + mailtjes in hun mailbox hebben
hehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat ze je niet meer kunnen mailen?
pst'tje maken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
nu nog iets vinden die heel die mailbox leeg trekt
eeh op een citrix verbindingquote:
lol, dat zij je er niet bijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeh op een citrix verbinding
regel aanmaken in outlook werkt niet, handmatig verwijderen lijkt enige oplossing haha
er staat een vrouw in het kantoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
ok, afdeling ict is nu even perplex, even stil even helemaal .....
laat maar
![]()
![]()
![]()
![]()
wie heeft er kwijl bakjes ?
Godverdomme en wat voor 1dat het was zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef tripack het volgende:
[..]
er staat een vrouw in het kantoor
Als je daar nou nog eens wat mee gaat doen ala, maar alleen kijken en hier posten... is zo "96!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
ok, afdeling ict is nu even perplex, even stil even helemaal .....
laat maar
![]()
![]()
![]()
![]()
wie heeft er kwijl bakjes ?
hahaha,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar nou nog eens wat mee gaat doen ala, maar alleen kijken en hier posten... is zo "96!
Ik snap je niet, wat bedoel je nou? hahahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha,
jongen, zaterdag .... o nee, ben ik ook na een uur thuis
wat ik jou ge-pmd hadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik snap je niet, wat bedoel je nou? hahahaha
Whehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik jou ge-pmd had
goddamn, waar komen die vrouwen vandaan
net ook al in de pauze
ach soquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe
Die vrouwen komen uit een "kijkdoos"
vraag het hun zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach so
Mag ik dan ook hun "doos' bekijken ?
whehehequote:
Nee, geen mensen uit Brabo-landquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach so
Mag ik dan ook hun "doos' bekijken ?
GODVERDOEMMEEEEquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, geen mensen uit Brabo-land
flauw hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, geen mensen uit Brabo-land
jij dus ook niet als pimpquote:
Zie poll GS:quote:
$G3|e !!!!!!!!!quote:
hehe,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie poll GS:
[ afbeelding ]
22% WEET gewoon dat zijn/haar vriend(in) vreemd gaat ?! WTF, dat kan niet serieus zijn toch?
Dat ben je niet, nou kan je minder neuqenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe,
ben ik blij dat ik nog vrijgezel ben
ik ga tenminste niet vreemdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ben je niet, nou kan je minder neuqen
Nee, je kan niet eens vreemdgaanquote:
daaromquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, je kan niet eens vreemdgaan
echt wel met zijn andere handquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, je kan niet eens vreemdgaan
Een vriend? *PROEST*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom
eerst maar is een vriend zoeken
Timing, he dont haz it!quote:
LOLquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:16 schreef tripack het volgende:
geenstijl trapt ook overal in![]()
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
http://www.geenstijl.nl/m(...)otos_floortje_d.html
terwijl die foto's goed nep zijn
Blij dat ik dat niet gezet hebtquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:59 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, bijna weekend! Nog maar 8 uurtjes 32 kwartiertjes werken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog 30!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, de grote vraag blijft natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
lol,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:46 schreef Droxz.nl het volgende:
Man in badpak lucht testikels
De politie in Oklahoma City heeft een 56-jarige man in roze badpak opgepakt voor het tonen van zijn ballen. Het slachtoffer van Phillip Ortega stond afgelopen maandag argeloos op haar oprit te roken toen de travestiet haar, compleet met panty en make-up, een trauma bezorgde.
''Waar is mijn vriend gebleven'', vroeg Ortega aan de vrouw. Toen ze aangaf dat hij zelf verder moest zoeken, haalde de man plotseling zijn testikels tevoorschijn. ''Kijk hier eens naar'', zou hij hebben gezegd. Aan de hand van een signalement kon de travestiet even verderop worden aangehouden, aldus ABC News.
*proest*
Zolang het je eigen huis is, en niemand zo naar binnen kan kijken... why not?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol,
en dan ook nog dat nieuws van die gast die naakt koffie zet in zijn eigen huis en daarvoor gevangenisstraf krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
Foto's!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
Is weer vrijdag bij de brandweer haha.
Oefenen en testen ze altijd materiaal op de binnenplaats.
Deel binnenplaats is nu helemaal wit van de schuim haha, nieuw schuim systeem die dekt. Daardoor geen zuurstof meer bij het vuur kan. Is water besparend![]()
blijft zelfs gewoon aan de muur plakken haha.
vanmorgen waren ze bezig met licht controle van de autos ziet er ook wel mooi uit heel die zwaailampen op de ambu of brw wagens
Zon? Ik kan hier niet verder kijken dan een metertje of 50 a 60 denk,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
eeeh mist ????
zon die schijnt hahaha. recht in mn toelie
Wghehehehe,quote:
haha ik begin langzaam wakker te wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wghehehehe,
sorry, ik stak een grote sigaar op vanochtend...
doe mij er ook eens 1tjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wghehehehe,
sorry, ik stak een grote sigaar op vanochtend...
Dat heb ik rond een uurtje of 4, half 5 moet ik wakker zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
h
[..]
haha ik begin langzaam wakker te worden
haha inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat heb ik rond een uurtje of 4, half 5 moet ik wakker zijn
Wat een ochtend dit......
Maarja, we komen de dag vast wel weer door!quote:
jahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maarja, we komen de dag vast wel weer door!
Jij al plannen voor het weekend?
Das minder!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
verbouwen en een 2de poging tot
2de poging sloeg niet op verbouwingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das minder!
Maar daar komt wel een kratje bier bij denk? hahahaha
Met 10 man?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2de poging sloeg niet op verbouwing
gister in 3 uur tijd hebben we op bovenverdieping alle behang van de muren getrokken
zijn met groep van 10 ofzo complete huis aan verbouwen.
we lopen nu al 3 dagen voor op onze planning
je meent hetquote:
helemaal als je donderdag avond om 1 uur thuis komt..quote:
dat is ook lekker danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
helemaal als je donderdag avond om 1 uur thuis komt..
en een brief vind dat je voor 16 december je ontslag brief hoort te krijgen..
mja volgens mij vliegen er veel uit de laatste tijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. ga je erg lekker het nieuwe jaar in..
dank jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja volgens mij vliegen er veel uit de laatste tijd.
ik heb gelukkig nog mijn stekkie en krijg 1 januari vast contract + salarisverhoging, dus ik zit nog wel even zeker.
Sterkte iig
mja snap ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je
en ja dat vaste contract had ik ook al.. schiet alleen niet op met een reorganisatie..
dat is dan inderdaad wel erg fijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja snap ik
hier in de fabriek hebben ze er laatst ook wat man uitgegooit.
was ook ngo eens personeels stop, dus was blij dat ik me contract kreeg
mja, alleen jammer dat we aan het eind van het jaar gaan verhuizenquote:
Ik wilde het filmpje in je sig kijken;quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja, alleen jammer dat we aan het eind van het jaar gaan verhuizen
quote:Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.
hahaha komt goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met 10 man?
Zet er een kratje bier bij... en gaan!
mag ik een hulplijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Laten we een quizje gaan spelen vandaag
Okee, de vraag luidt;
Wie gaat er over 10 minuten weekend vieren?
a. Sm0keZ
b. Sm0keZ
c. Sm0keZ
d. Sm0keZ
euhhhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Okee, de vraag luidt;
Wie gaat er over 10 minuten anale seks hebben?
a. Sm0keZ
b. Sm0keZ
c. Sm0keZ
d. Sm0keZ
hij vroeg maar om 1 lijntje..quote:
D!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Okee, de vraag luidt;
Wie gaat er over 10 minuten weekend vieren?
a. Sm0keZ moeder
b. Sm0keZ vader
c. Sm0keZ zusje
d. Sm0keZ gespleten persoonlijkheid
hahahahah FAIL!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
wil je een pc remote uitloggen.
log je je eigen pc uit
shutdown -i in dos ziet er leuk uit, werkt alleen voor geen meter om een pc remote uit te loggen ...quote:
ik moet tot 10 voor 5quote:
awww..quote:
mja ik heb ook geen zinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
awww..
ik heb vandaag dan ook maar 7 uur gewerkt..
helemaal geen zin enzo
cool!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja ik heb ook geen zin
maar maandag bedrijfuitje, stuntman voor een dag
en woensdag lekker heerlijk dagje vrij
dat wordt dus een heerlijke week
en die laatste 10 min ?quote:
is om de trein te halenquote:
zuchtquote:
naah, vandaag rustig dagjequote:
hier ook :wquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
naah, vandaag rustig dagje
ga zo maar eens inpakken denk
Kutweekend? Hoe bedoel je, heb je AZ zondag niet gezien dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen![]()
Eindelijk dat KUT weekend achter de rug
Dat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kutweekend? Hoe bedoel je, heb je AZ zondag niet gezien dan?
Fiets was iets van 600 euro. gelukkig verzekerd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Die shirts![]()
Maar balen van je fiets joh, hopelijk niet veel te duur en zonder verzekering..?
Met 3 maanden zou ik wel genoegen nemen hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef tripack het volgende:
al duurt je weekend drie maanden, dan nog is dat te kort
kijk dat zijn nog es berichtenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met 3 maanden zou ik wel genoegen nemen hoor
Hoef deze week ook maar 3 dagen te werken!![]()
![]()
Das minder, gek!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk dat zijn nog es berichten![]()
deze week gewoon een hele week werken helaasch
Toch zonde, Cubes zijn mooie fietsen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Fiets was iets van 600 euro. gelukkig verzekerd.
[ afbeelding ] dit was hem
OK, je bent inderdaad de privé-demotivatorquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoef deze week ook maar 3 dagen te werken!![]()
![]()
jah vrijdag, al alle dingen gedaan die we normaal op zaterdag doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das minder, gek!
Meneer zaagmans komt voor mij morgen al langs... gewoon... omdat het kan!![]()
Wel een lekker weekend gehad?
jah inderdaad,quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toch zonde, Cubes zijn mooie fietsen!
Ik pasquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
OK, je bent inderdaad de privé-demotivator
Nog nieuwe dingen gezien ofzo op die bruidsbeurs?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah vrijdag, al alle dingen gedaan die we normaal op zaterdag doenzaterdag rustig aan gedaan en zondag de bruidsbeurs in rotterdam
en jouw weekend dan ?
was een leuke potquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog nieuwe dingen gezien ofzo op die bruidsbeurs?
Ook redelijk relaxt gedaan, nog ff de stad in geweest en voetbal gekeken.
Ik heb een afspraak, ik praat niet over de wedstrijdquote:
maj stonden een paar mooie auto'squote:Op maandag 26 oktober 2009 11:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog nieuwe dingen gezien ofzo op die bruidsbeurs?
Ook redelijk relaxt gedaan, nog ff de stad in geweest en voetbal gekeken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak, ik praat niet over de wedstrijd![]()
Tjahquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak, ik praat niet over de wedstrijd![]()
Maar met jou ging het ook niet helemaal goed dit weekend las ik?
onder de duim denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] - Ik heb geen zin meer
Mag niet?
Mooie auto's? Klopt, krijg deze door van je vriendinquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef tripack het volgende:
[..]
maj stonden een paar mooie auto'sen wel een paar mooie pakken gezien enzo
Jij mag inderdaad, GEEN, geen zin meer hebben!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] - Ik heb geen zin meer
Mag niet?
Whehehehe *proest*quote:
das dubbelpechquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah
mn cube weer gejat
die sloerie was weer neit gekomen ...
en tochquote:
Heb me telefoon weer eens terug gezet naar fabrieksinstellingen,quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah
mn cube weer gejat
die sloerie was weer neit gekomen ...
ach jah, kennisgemaakt met de buurmeid van moeder van vriendin. Ook wel een leuk persoontje haha.quote:
Slot ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb me telefoon weer eens terug gezet naar fabrieksinstellingen,
was alleen vergeten mijn smsjes enzo te backuppen
Gewoon "weer" gejat? Misschien een domme vraag hoor, maar zet jij ze wel op slot?
Hahahaha blij dat ik alleen nog maar AA drinkquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
Red Bull-drinkers hebben meer onveilige seks
[ afbeelding ]
Feestbeest Lindsay Lohan houdt wel van het energiedrankje.
Een Amerikaanse studie heeft aangetoond dat studenten die regelmatig energiedrankjes als Red Bull drinken vaker risicogedrag vertonen.
Seks en drugs
Zo zouden de regelmatige gebruikers tot drie keer meer aangegeven hebben dat ze het voorbije jaar rookten, misbruik maakten van geneesmiddelen of betrokken waren in een vechtpartij. Ze dronken zes dagen per maand een energiedrankje. De regelmatige gebruikers hadden ook twee keer meer dan niet-gebruikers alcohol gedronken tijdens het afgelopen jaar, alcoholproblemen gehad of marihuana gerookt. Ze hadden ook meer onbeschermde seks, droegen minder hun veiligheidsgordel of beoefenden vaker een extreme sport.
Alcohol en cafeïne
Vier van de tien ondervraagden had de afgelopen maand minstens een energiedrankje gedronken. Het waren voor het merendeel jongens. Twee derde van de gebruikers gebruikte de energiedrankjes in combinatie met alcohol. "Een wijdverspreid maar fout idee is dat de cafeïne in de energiedrankjes de alcohol zou neutraliseren", zegt sociologe Kathleen Miller, die het onderzoek voerde. "Ze hebben de indruk dat ze de hele avond het beest kunnen uithangen. Maar door beide te mengen, krijg je alleen maar het idee dat je minder dronken bent. Het vermindert niet de negatieve gevolgen van alcohol op de reactietijd of het beoordelingsvermogen".
Enquête
In totaal deden er 795 studenten mee aan de enquête die online gepubliceerd werd in het Amerikaans wetenschappelijk tijdschrift Journal of Adolescent Health. Ze werd gefinancierd door het Amerikaanse Nationaal Instituut voor Drugsverslaving. (belga/sam)
Nog meer suiker dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hahahaha blij dat ik alleen nog maar AA drink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog meer suiker dus12.5 gram suikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.quote:
En kleine jongen, worden mensen actief van suiker?quote:
is dit serieusquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
Vandaag de minst productieve dag
Vandaag, maandag 26 oktober, is de minst productieve dag van het jaar. De moraal van werknemers daalt tot een dieptepunt omdat de wintertijd is ingegaan waardoor het vroeger donker wordt.
Maar liefst 52% van de arbeiders geven aan moeite te hebben met werk vandaag en 8% van de mensen zeggen zich ziek te zullen melden, blijkt uit onderzoek bij 2000 werknemers van het bedrijf Promotur.
Deze week zal de productiviteit met 50% dalen door de depressieve werknemers, melden de onderzoekers.
Veel mensen hebben last van het tekort aan licht tijdens de wintermaanden. Dat kan leiden tot een gebrek aan motivatie, stress en depressie.
Da's ook vloeibaar suiker, what's the differencequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hahahaha blij dat ik alleen nog maar AA drink
Zitten vitamines inquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's ook vloeibaar suiker, what's the difference
Whehehe, ja serieusquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]
is dit serieus![]()
klopt wel voor mij trouwens
En in redbull niet wil je zeggen?quote:
Volgens mij stuk minder denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En in redbull niet wil je zeggen?
Daar zitten ook veel vitaminen in...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En in redbull niet wil je zeggen?
iig genoeg vitamine B12, goed tegen een kater!quote:
als ik kater heb moet ik echt geen red bull drinkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
iig genoeg vitamine B12, goed tegen een kater!
Juist wel man, Vitamine B12 tekort... zoek maar eens opquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik kater heb moet ik echt geen red bull drinken
ik wordt strontziek dan denk hahaha.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Juist wel man, Vitamine B12 tekort... zoek maar eens op![]()
en....
nu....
heb...
ik geen zin meer!
Is het al weekend?
Dat komt me bekend voor, gebruikers die ook echt ALLES willen openen met MS Word hahahahaquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Komt iemand hier:
jah wil deze foto van mn telefoon naar pc.
Ik zo: jah ik zet ze wel even in uw home dir.
Dus zo gedaan komt ze 2 min later: jah als ik word open dan is de map leeg en kan ik ze niet bekijken ......
ik denk: nee meen je niet ....
klant weer: welk programma moet ik ze openen ?
ik: als je naar de map gaat dan kun je ze openen.
Gebruiker: ja maarik zie ze niet.
ik: in word niet nee, u moet even gewoon via mijn documenten gaan ....
zucht ...
tjah. idd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor, gebruikers die ook echt ALLES willen openen met MS Word hahahaha
Welke versie van outlook gebruik je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, in de catogerie hoofdbrekers:
Ik heb in outlook 2 keer mijn eigen postvak staan
1 keer als postvak, 1 keer als mailbox.
Ik heb ook nog 1 keer een mailbox servicedesk.
nu komt het:
als ik via extra accounts ga kijken naar welke postvak ik open staat daar geen servicedesk (maar hij staat dus wel open in outlook en kan er ook alles)
als ik in extra mailaccounts mijn mail account weggooi, blijven mijn 2 mailboxen servicedesk en mn andere staan.
outlook opnieuw installeren lost ook niks op.
2003quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Welke versie van outlook gebruik je?
Al een nieuw outlook profile gemaakt?quote:
Kan je een screenshot online gooien?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
droxz: Nee.
en maak ook geen gebruik van gegevensbestanden
ochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |