abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 15:22:13 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_74887199
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef TitusPullo het volgende:
Nu ben ik een late bekeerling, terwijl Lambiekje al jaren omroeper van oproer is. Heeft Lambiekje dan al een coup gepleegd?
Lambiekje is tot nog toe een toetsenbordterrorist. Hij doet tot nu toe helemaal niks. Hij wil graag als een of andere Messias gezien worden, mensen 'de ogen openen' en dat soort dingen, en hij roept wel ferme taal, maar in werkelijkheid doet hij niets anders dan achter zijn pctje zitten de hele dag, internet afstruinend naar vage teksten op vage sites en vage youtube filmpjes, en op een forum tegen onbekenden roepen dat zij allemaal onwetenden zijn, en ze haar hem, De Verlichte, moeten luisteren, want hij zal wel even vanachter zijn bureautje vertellen hoe de wereld in elkaar steekt.

Het gevaar ligt er in dat ineens kan besluiten ook een 'daad' te stellen, en dan rijdt hij ook met een Swift tegen de Naald aan.

Als ik de warrigheid van zijn posts zie, die eigenlijk, met de tijd alleen maar erger wordt en de toon wordt ook zeer zeker extremer van aard...tja, dan zou hij misschien wel in de groep mensen vallen die echt gekke dingen gaan doen.

Ik ben oprecht van mening dat mensen met minder extreme (waan)beelden als dit al medicatie krijgen (Tinoz anyone?) en ik vind het ook een slechte zaak dat Lambiekje hier alle ruimte krijgt om dat te ventileren.

In tegenstelling tot andere mensen hier die ook redelijk extreem zijn in hun opvattingen reageert lambiekje niet op je. Ja, hij quote je misschien, en dan volgt er een lap tekst. Maar die is niet inhoudelijk gericht hetgene hij quote. Het is meer een herhaling van zijn waanbeelden.

Het is een beetje alsof hij met zn vingers in zn oren zijn waanbeelden als een mantra loopt te schreeuwen, en als er mensen zijn die tegen hem ingaan dan 'reageert' hij daar op door hetzelfde te blijven zeggen, maar op een harder volume, etc etc, tot het een keer ploft. Dat dat gebeurd kun je niet tegenhouden, maar wil je als forum verantwoordelijk ervoor zijn dat je zo iemand een platform hebt gegeven om tot dat punt te kunnen komen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 15:24:01 #142
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_74887241
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef ToT het volgende:

En dat users elkaar niet af mogen zeiken: dat spreekt voor zich. Uiteraard mag je fikse kritiek op anderen hebben mits je het goed onderbouwt, maar ga elkaar niet voor bosmongool uitschelden of whatever.
Waar is de onderbouwing van Lambiekje dan dat Obama vele malen erger is dan Hitler in zijn donkerste dagen. Dat is gewoon maar een of andere nergens op gebaseerde stelling. Het is wel degelijk kritiek, maar geen onderbouwde kritiek.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:25:49 #143
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_74887295
quote:
BNW-achtige Minority-Report-achtige Equlibrium-achtige, Soylent-Green-achtige Matrixwereld
Hier begrijp ik werkelijk niets van, behalve dan dat het levensgevoel van de schrijver voornamelijk voortkomt uit Hollywoodfilms.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_74887626
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heeft men van Joseph Mosse gehoord, de microbioloog die uit wanhoop een radiozender heeft gebeld en gezegt dat vernieting van de mensenheid (Georgia Guidestones) van start gaat in Oekraine door geknoei van Baxter?
Weet jij dat de onderzoeken waar hij aan bijgedragen heeft primair betrekking hebben op DNA/RNA structuren van citrusplanten?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74887821
Paar posts verwijderd, het is hier FB.

@ Lambiekje hier de ruimte geven: BNW is juist in het leven geroepen zodat mensen dit soort conspiracies kan bespreken.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:08:48 #146
104871 remlof
Europees federalist
pi_74888602
Lambiekje moet wel kappen met het oproepen tot geweld, volgende keer dat hij dat doet is ie niet meer welkom op dit forum.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:14:40 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74888823
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:44 schreef ToT het volgende:

@ Lambiekje hier de ruimte geven: BNW is juist in het leven geroepen zodat mensen dit soort conspiracies kan bespreken.
Bespreken ja. Dat moet van twee kanten komen, en dat doet lambiekje niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_74889201
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bespreken ja. Dat moet van twee kanten komen, en dat doet lambiekje niet.
Klopt deels wel ja. Hij gaat wel deels in op wat er gezegd / gevraagd wordt, maar haakt ook weer snel af / lult er ook zo weer overheen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:12:46 #149
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_74890596
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lambiekje is tot nog toe een toetsenbordterrorist. Hij doet tot nu toe helemaal niks. Hij wil graag als een of andere Messias gezien worden, mensen 'de ogen openen' en dat soort dingen, en hij roept wel ferme taal, maar in werkelijkheid doet hij niets anders dan achter zijn pctje zitten de hele dag, internet afstruinend naar vage teksten op vage sites en vage youtube filmpjes, en op een forum tegen onbekenden roepen dat zij allemaal onwetenden zijn, en ze haar hem, De Verlichte, moeten luisteren, want hij zal wel even vanachter zijn bureautje vertellen hoe de wereld in elkaar steekt.

Het gevaar ligt er in dat ineens kan besluiten ook een 'daad' te stellen, en dan rijdt hij ook met een Swift tegen de Naald aan.

Als ik de warrigheid van zijn posts zie, die eigenlijk, met de tijd alleen maar erger wordt en de toon wordt ook zeer zeker extremer van aard...tja, dan zou hij misschien wel in de groep mensen vallen die echt gekke dingen gaan doen.

Ik ben oprecht van mening dat mensen met minder extreme (waan)beelden als dit al medicatie krijgen (Tinoz anyone?) en ik vind het ook een slechte zaak dat Lambiekje hier alle ruimte krijgt om dat te ventileren.

In tegenstelling tot andere mensen hier die ook redelijk extreem zijn in hun opvattingen reageert lambiekje niet op je. Ja, hij quote je misschien, en dan volgt er een lap tekst. Maar die is niet inhoudelijk gericht hetgene hij quote. Het is meer een herhaling van zijn waanbeelden.

Het is een beetje alsof hij met zn vingers in zn oren zijn waanbeelden als een mantra loopt te schreeuwen, en als er mensen zijn die tegen hem ingaan dan 'reageert' hij daar op door hetzelfde te blijven zeggen, maar op een harder volume, etc etc, tot het een keer ploft. Dat dat gebeurd kun je niet tegenhouden, maar wil je als forum verantwoordelijk ervoor zijn dat je zo iemand een platform hebt gegeven om tot dat punt te kunnen komen.
Ten eerste is het niet vaag het zijn gewoon onze leiders die het in de mond nemen. Niets obscuurs. Realiteit.

WAKE UP
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:14:00 #150
235357 TitusPullo
pi_74890634
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ten eerste is het niet vaag het zijn gewoon onze leiders die het in de mond nemen.
Nee hoor, alleen in jouw verwrongen lezing.
quote:
WAKE UP
Doe het zelf.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:14:01 #151
52357 Lambiekje
pi_74890637
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:44 schreef ToT het volgende:

Het zijn geen conspiracies, het is bittere realiteit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:16:55 #152
52357 Lambiekje
pi_74890723
Griebel wat een "ich habe es nicht gewusst"-mentalteit. Wat doet men hier op BNW? Volgens mij alleen maar om te trollen en te zieken? En voornamelijk op de man spelen.

Leg jullie het maar uit aan je kinderen dat jullie generatie niets deed toen de vrijheid van alles afgepakt is!?
Te druk met trollen, voetbal, wii en gtst kijken.
pi_74890726
Met conspiracy bedoel ik dus samenzweringen tegen de mensheid.
Samenzweringen staat niet gelijk aan fantasie.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:17:53 #154
52357 Lambiekje
pi_74890757
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef ToT het volgende:
Met conspiracy bedoel ik dus samenzweringen tegen de mensheid.
Samenzweringen staat niet gelijk aan fantasie.
oke niet in jouw beleving maar dat van Led en Atuinhek enzo wel.
pi_74890800
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:16 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens mij alleen maar om te trollen en te zieken? En voornamelijk op de man spelen.
jij doet dat net zo hard als het jou uitkomt
quote:
dat soort opmerkingen dus
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:19:56 #156
235357 TitusPullo
pi_74890815
quote:
Griebel wat een "ich habe es nicht gewusst"-mentalteit.
Dit is bijna even wrang-grappig als je verwijten van fascisme aan het adres van de ''negerpresident''.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:25:10 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74890955
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oke niet in jouw beleving maar dat van Led en Atuinhek enzo wel.
Betrappen we je daar nou weer op een onwaarheid?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_74891070
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Betrappen we je daar nou weer op een onwaarheid?
dat lijkt me in ieder geval een onjuiste aanname
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_74891116
quote:
Griebel wat een "ich habe es nicht gewusst"-mentalteit. Wat doet men hier op BNW? Volgens mij alleen maar om te trollen en te zieken? En voornamelijk op de man spelen.

Leg jullie het maar uit aan je kinderen dat jullie generatie niets deed toen de vrijheid van alles afgepakt is!?
trollen - wie de broek past......
voetbal - kijk ik niet naar
wii - misschien vindt jij het leuk om te hoelahoepen voor je tv, ik niet
gtst - heb ik nog nooit van mijn leven 1 aflevering van gezien.

Hoe bedoel je een bult loze aannames? Ich weiss es wel, daar mijn werk (Milieu en Geo-ICT) raakvlakken, of zelf overlap heeft met veel van de door jou aangehaalde topics.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:16:49 #160
238790 slackster
pizza calamiteiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')