Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet danquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet dan
eerst nog even wat antwoorden afwachtenquote:
sorry maar daar is 1 reactie op mogelijk:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet dan
Prima, laat me dan eens een foto zien van siliconenborsten bij een liggende vrouwquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
sorry maar daar is 1 reactie op mogelijk:
Onzijdig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
eerst nog even wat antwoorden afwachten
Bij grote cupmaten is dat wel het geval. Bij kleine weet ik dat niet zo. Goed argument though. En waarom zou een Transsekseule kleine tieten nemen eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U gaat door voor de koelkast!:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Goofisch het volgende:
U heeft geantwoord
Vrouw
Dat was het goede antwoord:![]()
![]()
![]()
![]()
EINZ!!111!!!!11!!
vagina onder deze spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U gaat door voor de koelkast!:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat gaat niet altijd op. Veel mannen die echt op vrouwen lijken nemen vaak hormonen waardoor ze borsten krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrouw, want de borsten vallen heel natuurlijk opzij.
Gefeliciteerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Zo groot?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd op. Veel mannen die echt op vrouwen lijken nemen vaak hormonen waardoor ze borsten krijgen.
Ik dacht serieus!! , en toenquote:
But it's wrong!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij/hij ziet er echt wel cute uit als ze zo lacht op het eind
Niet beter, want duidelijk neptietenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch wel knap hoe ze eruit kunnen zien, beter dan veel echte vrouwen.
Nou, als ik moest kiezen tussen die uit dat gifje of een pitje... Maarja, ik heb dan ook geen penisnijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Niet beter, want duidelijk neptieten
Ja en dat lichaamquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij/hij ziet er echt wel cute uit als ze zo lacht op het eind
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.quote:
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo isquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat eerste plaatje is gesoept, knap gedaan, maar gesoept. Jammer trouwens, had het ermee kunnen doen
Nee, als het geen soep was geweestquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?
Sick dude ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
Hou is op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
dus als de piemel geen soep wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, als het geen soep was geweest
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ingewikkeldquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duurt wel ff voor bij jou een kwartje valt zegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
Zijn het dan de tieten waar je op valt, of eerder de slanke vorm?quote:
Hoezo niet? Op al die plaatjes zijn ze toch gewoon stijf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op al die plaatjes zijn ze toch gewoon stijf?
De Expert aan het woord. Vertel verder over de erecties van she-males aubquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.
Een passief seksleven in de prostitutie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?
Ga het uitzoeken zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?
Ze hebben altijd nog een poeperd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?quote:
WUT?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.
De combi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zijn het dan de tieten waar je op valt, of eerder de slanke vorm?
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?
Oke, het boeit me eigenlijk niet echt maar nu wil ik het weten ook
Ik probeerde even de bron te vinden maar het wil niet echt lukken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?
Oke, het boeit me eigenlijk niet echt maar nu wil ik het weten ook
haha, ik zal niet verder vragen.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Er zijn toch ook omgebouwde vrouwen toch? Die een stok met twee noten erop geplakt kregen..
Even erbij. De trans die ongebouwd zijn kunnen het wel, met als voorwaarde dat ze dat voor de operatie ook konden. Maar veel nemen van jongs af aan hormonen waardoor de penis zich nooit goed ontwikkelt. Hoop dat het duidelijk is. De hormonen gaan ook niet via een arts, waardoor het gebruik niet goed te doseren valt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik probeerde even de bron te vinden maar het wil niet echt lukken.Anyway, ik meen mij van een docu te herinneren dat de meeste niet kunnen penetreren maar wel klaar kunnen komen. Beetje zoals bij dikke mannen die geen erectie kunnen krijgen maar met veel moeite wel een zaadlozing voor elkaar krijgen.
Nee ik ook niet, daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
een piemel is een piemel. Zou niet weten waarom die bij een shemale niet zou werken
echt denk ik..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier nog eentje waarvan je denkt, soep of echt
http://www.shemalesalami.(...)rom-ladyboy-gold.jpg
Dat zijn echt gruwelijk lelijke siliconen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah oke, bedankt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Even erbij. De trans die ongebouwd zijn kunnen het wel, met als voorwaarde dat ze dat voor de operatie ook konden. Maar veel nemen van jongs af aan hormonen waardoor de penis zich nooit goed ontwikkelt. Hoop dat het duidelijk is. De hormonen gaan ook niet via een arts, waardoor het gebruik niet goed te doseren valt.
Kijk, dát bedoel ik nou met siliconen die niet natuurlijk opzij vallen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar wat is dat nou? Een vrouw omgebouwd tot vent met een poging om van de clitoris een penis te maken?quote:
Die heeft echt een mannengezicht. Dit is dan echt anders:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Door de hormonen groeit de clitoris.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar wat is dat nou? Een vrouw omgebouwd tot vent met een poging om van de clitoris een penis te maken?
Ja als je zoveel make-up op mijn hoofd smeert kan ik ook wel doorgaan voor de paashsaasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Die heeft echt een mannengezicht. Dit is dan echt anders:
[ afbeelding ]
Beetje mannelijke trekken, maar het is de enige foto's waar geen rimpelige vrouwenpenis op te zien was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |