Ik moest lachen om je plaatje.quote:
Ik heb mensen die typen wat ik roep. De enige uitdaging is dat ik net zo moet kijken als de smiley die ik erbij wil, bij deze moet ik nog wat oefenen:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef godigita het volgende:
[..]
Jij hebt een directe link met je computer of niet?
Mensen met misvormde handen waardoor ze tegen anderen moeten roepen om te typen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb mensen die typen wat ik roep. De enige uitdaging is dat ik net zo moet kijken als de smiley die ik erbij wil, bij deze moet ik nog wat oefenen:,
en
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:35 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mensen met misvormde handen waardoor ze tegen anderen moeten roepen om te typen.
lui, ja ok dat geloof ik wel....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?
Jawel hoor, ik ben namelijk ook rijk. Niet lui gelukkig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
lui, ja ok dat geloof ik wel....
Maar rijk?
Oh wacht dit is FOK!
`quote:
klinkt bekendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:56 schreef jagga het volgende:
[..]
`
En ja, beetje druk, weinig tijd om te fokken enzo, houd me van de straat
|
Forum Opties | |