Klacht: na een natte zomer ga ik een droge herfst tegemoetquote:‘Vrouw begint seksuele winterslaap’
Uitgegeven: 19 oktober 2009 16:42
Laatst gewijzigd: 19 oktober 2009 16:59
AMSTERDAM – De sekszin van vrouwen blijkt geen constant gegeven. Uit een rondvraag van 100% NL Magazine blijkt dat het libido zelfs van seizoen tot seizoen verschilt.
© Gezondheidsnet
Het huidige seizoen, de herfst, blijkt voor de minste wilde nachten te zorgen. Op de vraag in welk jaargetijde zij seksueel het meest actief zijn, koos slechts 14 procent de herfst.
Opvallend is dat ook de lente, een seizoen bij uitstek van hernieuwde energie, de vrouw als het gaat om het hebben van seks maar weinig kan bekoren. Slechts een op de vijf (19 procent) kiest voor dit jaargetijde.
Zomer
Een derde (34 procent) geeft aan dat zij tijdens koude winteravonden hun partner vaker dan normaal opzoeken onder de dekens.
De zomer werkt echter het meest zinnen prikkelend. Maar liefst 56 procent van de ondervraagden geeft aan dat zij in dit jaargetijde het vaakst intiem zijn met hun partner.
Aan het onderzoek werkten 500 vrouwen mee.
Jij hebt nog nooit van een goed uitgevoerde steekproef gehoord?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
500 mensen die heel Nederland moeten vertegenwoordigen. Doe toch normaal
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een goed uitgevoerde steekproef gehoord?![]()
quote:
Uit een rondvraag van 100% NL Magazine blijkt dat het libido zelfs van seizoen tot seizoen verschilt.
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een goed uitgevoerde steekproef gehoord?![]()
Lekker glibberen! Daarna douchen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het in de herfst wel oké. Als het in de zomer zo alle Jezus warm zweet je al als een otter voordat je elkaar kleding uit getrokken hebt.
Waarom heb je een illustrator bloempje als plaatje? ^_^quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het in de herfst wel oké. Als het in de zomer zo alle Jezus warm zweet je al als een otter voordat je elkaar kleding uit getrokken hebt.
Waarom heb jij geen icon, Bruin?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Waarom heb je een illustrator bloempje als plaatje? ^_^
Oh is het een illustrator bloempje? Wat is illustrator eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Waarom heb je een illustrator bloempje als plaatje? ^_^
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef zovty het volgende:
Ze hebben aan vrouwen gevraagd wanneer ze denken dat ze het meest sexueel actief zijn.
En tja, als je vraagt naar wat vrouwen denken dan kun je je onderzoek net zo goed gelijk in de prullenbak gooien.t
Neuken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef electronique het volgende:
nu het kouder wordt heb ik juist zin om tegen iemand aan te kruipen
herkenbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef electronique het volgende:
nu het kouder wordt heb ik juist zin om tegen iemand aan te kruipen
hoerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |