abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73900676
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

?
In het publiek.

Verder een leuke aflevering deze keer.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:59:25 #227
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73900712
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

In het publiek.

Eens.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_73900751
Moest ook wel na Wouter Bos en Dirk. Ik had nogal moeite om mijn interesse te behouden. Ze hebben het goed gemaakt
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:02:41 #229
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73900814
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja leuke uitzending met Jamie Oliver.
pi_73900971
Een zeer matige en slaapverwekkende episode.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2009 @ 06:07:21 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_73903447
Ik vond dat komkommer snijden een beetje nikserig en inderdaad meer iets voor RTL of SBS. Sowieso ben ik geen Jamie-fan, de man heeft een groot ego en zat er uitsluitend om een boek te pluggen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:35:21 #232
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73905125
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 06:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond dat komkommer snijden een beetje nikserig en inderdaad meer iets voor RTL of SBS. Sowieso ben ik geen Jamie-fan, de man heeft een groot ego en zat er uitsluitend om een boek te pluggen.
Je mag 'm wél of je mag 'm niet. Ik vind 'm zelf een stuk minder ouwehoeren dan vroeger. Best leerzaam eigenlijk
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:15:42 #233
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_73913476
Het item met Jamie Oliver was op zich best leuk, maar was meer wat voor DWDD geweest eigenlijk. Ik heb alleen het idee dat Matthijs geen Engels in het openbaar wil spreken ofzo? Heb hem dat nog nooit zien doen volgens mij, terwijl er afgelopen zomer bij De Zomer Draait Door met die Froukje e.a. bijvoorbeeld wel Engelse bandjes kwamen en er dus ook Engels gesproken werd.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:01:13 #234
274882 mathijs23
hurley mein vette cavia
pi_73915117
sorry hoor maar dit is echt zwak nee geef mij maar dwdd
liefe hurley je ziet er en beetje uit als en opgepofte ardappel
,,ik ben nederlander in flees en bloed´´ dat zeg ik omdat ik in duitsland woon maar ik toch nederlander blijf
pi_73915685
Komkommertijd?
pi_73917311
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:42 schreef Q.E.D. het volgende:
@ One_of_the_few

Uiteraard heeft iedereen zijn eigen waarheid, ik kan me ook deels in jouw verhaal vinden. Maar waar het mij om gaat is dat het wel erg toevallig is dat DNB de hypotheken herwaardeert de dag voor de rechtelijke uitspraak waardoor Scheringa opeens 800 miljoen moet afschrijven. Tevens is er door de Lakeman-oproep naar schatting 600 miljoen verdwenen. Dit in combinatie met het feit dat Bos Lakeman maar 1x heeft veroordeeld en dat er door meerdere partijen op die bewuste zondag gelekt is naar o.a. de Volkskrant waardoor er nog een tweede bank-run ontstond.
Uit de cijfers blijkt dat de tweede run ontstond voor de publicatie door de Volkskrant. Dus is er ergens nog een lek. Met een paar aparte tweets van een VVD'er lijkt het dat er een lek zit naar mensen met veel geld die wat gingen weghalen voordat jan modaal het via de volkskrant wist. En dit lek zou wel eens binnen DSB geweest kunnen zijn.
Aangezien er vele scenario's mogelijk zijn, en Scheringa het niet heeft over waarom er vlak voor de publicatie van de volkskrant al een run was en zijn onbetrouwbaarheid in al die jaren ervoor zie ik hem als zeer ongeloofwaardig. De kwalijke rol van Bos lijkt mij dan ook zeer overdreven. Hij heeft het eerder heel koel en afstandelijk als een manager afgehandeld. De rol van Wellink blijft lastig, waarom die haircut op dat moment? Maar dat is in mijn ogen nog te weinig hard gemaakt en te weinig concreet om te zeggen dat Scheringa genaaid is. Ook zonder de haircut was het wel failliet gegaan. Ook zonder Lakeman. Ook zonder lek. Want het blijft een feit dat het een ongezond bedrijf was met een vertrouwensprobleem.
quote:
De liquiditeit van 1,5 miljard euro is door deze gebeurtenissen precies tot 0 gereduceerd.

Daarom denk ik dat er een politiek spel gespeeld is... Maar de tijd zal het leren, want ik heb inderdaad geen harde bewijzen. Hopelijk komen die nog.
Als die bewijzen er zijn ben ik met je eens dat Wellink moet opstappen. Dat Bos politiek bedrijft, dat is zijn vak. De SP had misschien wel geld gestoken in DSB. Maar bewust kapot maken van DSB door Bos, zou imo einde Bos zijn.
quote:
Tevens zei Scheringa zelf dat de onderhandelingen met LoneStar door de bewindvoerder zijn tegengewerkt (het zou mij niets verbazen als dit op verzoek van Wellink of Bos gebeurd is)...
Reden genoeg om nog eens goed naar deze zaak te kijken.
tja, de bewindvoerder wil daar niet op in gaan op dit moment. Dat komt later vast nog. Scheringa was de realiteit compleet kwijt, zie plan B. Misschien hebben de bewindvoerders bepaalde correcties gegeven op de zonnige cijfers van Scheringa en wisten ze toen genoeg. Is dat tegenwerken? Nee, lijkt me niet. De uitspraken van Scheringa als leidraad nemen lijkt mij ondertussen het laatste wat je kunt doen. Als er iemand onbetrouwbaar is, dan hij wel. Zie de 7 ton storting. Tijdens de persconferentie zeggen dat je het alweer hebt teruggestort, een paar uur later blijkt dat toch niet zo te zijn. Lijkt mij geen verspreking.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:05:27 #237
274882 mathijs23
hurley mein vette cavia
pi_73921327
ik word dus serieus echt gek van hun stemmen helemaal als ze ook nog is op zo`n raar toontje praatren blijft de heletijd in mijn hoofd en soms hoor ik zelfs dat mhmh van witteman in mijn hoofd
liefe hurley je ziet er en beetje uit als en opgepofte ardappel
,,ik ben nederlander in flees en bloed´´ dat zeg ik omdat ik in duitsland woon maar ik toch nederlander blijf
pi_73921383
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef mathijs23 het volgende:
ik word dus serieus echt gek van hun stemmen helemaal als ze ook nog is op zo`n raar toontje praatren blijft de heletijd in mijn hoofd en soms hoor ik zelfs dat mhmh van witteman in mijn hoofd
Blijf van die drugs af gast
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:10:18 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73921468
Vanavond te gast:

- Heel Nederland is een reisgids van Rik Zaal voor en door Nederland.

- Gert-Jan Nijpels, burgemeester van Opmeer.

- Natasja Froger.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:12:45 #240
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_73921538
Natasja Froger is in ieder geval vast een goede reden om over te slaan...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:59:18 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73922985
Ik denk dat wij hier ook een avondje vrij nemen van P&W.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_73923177
Het budget voor deze maand zal wel op zijn bij P&W als je naar de gasten kijkt.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:06:17 #243
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73923256
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat wij hier ook een avondje vrij nemen van P&W.
Kheb er deze keer ook geen zin aan.
pi_73923370
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:12 schreef Veerboot het volgende:
Natasja Froger is in ieder geval vast een goede reden om over te slaan...
Ik zeg: doen
pi_73924147
tE GAST ISNatasja Froger is 'helemaal heppie'
Voor het programma 'De Frogers: Helemaal Heppie!' begeleidde de presentatrice samen met man René kansarme kinderen op een vakantiekamp van Stichting Heppie .+ Gert-Jan Nijpels vindt het jammer dat het museum voor magisch realisme afgelopen dinsdag werd leeggehaald in opdracht van ABN Amro. Het museum ligt in zijn gemeente
pi_73933024
Paula
pi_73933146
Argh hier ligt de kabel er weer eens uit.
Maar zo te zien geen boeiende gasten.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_73933178
Ze zitten te janken in Wognum och en wee
pi_73933196
Oja, even kijken. .
pi_73933241
Natasja Froger ziet alweer ideeën voor een nieuw programma. Om weer bakken met geld te verdienen over de rug van anderen. Gatverdamme, stomme kut .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')