Die word dan juist stijfquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:31 schreef Goofisch het volgende:
Gewoon heen er weer buigen en hij word lam. vervolgens kan je net doen alsof je hem door te wrijven laat buigen.
Opgelost slotje.
Als je echt werkelijk denkt dat het trucje daadwerkelijk zo werkt moet je echt eens bij jezelf ten rade gaan tbh... Jij neemt zeker werkelijk ALLES aan wat ze je wijs maken en vertellen he....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Fragile. het volgende:
Hoi,
Pas geleden had ik gehoord van een jongen uit mijn klas dat je een lepel kon buigen door middel van erop te wrijven in het middelstuk. Nu wrijf ik dus al ruim 30 minuten en hij word maar niet krom.
Klacht: Lepel die niet buigen wil.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef Flammie het volgende:
En het ergste is.. als je gewoon even op youtube kijkt hebt je 10000 tutorials hoe het dan WEL moet.!!!
Goed gelovige mensen
Bij mij doet ie t wel ....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Fragile. het volgende:
Hoi,
Pas geleden had ik gehoord van een jongen uit mijn klas dat je een lepel kon buigen door middel van erop te wrijven in het middelstuk. Nu wrijf ik dus al ruim 30 minuten en hij word maar niet krom.
Klacht: Lepel die niet buigen wil.
Veel plezier met deze zwaar correcte informatie TSquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef CP69 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t wel ....
tip :
Je moet er ook echt in geloven en al je energie focussen op het punt (tussen duim en wijsvinger) waar je die lepel wrijft ....
Ook helpt het als je je voorstelt dat die plek waar je wrijft steeds warmer en warmer word (smeltpunt moet je visualiseren).
Probeer maar gewoon ...
En tja , als het je niet lukt ben je niet 1 van Ons
Dan wrijf je niet lang genoegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die word dan juist stijf
Omgekeerde wereld !111!!!! einz
Mijn typo, zelfs ik snap hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kan ik pas beoordelen als je me de reden van het geel uitlegt........ ik volg je even niet.
TT.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef Feestkabouter het volgende:
kan ik pas beoordelen als je me de reden van het geel uitlegt........ ik volg je even niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:08 schreef Cinch het volgende:
Een vriend van mij deed dat ook een keer. We zaten gewoon in een cafe en hij gaat over die lepel wrijven en hij werd krom. We geloofden er allemaal geen zak van maar we konden niet ontkennen dat de lepel na t wrijven krom was..
Een vriend van mij deed dat ook een keer. We zaten gewoon in een cafe en hij gaat over die lepel wrijven en hij werd krom. We geloofden er allemaal geen zak van maar we konden niet ontkennen dat de lepel na t wrijven krom was..
Waarom klinkt jouw verhaal ranzig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:08 schreef Cinch het volgende:
Mijn god... je zou de mensheid een dienst bewijzen als je napalm dropt op iedereen die daar "buig!!!" loopt te roepenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef Mr-Pr0nk het volgende:
wat kunnen mensen slecht acteren zeg:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei Uri Geller!
Wat een droeftoetersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef Mr-Pr0nk het volgende:
wat kunnen mensen slecht acteren zeg:P
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:het is niet dat ik je niet wil geloven....... maar ik snap je uitleg even niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het is niet dat ik je niet wil geloven....... maar ik snap je uitleg even niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het is niet dat ik je niet wil geloven....... maar ik snap je uitleg even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet echt ter plekke geexecuteerd worden voor die swami-nasibami-muziekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef Michielos het volgende:
Hier ben ik lepels aant benden... ik heb de gave dus wel degelijk![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Flammie het volgende:
[..]ik snap wel dat je bedoelt dat het meer gewoon een goocheltruc is en zo en dat je optisch voor de gek wordt gehouden (je aandacht wordt naar het een getrokken terwijl je dan tegelijk iets anders doet), maar ik probeer me puur even precies voor te stellen wat je precies bedoelt, hoe dat bij het buigen van 1 lepel in zijn werk gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gewoon geen goeie goochelaar dus ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen.
Kijk mijn filmpjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik snap wel dat je bedoelt dat het meer gewoon een goocheltruc is en zo en dat je optisch voor de gek wordt gehouden (je aandacht wordt naar het een getrokken terwijl je dan tegelijk iets anders doet), maar ik probeer me puur even precies voor te stellen wat je precies bedoelt, hoe dat bij het buigen van 1 lepel in zijn werk gaat.
ik ben gewoon geen goeie goochelaar dus ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen.
Nou dan gaan we eens bij jou paranormale shit opnemen en zetten we Mountainflow eronder (met wat after effectsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je moet echt ter plekke geexecuteerd worden voor die swami-nasibami-muziek
dit snap ik uiteraard heel goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |