quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met een zak over d'r piem0l dan?
Als ik bij bewustzijn ben en weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.quote:
Maar ze houden long time van je, dat weet je. Normale hoeren doen het voor het geld. Sowieso zG, op een dag ontvoer ik je en geef ik een ladyboy 10 euro om je bewusteloos te sexytimen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij bewustzijn weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.
Jullie wel?
Al lijkt het mij voor een vrouw wel ideaal: geneukt worden door een lekkere wijf.
Het is lekker wijf, niet lekkere wijfquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij bewustzijn ben en weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.
Jullie wel?
Al lijkt het mij voor een vrouw wel ideaal: geneukt worden door een lekkere wijf.
Wel doen op mijn verjaardag, hè. BEST SUPRISE BUTTSEX EVER.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar ze houden long time van je, dat weet je. Normale hoeren doen het voor het geld. Sowieso zG, op een dag ontvoer ik je en geef ik een ladyboy 10 euro om je bewusteloos te sexytimen.
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASDquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel doen op mijn verjaardag, hè. BEST SUPRISE BUTTSEX EVER.
Ik wou haar delen met jou, maar dat gaat heul niet.,
,
.
Maar voor jou is het niet anders dan normaal om een penis te neuken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is lekker wijf, niet lekkere wijf!
En ik weet het nietmisschien na een drankje of 10 wel.
Klopt, maar beetje apart als er dan ineens een stel tieten boven zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar voor jou is het niet anders dan anders om een penis te neuken.
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar voor jou is het niet anders dan anders om een penis te neuken.
Alsof je dat met elkaar kunt vergelijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.
In dat geval zou ik Breathtaking eens een lekkere pijpbeurt willen geven, no homo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASD? En dan tel ik jouw gaatjes niet eens mee
!
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je dat met elkaar kunt vergelijken!
Ik weet niet of girl-on-girl waarvan eentje een ladyboy geiler vind dan girl-on-girl met twee normale chicks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt, maar beetje apart als er dan ineens een stel tieten boven zitten.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In dat geval zou ik Breathtaking eens een lekkere pijpbeurt willen geven, no homo.
Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kantenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het ook niet met een shemale willen doen, het klopt gewoon niet.
Nasty.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.
Ik denk dat dat meer zegt over die piemeltjes dan over die clitorissenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASD? En dan tel ik jouw gaatjes niet eens mee
!
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer zegt over die piemeltjes dan over die clitorissen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |