En nog huilie huilie doen?quote:'Borsato wist van problemen TEG'
Marco Borsato wist veel eerder van de problemen bij The Entertainment Group dan hij tot nu toe heeft volgehouden. In mei van dit jaar heeft hij een e-mail gekregen over de financiële wantoestand van het Belgische TEG-onderdeel.
Ook was Borsato begin dit jaar aanwezig bij een overleg met potentiële investeerders. "Toen constateerden we al dat het bedrijf een zieke patiënt was. Niet opereren zou onherroepelijk tot de dood hebben geleid," zegt één van de investeerders in het Algemeen Dagblad.
Redding
Het AD schrijft ook dat Borsato TEG had kunnen redden. Een investeerder zou begin september bereid zijn geweest om het bedrijf een kapitaalinjectie te geven. De zanger had het bedrijf dan in zijn eentje moeten dragen. "Menselijk gezien was dat onmogelijk," zegt een woordvoerder van Borsato in de krant. Daarom is besloten niet op het aanbod in te gaan.
Vorige week zei TEG-bestuurder Unico Glorie in Pauw & Witteman ook al dat Borsato meer wist van de TEG-perikelen dan hij deed voorkomen.
oud nieuwsquote:
ach hoezo nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Hier zitten een hoop mensen niet op te wachten crazy, dat weet je
dat is hip.quote:
Inderdation!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is hip.
weten dat er problemen zijn en dan als eerste jezelf in de slachtoffe positie zetten
omdat het kanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdation!
Die gast heeft vast nog wel wat geld, paar keer "geluid produceren" en het moet wel weer goed zitten.
Waarom willen mensen ALTIJD MEEEEEEEEEEEER hebben?
Je wil niet weten wat ik allemaal kan!quote:
daar mag je toch geen uitspraken over doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal kan!
Geen commentaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal kan!
Maar dat ligt niet aan mijn werkgever!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
daar mag je toch geen uitspraken over doen
ik zeg maar zo: ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan mijn werkgever!
Dan gaat het helemaal zo stil worden hier hahahahaquote:
maarja jij mag niks zeggenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal zo stil worden hier hahahaha
Spreek tot mij!
Ik mag en kan genoeg zeggen, daarom, spreek tot mij!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:10 schreef tripack het volgende:
[..]
maarja jij mag niks zeggen
wordt zo'n eentonig gesprek
Droxz heeft plaat verblodquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:10 schreef tripack het volgende:
[..]
maarja jij mag niks zeggen
wordt zo'n eentonig gesprek
Ik werd gek van al die platen man!quote:
jah heeel veel informatie aan het verzamelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik mag en kan genoeg zeggen, daarom, spreek tot mij!
Hij staat het je "grote" dag b.v?(a)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werd gek van al die platen man!
Platen-baas!quote:
Ideeen, vertel, we willen alles horen natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
jah heeel veel informatie aan het verzamelen.
en we hebben wel genoeg ideeen enzomaarja we moeten ze eerst nog uit werken. om te beginnen datum en plek
tripack heeft ook een plekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ideeen, vertel, we willen alles horen natuurlijk!
Had toch wel verwacht dat je wel al een plekje zou hebben hahahaha
Neem aan dat hij niet in zijn tuin wil trouwenquote:
Nee tussen de benen van de moeder van Smokez.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem aan dat hij niet in zijn tuin wil trouwen
Heb je wel meteen een partytent voor 100+ man dus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee tussen de benen van de moeder van Smokez.
Die is al zovaak uitgewoond kan iedereen tussen staan
nja wel een omgevingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ideeen, vertel, we willen alles horen natuurlijk!
Had toch wel verwacht dat je wel al een plekje zou hebben hahahaha
op het balkonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem aan dat hij niet in zijn tuin wil trouwen
over mijn lijk dat ik zo sta te dansenquote:
haha wel comisch tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:37 schreef tripack het volgende:
[..]
over mijn lijk dat ik zo sta te dansen
neequote:
hahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:04 schreef tripack het volgende:
[..]
neetis een trouwerij geen musical
tot morgen![]()
hahaha waarom nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef draculettetje het volgende:
ik mag van fok niet alleen zwaaien
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je wel meteen een partytent voor 100+ man dus?
dacht je alles gehad te hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
dacht je alles gehad te hebben![]()
goedemorgen choco![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
![]()
Sorry, moest de laatste 3 dagen samen met Fristl rondom Twente folders gaan verspreiden in een bedrijfauto.
wqhehehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
![]()
Sorry, moest de laatste 3 dagen samen met Fristl rondom Twente folders gaan verspreiden in een bedrijfauto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |