niet blind?? anyway als ik een stuk tekst overtyp dan wil het nog wel eens duren eer ik weer op het scherm kijk hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
Je moet wel heel erg niet-blind kunnen typen om daar pas na een paar minuten achter te komen.
Die zijn toch wel handig ? Ik gebruik ze best wel vaakquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef klaasdj het volgende:
Home, PgUp, PgDn, End ook in het rijtje bijna niet gebruikte toetsen,
gooi dan het hele toetsenbord wegquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
Je moet wel heel erg niet-blind kunnen typen om daar pas na een paar minuten achter te komen.
Dat is ook een optiequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gooi dan het hele toetsenbord weg
zucht.... onder welke steen heb jij gelegen? comedy central....quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:01 schreef TUFKAL het volgende:
"mongol"
Users die nog steeds de meeste simpele worden niet correct typen.
sorry is laptopquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gooi dan het hele toetsenbord weg
Comedy centralquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:04 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
zucht.... onder welke steen heb jij gelegen? comedy central....
Ik niet. Niet vaak althans.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:00 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Die zijn toch wel handig ? Ik gebruik ze best wel vaak
Dus je kijkt tijdens het typen naar je scherm maar toch kom je er pas na een paar minuten achter?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:48 schreef Pollewoppie het volgende:
Hoe vaak heb je dat niet, dat je per ongeluk de insert toets hebt ingedrukt, iets gaat aanpassen in een tekst, blind typt en er pas na een paar minuten achterkomt dat je GVD over je tekst aan het typen bent!!
hij doet zijn ogen dicht tijdens het typen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Dus je kijkt tijdens het typen naar je scherm maar toch kom je er pas na een paar minuten achter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |