Dan je tijd maar doden op FOK!, goede bezigheidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bah! Ik was superproductief vanmorgen...
maar nu na de lunch heb ik het helemaal gehad... komt niks meer uit mijn handen
tjah je moet toch wat... naar huis gaan wordt em ook niet...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan je tijd maar doden op FOK!, goede bezigheid.
Inderdaadquote:
goed, goed; bijna vrij hčquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Inderdaaddenk dat ik de bus van 16.45 lekker pak, mooi opzeuren met die stage
![]()
Remco!! Hoe is ie daar?
zit er zelf 1 dag in de week en erger me soms ook, dus vertel...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik irriteer me weer mateloos aan Saxion trouwens, wat een ROC niveau daar soms... grrrr
Lang verhaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed, goed; bijna vrij hčmet jou?
[..]
zit er zelf 1 dag in de week en erger me soms ook, dus vertel...
vrijwillig 1 dag in de week?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed, goed; bijna vrij hčmet jou?
[..]
zit er zelf 1 dag in de week en erger me soms ook, dus vertel...
ik zou gewoon m'n eigen ding doen en dan naar saxion gaan en doen alsof je een dikke plaat voor de kop hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Ik zit nu op stage... 40 uur per week... ONdertussen moet ik dus een afstudeeropdracht voor februari 2010 regelen.
Daar stellen ze veel te strakke deadlines voor, 4 weken geleden voorlichting gehad, en 3 november moet ik het initiele voorstel al inleveren.
Daarvoor kon je zelf zoeken (duurt dus veel te lang) of je kon je aanmelden bij het Kenniscentrum van Saxion dan kon krijg je wat toe gewezen. Dat laatste dus gedaan. Moest ik al een ochtend voor naar Saxion, hoe denken ze dat je dan nog 40 uur stage kan lopen?
Magoed.. vorige vrijdag zou dus een mail komen met je opdrachtomschrijving etc... Maar kwam een mail "sorry we halen onze deadline niet, maandag komt de opdracht".
Maandag 18.30 een mail: "Neem contact op met de opdrachtgever"
Dus ik vandaag bellen, heeft die gast de telefoon uitstaan. Krijg ik net een mail van Saxion, jaa we hebben voor mensen met deze contactpersoon een voorlichting georganiseerd: maandag om 16.00.
alleen heb ik dan een afspraak met een notaris voor stage... dat kan ik moeilijk nu nog verplaatsen... Maar ik MOET die opdracht weten, anders mis ik die deadline van 3 november...![]()
Ik word daar zoooo moe van
gelukkig had ik tijdens mijn stage en afstuderen geen problemenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Ik word daar zoooo moe van
ja, ik doe een post-HBO opleiding, de lessen daarvan zijn op vrijdagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vrijwillig 1 dag in de week?hmmmmm
waar erger jij je aan dan?
hehe en dan voor niks komen... nee bedankt... ze regelen maar wat...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou gewoon m'n eigen ding doen en dan naar saxion gaan en doen alsof je een dikke plaat voor de kop hebt
hoe waar voor niks komen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hehe en dan voor niks komen... nee bedankt... ze regelen maar wat...
16.00 kan ik nooit halen... Kan ik daar wel om 18.00 gaan staan maar daar heb ik toch ook niks aan? Ik snap jou logica niet helemaalquote:
gewoon naar de notaris gaan en het saxion gewoon laten zitten. nooit te laat aankomen. dan kun je beter niet komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
16.00 kan ik nooit halen... Kan ik daar wel om 18.00 gaan staan maar daar heb ik toch ook niks aan? Ik snap jou logica niet helemaal
henig anquote:
wat heb je gedaan dan?quote:
Jij zou gewoon niet aan het afstuderen beginnen??????quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon naar de notaris gaan en het saxion gewoon laten zitten. nooit te laat aankomen. dan kun je beter niet komen.
laat ze de papieren maar opsturen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij zou gewoon niet aan het afstuderen beginnen??????
Daar heb ik dus geen 3,5 jaar voor gestudeerd heHet is dus een voorlichting voor de opdracht die ik eventueel ga doen in Feb... Als ik niet ga heb ik geen opdracht... dus niet afstuderen...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stom ben net nog door Almelo heen gekomen...
Keer maar omquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stom ben net nog door Almelo heen gekomen...
saxion en wat op papier zetten??? wishfull thinkingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat ze de papieren maar opsturen.
ik laat dat soort dingen dan gewoon in de soep lopenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
saxion en wat op papier zetten??? wishfull thinking![]()
maar ja, als ik het niet red lossen hun het maar op... gezeik...
Mjah, maar ik heb geen zin in studievertraging... alles moet af en klaar... straks fijn werken voor geld ipv voor de flauwekulquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik laat dat soort dingen dan gewoon in de soep lopen
daar ben ik sowieso al goed in door m'n laksigheid overal achteraan hobbelen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb geen zin in studievertraging... alles moet af en klaar... straks fijn werken voor geld ipv voor de flauwekul
En dan ga ik een nieuwe laptop kopen, en lekker shoppen... en een nieuwe kast.. en ...
vrouwen!! pfff...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan is het inderdaad wel makkelijk dat je geld hebt
dat is toch de kerel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
of een kerel...
maar ik kies maar ff voor de praktische oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |