gewoon naar de notaris gaan en het saxion gewoon laten zitten. nooit te laat aankomen. dan kun je beter niet komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
16.00 kan ik nooit halen... Kan ik daar wel om 18.00 gaan staan maar daar heb ik toch ook niks aan? Ik snap jou logica niet helemaal
henig anquote:
wat heb je gedaan dan?quote:
Jij zou gewoon niet aan het afstuderen beginnen??????quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon naar de notaris gaan en het saxion gewoon laten zitten. nooit te laat aankomen. dan kun je beter niet komen.
laat ze de papieren maar opsturen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij zou gewoon niet aan het afstuderen beginnen??????
Daar heb ik dus geen 3,5 jaar voor gestudeerd heHet is dus een voorlichting voor de opdracht die ik eventueel ga doen in Feb... Als ik niet ga heb ik geen opdracht... dus niet afstuderen...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stom ben net nog door Almelo heen gekomen...
Keer maar omquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stom ben net nog door Almelo heen gekomen...
saxion en wat op papier zetten??? wishfull thinkingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat ze de papieren maar opsturen.
ik laat dat soort dingen dan gewoon in de soep lopenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
saxion en wat op papier zetten??? wishfull thinking![]()
maar ja, als ik het niet red lossen hun het maar op... gezeik...
Mjah, maar ik heb geen zin in studievertraging... alles moet af en klaar... straks fijn werken voor geld ipv voor de flauwekulquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik laat dat soort dingen dan gewoon in de soep lopen
daar ben ik sowieso al goed in door m'n laksigheid overal achteraan hobbelen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb geen zin in studievertraging... alles moet af en klaar... straks fijn werken voor geld ipv voor de flauwekul
En dan ga ik een nieuwe laptop kopen, en lekker shoppen... en een nieuwe kast.. en ...
vrouwen!! pfff...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan is het inderdaad wel makkelijk dat je geld hebt
dat is toch de kerel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
of een kerel...
maar ik kies maar ff voor de praktische oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |