Iets met 'eerder gemaakt toen het vrij donker was in de kamer' en 'telefooncamera' en 'een tafel flitst leuk tegen wanneer ik ga flitsen'quote:
http://www.duo.gov.org/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:58 schreef Renesite het volgende:
Het domeinnaam duo.nl is iig al vergeven
Het is je vergeven..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iets met 'eerder gemaakt toen het vrij donker was in de kamer' en 'telefooncamera' en 'een tafel flitst leuk tegen wanneer ik ga flitsen'
Wat is DUO?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:08 schreef Adelante het volgende:
Dus van beheren gaan ze nu naar uitvoerenMaar wie gaat dan die eerste functie overnemen?
Zaten ze eerst niet in van die lelijke betonnen blokkendozenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:03 schreef Renesite het volgende:
Sowieso zijn ze lekker bezig met een groot nieuwbouwpand. Van onze overheidsgelden!!! Als ze nou met die miljoenen die ze er in stoppen wat beters gingen doen!
http://www.nieuwbouwkempkensberg.nl/
toegegeven, hun oude pand was rampzalig slecht, alsof het uit polen hier naartoe was gelopen
Jep. Vanuit grinttegels opgebouwd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zaten ze eerst niet in van die lelijke betonnen blokkendozen?
Dan weet ik nog wel een pandje dat ze kunne gebruiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom niet DSB?
Dienst Studiefinanciering en Beheer
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:12 schreef Pikhoofd het volgende:
Handige naam ook, naast iets als de DUWO.
O...M...G...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is DUO?
• een intermediair tussen beleidsmakers en onderwijsinstellingen en –volgers
• expert op het gebied van financiële en administratieve processen
• kenner van het onderwijsveld
• beheerder van waardevolle gegevens over onderwijs en onderwijsvolgers
• een onmisbare schakel in de onderwijsketen
Een of andere guitige salesman, misschien Draaijer, heeft ze wat gekke dingen genoemd.
IBG 'intermediair'
Dat is nog eens een goede naamquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom niet DSB?
Ik wou het net zeggen... Belachelijk dat dergelijke overheidsinstanties maar bezig zijn met hun naam, i.p.v. zinnige dingen doen met hun tijd en geld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:06 schreef Frollo het volgende:
Zei ik nét geen Informatiseringsbank meer, gaan ze het wéér veranderen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom niet DSB?
Hier is je langverwachte reactie:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen... Belachelijk dat dergelijke overheidsinstanties maar bezig zijn met hun naam, i.p.v. zinnige dingen doen met hun tijd en geld.
* RemcoDelft wacht al 10 weken op een reactie op een brief....
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom niet DSB?
Ik reed er laatst langs en dacht wtf zijn dat nu weer voor een smalle hoge torens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:03 schreef Renesite het volgende:
Sowieso zijn ze lekker bezig met een groot nieuwbouwpand. Van onze overheidsgelden!!! Als ze nou met die miljoenen die ze er in stoppen wat beters gingen doen!
http://www.nieuwbouwkempkensberg.nl/
toegegeven, hun oude pand was rampzalig slecht, alsof het uit polen hier naartoe was gelopen
Wist je ook dat onze krijgsmachten een ander logo krijgen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen... Belachelijk dat dergelijke overheidsinstanties maar bezig zijn met hun naam, i.p.v. zinnige dingen doen met hun tijd en geld.
* RemcoDelft wacht al 10 weken op een reactie op een brief....
Zeg, een beetje respect graag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zaten ze eerst niet in van die lelijke betonnen blokkendozen?
Nouja als je de namen voluit leest dan zeggen ze al wat meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:37 schreef dotKoen het volgende:
Dit hele grapje bespaart uiteindelijk geld: alle rijksoverheidsinstanties hebben nu 1 in plaats van 700 huisstijlen. Verder is de overheid beter herkenbaar onder 1 logo. Wat mij betreft een prima zet. Verder is DUO net iets minder nietszeggend dan IBG.
Het zou me niet verbazen als dat de reden was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
Het merknaam IB is zo de kanker in geholpen dat ze de naam moesten veranderen?![]()
Het had Black Bandana Stufi moeten hetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Een echt pakkende naam is het niet nee
Ik vind het Gasuniegebouw een mooier herkenningspunt voor Groningen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Zeg, een beetje respect graag.
Vroeger toen ik klein was waren ze een belangrijk herkenningspunt van Groningen. Als we dan in het donker terugkwamen van vakantie, en ik zag de vier gekleurde hoekpunten van de IBG-gebouwen en de rode lampjes op de vijf pijpen, dan wist ik dat we weer bijna thuis waren.
Straks is daar niks meer van over, alles onherkenbaar veranderd.
En die vlammetjes op zo'n mastquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het Gasuniegebouw een mooier herkenningspunt voor Groningen.
Aldus Wikipedia. Met de twee bedoelen ze de Centrale Financiën Instellingen (nog nooit van gehoord?) en de IB-groep.quote:Minister Plasterk wil door de bundeling van de twee instellingen hun taken slagvaardiger en doelmatiger laten uitvoeren. Ook moet de maatregel de dienstverlening aan burgers verbeteren en zorgen voor minder administratieve lasten.
Nog zo'n heerlijke instantie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:12 schreef Pikhoofd het volgende:
Handige naam ook, naast iets als de DUWO.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |