Die word dan juist stijfquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:31 schreef Goofisch het volgende:
Gewoon heen er weer buigen en hij word lam. vervolgens kan je net doen alsof je hem door te wrijven laat buigen.
Opgelost slotje.
Als je echt werkelijk denkt dat het trucje daadwerkelijk zo werkt moet je echt eens bij jezelf ten rade gaan tbh... Jij neemt zeker werkelijk ALLES aan wat ze je wijs maken en vertellen he....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Fragile. het volgende:
Hoi,
Pas geleden had ik gehoord van een jongen uit mijn klas dat je een lepel kon buigen door middel van erop te wrijven in het middelstuk. Nu wrijf ik dus al ruim 30 minuten en hij word maar niet krom.
Klacht: Lepel die niet buigen wil.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef Flammie het volgende:
En het ergste is.. als je gewoon even op youtube kijkt hebt je 10000 tutorials hoe het dan WEL moet.!!!
Goed gelovige mensen
Bij mij doet ie t wel ....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Fragile. het volgende:
Hoi,
Pas geleden had ik gehoord van een jongen uit mijn klas dat je een lepel kon buigen door middel van erop te wrijven in het middelstuk. Nu wrijf ik dus al ruim 30 minuten en hij word maar niet krom.
Klacht: Lepel die niet buigen wil.
Veel plezier met deze zwaar correcte informatie TSquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef CP69 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t wel ....
tip :
Je moet er ook echt in geloven en al je energie focussen op het punt (tussen duim en wijsvinger) waar je die lepel wrijft ....
Ook helpt het als je je voorstelt dat die plek waar je wrijft steeds warmer en warmer word (smeltpunt moet je visualiseren).
Probeer maar gewoon ...
En tja , als het je niet lukt ben je niet 1 van Ons
Dan wrijf je niet lang genoegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die word dan juist stijf
Omgekeerde wereld !111!!!! einz
Mijn typo, zelfs ik snap hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kan ik pas beoordelen als je me de reden van het geel uitlegt........ ik volg je even niet.
TT.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef Feestkabouter het volgende:
kan ik pas beoordelen als je me de reden van het geel uitlegt........ ik volg je even niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:08 schreef Cinch het volgende:
Een vriend van mij deed dat ook een keer. We zaten gewoon in een cafe en hij gaat over die lepel wrijven en hij werd krom. We geloofden er allemaal geen zak van maar we konden niet ontkennen dat de lepel na t wrijven krom was..
Een vriend van mij deed dat ook een keer. We zaten gewoon in een cafe en hij gaat over die lepel wrijven en hij werd krom. We geloofden er allemaal geen zak van maar we konden niet ontkennen dat de lepel na t wrijven krom was..
Waarom klinkt jouw verhaal ranzig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:08 schreef Cinch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |