quote:Top Artists for the week ending Sunday 7 February 2010
1 Oh No 56
1 Beastie Boys 56
3 U-N-I 26
4 Quasimoto 24
5 Kid Loco 20
6 Mos Def 16
6 9th Wonder 16
8 Hi-Tek 14
9 Kidz In The Hall 12
9 The Roots 12
9 Nosaj Thing 12
9 Bonde do Rolê 12
13 Bob Marley & The Wailers 10
13 The Gentleman Losers 10
15 The Cool Kids 8
16 Nucleus Roots 4
16 Iration Steppas 4
16 Vibronics 4
tja das kut voor je, uninstall en weer install? geeft scrobbler zelf een error? of ziet tie de muziek die je luisterd gewoon niet? als het laatste t geval is zal t wel met je plugin te maken hebben..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn scrobbler doet het niet meer.
Irritant is dat, ja. Opnieuw installeren wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn scrobbler doet het niet meer.
Hij ziet niet wat ik luister, plugin staat gewoon aan en net opnieuw gedownload. Kwam nadat WMP verkeerd was afgesloten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tja das kut voor je, uninstall en weer install? geeft scrobbler zelf een error? of ziet tie de muziek die je luisterd gewoon niet? als het laatste t geval is zal t wel met je plugin te maken hebben..
Als ik dat doe staat er 'bestand opslaan' dus doe ik dat. Maar kan het dan niet meer vinden op de computer om het helemaal te installerenquote:
Gewoon openen kan niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef Arn0 het volgende:
Gebruik je Firefox? Moet je even bij Extra>Opties>Algemeen kijken waar je downloads worden opgeslagen. En anders kan je het nog altijd gewoon openen.
Ik krijg dan ook nooit schoolbestanden gevonden als die niet gelijk openen na het openen vanuit de mail. Firefox zei dat mijn bestanden in Downloads stond, maar toen ik erheen ging zag ik alleen gedownkochte muziek en bleef de computer hangen, wat die standaard doet als ik Download open. Dus het zal wel een andere downloadmap zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef Arn0 het volgende:
Ohja, klopt. Maar goed, je kan de downloadlocatie nog altijd nakijkenVaag dat je die niet vanbuiten weet trouwens
Hoe?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Desunoto het volgende:
Zet al je downloads direct naar je bureaublad. Helpt voor mij. Kan je alles met 1 klik vinden of van daaruit alsnog bepalen waar het heen moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |