Ik moet nog beginnen met die serie.. maar heb 't te druk en heb al best wat series lopen die ik nu al niet bijhoudt, dus hmm.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
dat was weer een aflevering van flashpoint
Pfft ik moet seizoen 3 van heroes nog kijken, Lost seizoen 5, Fringe is alweer aan een nieuw seizoen bezig... ik kom tijd tekort...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met die serie.. maar heb 't te druk en heb al best wat series lopen die ik nu al niet bijhoudt, dus hmm.
ik moet zeggen dat flashpoint echt een top serie is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met die serie.. maar heb 't te druk en heb al best wat series lopen die ik nu al niet bijhoudt, dus hmm.
Gossip Girlquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos volgt op dit moment:
Heroes - seizoen 4
Californication - seizoen 3
90210 - seizoen 2
CSI - seizoen 10
The Mentalist - seizoen 2
genoeg kijkmateriaal dus elke week
ochtendquote:
zit ik een keer niet in breda ...quote:
Relax, toch weer gratis schoenenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:02 schreef VoreG het volgende:
Mammie heeft nieuwe "All Stars" Only Star heten ze, van het merk cenovers. meegenomen uit Turkije en ze zijn echt mooi! Helemaal zwart met witte veters
.
Ze zouden eigenlijk voor m'n werk gebruikt worden, alleen ik vind ze eigenlijk te mooi, dus dan worden m'n oude gewone schoenen maar mn werkschoenen.
Zeker! Nu ben ik nog Überhipper!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Relax, toch weer gratis schoenen
Vanavond misschien wel, anders ben ik teveel aan het SOG-enquote:
Dat dan natuurlijk wel, maar dat weegt niet op tegen gratis schoenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |