Ja, dat is wel heel triestquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
A joh, daar merk je weinig van. Die hangen alleen maar kansloos aan de bar te huilen dat niemand ze ziet staan en geven dan vervolgens de schuld van hun dronkenschap aan de barman.
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
A joh, daar merk je weinig van. Die hangen alleen maar kansloos aan de bar te huilen dat niemand ze ziet staan en geven dan vervolgens de schuld van hun dronkenschap aan de barman.
Volgens mij is de markt voor organen op sterke drank vrij beperkt ....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo?Ik weet zeker dat jullie me op een avond nog een keer ontvoeren en dan mijn organen eruit snijden voor orgaanhandel
Die oudjes bij piere's sjoelvereniging hebben zich al ingeschreven anders!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij is de markt voor organen op sterke drank vrij beperkt ....
Je lever hebben we al vrij weinig aan...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo?Ik weet zeker dat jullie me op een avond nog een keer ontvoeren en dan mijn organen eruit snijden voor orgaanhandel
Ik handel vanaf hier inderdaad, net weer 2 mensen overleden, nieren kopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Die oudjes bij piere's sjoelvereniging hebben zich al ingeschreven anders!
Lever is inderdaad exit, longen ook al, hoornvlies is al beschadigd, hart kan al niet meer, alvleesklier en milt eventueel wel, nieren ook wel (na een schoonmaakbeurt)... en huid kan ook altijd nog!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je lever hebben we al vrij weinig aan...
Wat levert whehehe dat eigenlijk op, een paar van die organen? Beetje bijverdienen kan geen kwaad!
Heb je zo'n zacht babyhuidje dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lever is inderdaad exit, longen ook al, hoornvlies is al beschadigd, hart kan al niet meer, alvleesklier en milt eventueel wel, nieren ook wel (na een schoonmaakbeurt)... en huid kan ook altijd nog!
Mwa, met 1 nier kan je prima leven, en een donornier levert toch al snel een euro of 8000 a 10000 op, mits in goede staat!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat levert whehehe dat eigenlijk op, een paar van die organen? Beetje bijverdienen kan geen kwaad!
Idd.. Maar ik vind een paspoort nogal omslachtig om elke keer mee te nemen, als ik me rijbewijs toevallig een x niet bij heb..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is toch of paspoort of idkaart? Toch niet beide?
Ja, dat is anticiperen op de toekomst, dan kan ik later mijn huid verkopen als financieel aan de grond zit omdat de Boekanier al mijn geld heeft afgenomenquote:
Dat zei ik, hoornvlies is sowiezo al naar de klotequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef existenz het volgende:
En ook pierre's ogen zijn niet al te best meer! Hij pikt alleen de lelijke wijven eruit
Oh, dacht dat je single wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zei ik, hoornvlies is sowiezo al naar de kloteEn hoezo lelijke wijven, heb jij mij ooit gezien? Of mijn vriendin?
Nee, ik ben al heel lang niet meer singlequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je single was![]()
En nee
Foutje![]()
Goed uitgangsprincipe. Ik geloof dat er bij mij helemaal niks meer iets waard is... zelfs m'n schoenen zijn niks waard, wat dan nog wel?!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat is anticiperen op de toekomst, dan kan ik later mijn huid verkopen als financieel aan de grond zit omdat de Boekanier al mijn geld heeft afgenomen
Onbegrijpelijk eh, PierreTT een vriendin! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat blijkt!quote:
Mijn principe is dat ik mijn pinpas blokkeer voordat ik naar de boek ga, zodat ik zuip op andermans kostenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed uitgangsprincipe. Ik geloof dat er bij mij helemaal niks meer iets waard is... zelfs m'n schoenen zijn niks waard, wat dan nog wel?!
[..]
Onbegrijpelijk eh, PierreTT een vriendin! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat blijkt!
Grapjurkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef VoreG het volgende:
Onbegrijpelijk eh, PierreTT een vriendin! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat blijkt!
Volgende week ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Grapjurk
Wanneer heb jij eens tijd om op die Xbox te gaan hengsten?
Ja die moet ik morgen toch ook maar even halen! Kon vandaag al halen bij een klant vna mij, maar moest niet richting Arnhemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |