Ja, leuk dat je mn post weg haalt, je had em ook daar weg kunnen halen en hier kunnen plaatsen natuurlijk. Dat wilde ik ook al zelf doen, maar ik was te laat.
Maar goed, ik ga het niet herhalen. Lambiekje lijkt in bescherming te worden genomen, dat is prima, maar begrijp wel dat de serieuzere mensen, die tijd steken in posts en reacties daardoor steeds minder geneigd zijn hier te komen. Dat geldt in ieder geval voor mij.
Lambiekje onderbouwt zijn mening helemaal niet. Hij plempt lappen tekst en linkjes naar videos neer en heeft in mijn ogen geen nuttige bijdrage aan BNW en TRU, om de simpele reden dat hij geen onderbouwing heeft, en eigenlijk alleen maar schreeuwt op het moment dat iemand wijst op een hiaat in zijn verhaal.
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Ticker, die ook vrij extreme ideeen heeft, maar wél blijk geeft van eigen onderzoek, en onderbouwingen, en ook moeite doet om zijn posts structuur, inhoud, en leesbaarheid mee te geven.
Lambiekje doet niet veel meer dan de hele dag vergelijkingen trekken tussen allerlei wereldleiders en Hitler, en verder vooral dingen als (het bestaan van) kanker, aids, nut en werking van medicatie e.d. ontkennen. En dat soort mensen kunnen op Fok terecht om hun gal te spuien, en worden dan ook nog eens min of meer in bescherming genomen.
En exact dat is de reden waarom ik (en ik gok dat ik niet de enige ben die deze mening is toebedaan) nauwelijks meer post in zowel TRU als BNW, omdat elk topic met potentie om zeep wordt geholpen zodra Lambiekje met zijn geraaskal daar verschijnt.
Breitling - Instruments for Professionals