Een mens is een omnivoor.quote:
maar ik hoef echt geen vlees ;pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou, hier dan: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=575046
Lekker Kebap of mixed grill of shoarma of gyros of hamburgers of biefstuk of spareribs of of ofofquote:
Entrecote.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker Kebap of mixed grill of shoarma of gyros of hamburgers of biefstuk of spareribs of of ofof
Ik wil wel een vleesje voor je bakken hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een mens is een omnivoor.
Kijk maar naar je gebit.
En verder ben ik klaar met dit onderwerp.
Winegums staat tot vegetarisme als ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik hoef echt geen vlees ;p
Overigens heb ik er niks op tegen als andere mensen dat wel eten hoor, en ik eet ook winegums dus zo streng ben ik niet
Oh god, begin niet over winegumsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik hoef echt geen vlees ;p
Overigens heb ik er niks op tegen als andere mensen dat wel eten hoor, en ik eet ook winegums dus zo streng ben ik niet
Gelatine --> varkensbotquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Winegums staat tot vegetarisme als ?
Gelatine = gemalen koe- of varkensbotten, maar ik neem aan dat je dat wel wist.quote:
Uhuh. En het is nog leuk ook!quote:
Ja dat is inderdaad echt briljant ja!quote:
quote:
Ik zit al de hele dag thuisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Nog één uurtje en dan ben ik uit, eindelijk
Haha, brabantquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Nog één uurtje en dan ben ik uit, eindelijk
quote:ja de vrouw bedonderen die thuis zit met een paar kinderen ze zijn vast allemaal getrouwd dus kom er eens voor uit
spreek uit ervaring, ga dan niet trouwen | 15:33 | 20.10.09
Die reactie + usernamequote:Als je als gezonde vent niet van een lekker wijf houdt, dan ben je zo ziek als een hond.En gewoon lekker thuis doen.
E. Hetero, Amsterdam | 15:31 | 20.10.09
quote:En wanneer gaan ze die holtoeristen eens wegjagen op die parkeerplaats op de A6 je kan er niet even staan om een peukje te roken of die viezerikken komen achter je staan en kijken je tamp uit je broek. Flikker op met die gasten!
Simon, follega | 15:27 | 20.10.09
quote:Ik heb nooit begrepen waarom dat allemaal in de natuur moet gebeuren. Zulke contacten kun je toch ook in (desnoods speciale)kroegen opdoen? Veel NL parkeerplaatsen zijn taboe voor mannen die willen uitrusten, voor je 't weet zit er een lid tussen je raampje! Wat een drukte daar. Doe toch normaal zeg! Laat een stel grote grazers rondlopen, ook opgelost. Hoeft die vervuilende hummer niet te rijden!
geen homohater, maar vind t toch vreemd | 15:21 | 20.10.09
quote:Wij van de Partij voor de Sexuele Vrijheid vinden dat het het verbod op naaktlopen en sex in het openbaar moet worden opgeheven.Sterker nog:wij vinden dat het recht op sex in de Grondwet en in het verdrag vd Rechten vd Mens moet worden opgenomen,en dan zal de overheid sex in het openbaar moeten toestaan,of tenminste gebieden daarvoor moeten aanwijzen.En voor de homo's die op brandnetels stuiten,volgende x mischien een vlammenwerper meeenemen,die maakt korte metten met die plantjes.Evt.(bos/gras/heide)brand is voor re
kening van de overheden.afz:PvdSV., Almere | 15:20 | 20.10.09
Eindelijk je capslock gevonden en hem uitgezet?quote:
goed hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eindelijk je capslock gevonden en hem uitgezet?
Dat was een van de makkelijkste manieren voor jou om ontmaagd te worden, hoorquote:
ik ben geen kontpiraatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was een van de makkelijkste manieren voor jou om ontmaagd te worden, hoor
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:26 schreef Otis2.0 het volgende:
And don't forget to fill an old shoebox, full of things to look back on.
Zulk soort droeftoeters zouden ze van mij per direct in een bak zoutzuur mogen deponeren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Die reactie + username![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik pleur bijna van mijn stoel van het lachen![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_op_homo_s__.html
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hhhmmmmznznnzmmnmmnnee.quote:
BWHEHEHEHHEquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
De vriend van 4EBE is goed te doen.
MAAGD!quote:
Ik mag andere meisjes heus wel mooi en schattig vinden hoor!quote:
Jullie hebben gewoon geen smaak.quote:
Is goed heur!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we de mening van Crack vragen.
Allee, nehj tochj?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NAH, ZEEDE GE GEHADICAPTUS OFEZO?
quote:
Nee dit is PedoBear2.0 inclusief camouflage systeem om nog makkelijker kleine meisjes te bespieden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Is dat trouwens de PedoBear voor homo's?
Nee, een knipperende gayish PedoBear zal niet opvallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dit is PedoBear2.0 inclusief camouflage systeem om nog makkelijker kleine meisjes te bespieden.
Dit is een demonstratie van het camo systeem. In het echt flashed hij niet zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, een knipperende gayish PedoBear zal niet opvallen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, een knipperende gayish PedoBear zal niet opvallen.
LEER LEZEN KUT!quote:
Nou vette camouflage zeg, die valt nog meer op dan Wally in een menigte vol gothics!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dit is PedoBear2.0 inclusief camouflage systeem om nog makkelijker kleine meisjes te bespieden.
Noh, hij knippert niet in het echtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou vette camouflage zeg, die valt nog meer op dan Wally in een menigte vol gothics!
Op zijn hyves.quote:
zotheid is uit de kast gekomenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn er hier de laatste tijd nog noemenswaardige dingen gebeurd?
LINK PLZ.quote:
OKE.quote:
JAJAJAJAJAJAJAquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
nee. maar ze is wel mooier dan die in dat filmpje.
Nee, hockeyMaartje.quote:
Zotheid en Crack gaan DATENNNNNquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn er hier de laatste tijd nog noemenswaardige dingen gebeurd?
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEEquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Otis2.0 het volgende:
mensen die 'wijf' zeggen als ze het over meisjes hebben.
mensen die maagd zijn.
gers.
in de quotes lijst gezet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
Ja, zo kan hij nooit betast worden door de meisjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
HEE
NIET FOKKEN MET GERS HE!
KOM JE AAN HEM, DAN KOM JE AAN MIJ!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Otis2.0 het volgende:
mensen die 'wijf' zeggen als ze het over meisjes hebben.
mensen die maagd zijn.
gers.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
HEE
NIET FOKKEN MET GERS HE!
KOM JE AAN HEM, DAN KOM JE AAN MIJ!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
GERS IS NOG STEEDS MAAGD.
EN BP OOK.
O, EN GERS ZIT BIJ EEN VERENIGING.![]()
MAAR DAN KAN IK WEL DIE MEISJES BETASTENquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, zo kan hij nooit betast worden door de meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |