abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73867997
Annette Gerritsen..vast wel iemand die haar wil sponsoren

Tot de volgende keer
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:18:39 #128
236264 crew  capricia
pi_73868002
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:17 schreef AardappelAnders. het volgende:
Ted Bundy schijnt ook erg charmant te zijn geweest.

Gek he, dat ik dan door zo'n uitzending weer sympathie krijg voor zo'n vent! Terwijl ik ook wel weet wat hij anderen aan gedaan heeft...Dirk S bedoel ik dan, he...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:29:26 #129
862 Arcee
Look closer
pi_73868228
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Net zoals ie die 7 ton heeft teruggestort ja....

"Ik heb heel weinig aan mezelf gedacht"
Inderdaad, die heeft écht wel heel wat miljoenen veiliggesteld.

Maar best wel stoer dat hij er zat, op zich. Ja, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:30:52 #130
236264 crew  capricia
pi_73868257
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, ik vond het echt heel dapper van hem.
Zou het zelf niet gedurfd hebben!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:33:23 #131
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73868295
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet stoer. Hij namelijk geen andere keus.
pi_73868304
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

hij had ook niet kunnen komen...
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:34:21 #133
236264 crew  capricia
pi_73868315
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hij had ook niet kunnen komen..toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73868321
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:15 schreef capricia het volgende:
Ik vond Scheringa gewoon de nederigheid zelve...hij leek meer op een rustige werknemer dan op een directeur van zo'n groot bedrijf.

Zou hij echt zo zijn?
Scheringa is een wolf in schaapskleren. Bijvoorbeeld in de voetbalwereld heeft hij ook al allerlei smerige en achterbakse spelletjes gespeeld om onder contracten etc. uit te komen en in het geval van zijn bank zal hij echt niet zo onschuldig zijn als hij over wenst te komen.

Bovendien was het zitten in de uitzending ook puur eigenbelang.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:38:42 #135
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73868406
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef qonmann het volgende:

[..]

hij had ook niet kunnen komen...
Nee, dat had hij niet kunnen doen. Hij zou dan immers altijd herinnert worden als iemand die er stond wanneer het goed ging, maar wegvluchtte wanneer het slecht ging. En met het oog op de plannen van Scheringa, die zich weliswaar een aantal dagen/weken rustig wil houden, maar toch een publiek figuur blijven door bijvoorbeeld het schrijven van een boek en het maken van een film had hij niet veel keus dan om toch enig verantwoording af te leggen.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:39:47 #136
236264 crew  capricia
pi_73868424
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, dat had hij niet kunnen doen. Hij zou dan immers altijd herinnert worden als iemand die er stond wanneer het goed ging, maar wegvluchtte wanneer het slecht ging. En met het oog op de plannen van Scheringa, die zich weliswaar een aantal dagen/weken rustig wil houden, maar toch een publiek figuur blijven door bijvoorbeeld het schrijven van een boek, maken van een film had hij niet veel keus om toch verantwoording af te leggen.
Hij had ook over een week of zo pas hoeven komen. Als hij zou zeggen dat ie bijv. moe zou zijn na de afgelopen week, dan had ik dat heel goed begrepen. Het is nogal wat wat hij over zich heen gekregen heeft de afgelopen tijd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73868434
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Hij had ook over een week of zo pas hoeven komen. Als hij zou zeggen dat ie bijv. moe zou zijn na de afgelopen week, dan had ik dat heel goed begrepen. Het is nogal wat wat hij over zich heen gekregen heeft de afgelopen tijd.
inderdaad..
er valt nu toch niets meer te redden..de zaak is faiiliet etc. etc.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:40:45 #138
236264 crew  capricia
pi_73868437
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Scheringa is een wolf in schaapskleren. Bijvoorbeeld in de voetbalwereld heeft hij ook al allerlei smerige en achterbakse spelletjes gespeeld om onder contracten etc. uit te komen en in het geval van zijn bank zal hij echt niet zo onschuldig zijn als hij over wenst te komen.

Bovendien was het zitten in de uitzending ook puur eigenbelang.

Dat weet ik wel. VInd het alleen merkwaardig om bij mezelf te zien dat ik dan toch weer sympathie voor zo'n man krijg...Overigens geheel onterecht hoor! Dat besef ik mezelf echt wel!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73868455
quote:

[..]

Misschien heb jij daar wel begrip voor, ik heb het idee dat jij sowieso een beetje (te)veel begrip hebt voor Scheringa, maar de publieke opinie keert zich toch tegen je als je vanavond de kans had laten schieten om verantwoording af te leggen. Hoe gek dat nu misschien nog mag klinken, maar over een week is 95% van Nederland al niet meer geinteresseerd in die hele DSB-soap.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:44:05 #140
236264 crew  capricia
pi_73868486
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:42 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Misschien heb jij daar wel begrip voor, ik heb het idee dat jij sowieso een beetje (te)veel begrip hebt voor Scheringa, maar de publieke opinie keert zich toch tegen je als je vanavond de kans had laten schieten om verantwoording af te leggen. Hoe gek dat nu misschien mag klinken, maar over een week is 95% van Nederland al niet meer geinteresseerd in die hele DSB-soap.
Ha, dan ken je me nog niet...ik ben een Lakemanfan!

Maar als 95% van de Nederlanders het over een week al geen moer meer interesseerd, dan was dit optreden eigenlijk ook onnodig...
In ieder geval vind ik het moedig van hem!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:44:39 #141
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73868500
quote:

[..]

Nee, dat zou niet slim zijn geweest. Het onderwerp DSB is juist op dit moment een hot item en wellicht over een week niet meer. Bovendien maakt hij handig gebruik van de publieke opinie om juist nu verantwoording af te leggen. En de iets mindere snuggere mensen vallen daar juist met ogen open in.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:46:30 #142
236264 crew  capricia
pi_73868527
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, dat zou niet slim zijn geweest. Het onderwerp DSB is juist op dit moment een hot item en wellicht over een week niet meer. Bovendien maakt hij handig gebruik van de publieke opinie om juist nu verantwoording af te leggen. En de iets mindere snuggere mensen zoals jij vallen daar met open ogen in.
Pardon? Wat is dit nou weer voor een persoonelijk aanval?
Ik schrijf enkel dat ik het interessant vind om bij mezelf die sympathie op te zien komen. Terwijl ik ook wel weet wat er allemaal speelt. Dat is toch interessant om het effect van die man te zien!
Ik vind het iig wel interessant. Want het gaat idd over de publieke opinie!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73868543
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Ha, dan ken je me nog niet...ik ben een Lakemanfan!

Maar als 95% van de Nederlanders het over een week al geen moer meer interesseerd, dan was dit optreden eigenlijk ook onnodig...
In ieder geval vind ik het moedig van hem!
Lakeman vind ik persoonlijk nog een enger en dubieuzer mannetje.

Het was niet echt onnodig vanavond, want nu heeft hij deels de publieke opinie nog een beetje kunnen veranderen. Zoals je zelf al aangaf laten veel mensen zich toch wel verblinden door zijn volkse voorkomen. ('Hij is zo gewoon gebleven met zijn geitenwollen sokken en elke ochtend voert hij zelf zijn schaapjes!'). Deze sympathie zal hij hard nodig hebben als hij over een tijdje weer geld wil verdienen met lezingen, boeken etc. etc.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:51:09 #145
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73868597
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Pardon? Wat is dit nou weer voor een persoonelijk aanval?
Ik schrijf enkel dat ik het interessant vind om bij mezelf die sympathie op te zien komen. Terwijl ik ook wel weet wat er allemaal speelt. Dat is toch interessant om het effect van die man te zien!
Ik vind het iig wel interessant. Want het gaat idd over de publieke opinie!
Aanval was niet zo bedoelt. Wat ik probeerde te zeggen is dat Scheringa handig gebruikt maakt van de publieke opinie en daarom juist nu verantwoording aflegt in de media. En de meeste mensen vallen daar met open ogen in. Ze zullen het namelijk dapper vinden dat iemand die de afgelopen weken zoveel heeft meegemaakt en zoveel heeft geknokt, toch mans genoeg is om in de media verantwoording af te leggen. Terwijl dat naar mijn mening juist normaal is. Hij stond er immers ook wanneer het goed ging. Het zou juist laf zijn geweest als hij er nu niet stond!
pi_73869901
Ik vroeg me trouwens nog af, die Klaas Wilting die heb ik sinds dat hackers hoax verhaal ook niet meer gezien. Is die snel met de noorderzon vertrokken ofzo?
٩๏̯͡๏)۶
pi_73870822
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 07:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me trouwens nog af, die Klaas Wilting die heb ik sinds dat hackers hoax verhaal ook niet meer gezien. Is die snel met de noorderzon vertrokken ofzo?
Die kwam zo ongeloofwaardig over met dat hackers-verhaal, daar was geen eer meer bij te halen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:38:33 #148
127004 maril
Smeetsfan
pi_73872465
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 07:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij zat gisteren bij de persconferentie, dus.....
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_73874794
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die kwam zo ongeloofwaardig over met dat hackers-verhaal, daar was geen eer meer bij te halen
Scheringa moest het toch nog gisteravond even bevestigen dat het door 7 verschillende ipadressen kwam dat de site het niet deed
pi_73874805
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef maril het volgende:

[..]

Hij zat gisteren bij de persconferentie, dus.....
Toch eervolle taak, de microfoon vasthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')