quote:
ja de vrouw bedonderen die thuis zit met een paar kinderen ze zijn vast allemaal getrouwd dus kom er eens voor uit
spreek uit ervaring, ga dan niet trouwen | 15:33 | 20.10.09
quote:
Als je als gezonde vent niet van een lekker wijf houdt, dan ben je zo ziek als een hond.En gewoon lekker thuis doen.
E. Hetero, Amsterdam | 15:31 | 20.10.09
Die reactie + username
quote:
En wanneer gaan ze die holtoeristen eens wegjagen op die parkeerplaats op de A6 je kan er niet even staan om een peukje te roken of die viezerikken komen achter je staan en kijken je tamp uit je broek. Flikker op met die gasten!
Simon, follega | 15:27 | 20.10.09
Ik pleur bijna van mijn stoel van het lachen
quote:
Ik heb nooit begrepen waarom dat allemaal in de natuur moet gebeuren. Zulke contacten kun je toch ook in (desnoods speciale)kroegen opdoen? Veel NL parkeerplaatsen zijn taboe voor mannen die willen uitrusten, voor je 't weet zit er een lid tussen je raampje! Wat een drukte daar. Doe toch normaal zeg! Laat een stel grote grazers rondlopen, ook opgelost. Hoeft die vervuilende hummer niet te rijden!
geen homohater, maar vind t toch vreemd | 15:21 | 20.10.09
quote:
Wij van de Partij voor de Sexuele Vrijheid vinden dat het het verbod op naaktlopen en sex in het openbaar moet worden opgeheven.Sterker nog:wij vinden dat het recht op sex in de Grondwet en in het verdrag vd Rechten vd Mens moet worden opgenomen,en dan zal de overheid sex in het openbaar moeten toestaan,of tenminste gebieden daarvoor moeten aanwijzen.En voor de homo's die op brandnetels stuiten,volgende x mischien een vlammenwerper meeenemen,die maakt korte metten met die plantjes.Evt.(bos/gras/heide)brand is voor re
kening van de overheden.afz:PvdSV., Almere | 15:20 | 20.10.09
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_op_homo_s__.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()