Niet dat het me uitmaakt hoor, het was niet eens bedoeld als antwoord, maar welke aanname bedoel je precies?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Op zich zeggen jullie hetzelfde, alleen vanuit een ander perspectief. De omschrijving van De_Hertog is echter het dichtst bij de juiste definitie.
Nog en keer gelezen, het antwoord van skittelman is gewoon correct, het gaat om die aanname.
De aanname onder de Big-Mac index is dat een Big Mac overal even duur is. Op basis van die aanname kun je een fictieve wisselkoers tussen de bijbehorende valuta maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet dat het me uitmaakt hoor, het was niet eens bedoeld als antwoord, maar welke aanname bedoel je precies?
Ah op die manier, okquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De aanname onder de Big-Mac index is dat een Big Mac overal even duur is. Op basis van die aanname kun je een fictieve wisselkoers tussen de bijbehorende valuta maken.
Nope, hij en zijlstra werden wel sterkste team v.d. wereldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:13 schreef tomtomaat het volgende:
Venenberg?
mee eens japsnars, maar het was beetje chaos met meerdere antwoorden door elkaar. ik denk dat dit de makkelijkste oplossing is (en voor mij de gunstigstequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:13 schreef Japsnars het volgende:
Als ik zo de antwoorden lees vind ik Hertog's antwoord toch een stuk better dan Skittelman's eerste antwoord.
jazeker Tedje mijn jeugdheldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef tomtomaat het volgende:
van der Parre?
met een post verschil wint skittelmanquote:
geografisch zit je in de goede richtingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:51 schreef Tanjaa het volgende:
Kameroen?
ja dat is hem!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Centraal Afrikaanse Republiek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal-Afrikaanse_Republiekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Tanjaa het volgende:
Is dat een land?Volgens mij heb ik wat gemist bij topografie
ik geloof je welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef skittelman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal-Afrikaanse_Republiek
Verder kom ik nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Shit, ik moet weg.
Wat zijn de zeven basiseenheden van het SI-stelsel?
hint:
1. meter
2. kilogram
3. seconde
4. mol
5. kelvin
6. ampere
7....
(met deze zeven eenheden zijn alle andere te definiëren).
das de 5de (bijna 4de) stad van Nederland ;')quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:39 schreef tomtomaat het volgende:
eindhoven?
http://www.cityroermond.nl/detail.php?id=128quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef GimmeGore het volgende:
Roermond?
De beste hennep kwekerij gemeente bedoel jequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:42 schreef ScottTracy het volgende:
Hoensbroek
Altijd handigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
De beste hennep kwekerij gemeente bedoel je
Lees de vraag ScottTracy, het gaat om de binnenstad niet om of je er goed kan wonen maar dat je er goed kunt shoppen.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:28 schreef skittelman het volgende:
haha had geen flauw idee dus dan maar eenheden spammen
Welke middel-grote stad is dit jaar beste binnenstad van Nederland geworden?
mmm dat zal waarschijnlijk ook wel goed zijn aangezien de vraag wat algemeen is denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga zo mn trein pakken dus wil hem niet goed hebben
Lege virente, virent cuncta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |