Niet donderdag want toen moest mijn broer trainen en kwam oma altijd op me passen om samen spel zonder grenzen te kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat was altijd de avond dat ik langer op mocht blijven
maandagavond als ik me niet vergis.
zeg vriend, wij hebben best veel gemeen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:28 schreef Siniti het volgende:
Spel Zonder Grenzen
Dé reden dat ik donderdag later op mocht blijven
In MLN stsat ook al een topic hierover.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:24 schreef NoBody122 het volgende:
Waarom staat dit in KLB?
Leuk programma wel, was het alweer vergeten...
Ja ik laat nu ook een mat groeienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeg vriend, wij hebben best veel gemeen.
maar is het nou donderdag of maandag?
SZG word niet meer gemaakt, na 1998 is het opgehouden (Ja, zo lang geleden alweer!). Het zou in 2007 terugkomen, dat is verschoven naar 2008 en daarna is het weer een beetje weggemoffeld. (Schijnt nogal duur te produceren zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:13 schreef -CRASH- het volgende:
Dick Passchier ( '70 ) dat was de man van spel zonder grenzen.....
Die schreeuwende vav Van Geldere![]()
Maar dat heb je met goede programma's...Was netzo met Ter land ter zee en in de lucht.
Dat was Altijd wel leuk met André Van Duin.... en daarna![]()
Maar SZG wordt volgens mij nog wel in andere landen uitgezonden.
Dat dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Met die glijdende kippenBeste crashes gezien daar hoor
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Dat commentaar erbij, geweldig!quote:
Dat was echt focking geniaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Je vergeet Heerlenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef Balgehakt het volgende:
Wat een fantastisch programma was dat. Wel jammer dat Nederland er bijna nooit goede resultaten behaalde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |