Je hebt het niet gekocht, je hebt het gekregenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef VoreG het volgende:
Ja heuj... ik heb geen geld voor All Stars dus koop ik iets van een merk!!! dat er een beetje op lijkt. Voel je niks van!
Gekocht/gekregen, een pot nat! Als ik had gewild had ik ze kunnen kopen, omdat de prijs binnen mijn budgetje had gelegen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt het niet gekocht, je hebt het gekregen
Ben jij echt zo wanstaltig arm dan? Je werkt toch 3 dagen per week bij de Boeka? Waar ging je gister trouwens heen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gekocht/gekregen, een pot nat! Als ik had gewild had ik ze kunnen kopen, omdat de prijs binnen mijn budgetje had gelegen!
Ik pak zo'n 2 dagen in de week mee en dan verschilt het natuurlijk of ik om 23.00 moet beginnen of om 20.00 of zelfs pas om 01.30! Zoveel verdien ik ook weer nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben jij echt zo wanstaltig arm dan? Je werkt toch 3 dagen per week bij de Boeka? Waar ging je gister trouwens heen?
Dat is natuurlijk ook wel weer zo... kan je beter receptionist worden in een bejaardentehuisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik pak zo'n 2 dagen in de week mee en dan verschilt het natuurlijk of ik om 23.00 moet beginnen of om 20.00 of zelfs pas om 01.30! Zoveel verdien ik ook weer niet....
Ik had gisteren tentamen!
Voor het geld wel ja. Jezelf hoereren aan bejaardenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel weer zo... kan je beter receptionist worden in een bejaardentehuis
en dat is anders dan jezelf voor minder geld hoereren aan kroegbezoekers?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het geld wel ja. Jezelf hoereren aan bejaarden...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Waaromm staan er twee NOS busjes voor het stadhuis?
Vandaag is de raadsvergadering over (de verbouwing van) het midi theater, kan wel eens het einde beteken voor burgemeester Vreeman, dus vandaar de media aandachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat is idd een duur grapje..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.. ze hadden me bijna op camera gezet net
Klotecamera's
En ik ben weer 91 euro armer geworden in 5 minuten tijd.. Nieuw paspoort en id-kaart aanvragen.. dure grap
'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef Guard het volgende:
[..]
en dat is anders dan jezelf voor minder geld hoereren aan kroegbezoekers?
is toch of paspoort of idkaart? Toch niet beide?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nieuw paspoort en id-kaart aanvragen.. dure grap
Hoe wil jij buiten Europa reizen als je alleen een IDkaart hebt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is toch of paspoort of idkaart? Toch niet beide?
Maar ranzige zakken zoals PierreTTquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
'
Tussen de kroegbezoekers lopen mooie meisjes,
A joh, daar merk je weinig van. Die hangen alleen maar kansloos aan de bar te huilen dat niemand ze ziet staan en geven dan vervolgens de schuld van hun dronkenschap aan de barman.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
A joh, daar merk je weinig van. Die hangen alleen maar kansloos aan de bar te huilen dat niemand ze ziet staan en geven dan vervolgens de schuld van hun dronkenschap aan de barman.
50+ miss verkiezing...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
'
Tussen de kroegbezoekers lopen mooie meisjes, bejaarden zijn dat niet echt.
Uitzonderingen heb je altijd. Daarnaast werkt PierreTT in een bejaardentehuis, daar zitten doorgaans niet de 50+ers uit je voorbeeld maar meerquote:
Zo maar eens in een gele jas proberen voor de camera te verschijnen....tis een drama hier in Tilburgquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou nou nou, een beetje minder kan ook wel he! En ik hoereer helemaal niks naar de bejaarden, jij bent gewoon jaloers dat ik geen fuck hoef te doen voor mijn werk ik daar nog goed geld voor krijg ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
A joh, daar merk je weinig van. Die hangen alleen maar kansloos aan de bar te huilen dat niemand ze ziet staan en geven dan vervolgens de schuld van hun dronkenschap aan de barman.
Niks ranzige zakkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ranzige zakken zoals PierreTT![]()
of zoals ik, al is het wel weer even geleden dat ik in de Boekanier was
Misschien wel... Ik heb hiervoor als nachtreceptionist gewerkt in een hotel, van 23.00 tot 03.00 even werken en dan van 03.00 tot 07.00 niks doen.. À 12 euro per uur...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou nou nou, een beetje minder kan ook wel he! En ik hoereer helemaal niks naar de bejaarden, jij bent gewoon jaloers dat ik geen fuck hoef te doen voor mijn werk ik daar nog goed geld voor krijg ook
Preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien wel... Ik heb hiervoor als nachtreceptionist gewerkt in een hotel, van 23.00 tot 03.00 even werken en dan van 03.00 tot 07.00 niks doen.. À 12 euro per uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |