abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:46:41 #101
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73857960
Van Gogh dacht dat hij van alles kon zeggen omdat hij te clownesk was om vermoord te worden. Vind je het gek dat anderen de zaken wat scherper stellen?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73857992
Ik zet mijn geld trouwens in op de ME.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:50:59 #103
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73858132
Daar weten we wel raad mee.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:52:01 #104
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_73858174
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het cruciale verschil is dat Van Gogh streed voor absolute VVM, voor IEDEREEN. Zowel Podsnous als Wilders willen alleen VVM voor gelijkgestemden.
Nee hoor, iedere mag z' n mening hebben, zolang het geen haatzaaien of uitsluiten is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_73858276
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee hoor, iedere mag z' n mening hebben, zolang het geen haatzaaien of uitsluiten is.
Haatzaaien is niet meetbaar. En waarom hoor ik nooit iets over haat oogsten?

Ik sluit een negerin als levenspartner uit? Wat wou je tegen me doen, internetheld?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73858307
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het cruciale verschil is dat Van Gogh streed voor absolute VVM, voor IEDEREEN. Zowel Podsnous als Wilders willen alleen VVM voor gelijkgestemden. En hun tegenstanders dienen, desnoods met geweld, het zwijgen opgelegd te worden.
Onzin, dan heb je niets meer te discussiėren, je kunt niet meer tot andere inzichten komen en ook niets meer overwinnen of winnen.
I´m back.
pi_73858406
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onzin, dan heb je niets meer te discussiėren, je kunt niet meer tot andere inzichten komen en ook niets meer overwinnen of winnen.
Onzin? Wat is onzin?

Je hoeft mij de waarde van absolute VVM niet uit te leggen. Juist dat bewerkstelligen betekent dat je van gedachten kan wisselen, zonder bang hoeven te zijn voor "foute" gedachten. Die zijn er namelijk niet, en kunnen slechts weersproken worden dmv argumenten.

Newspeak
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_73858558
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onzin? Wat is onzin?

Je hoeft mij de waarde van absolute VVM niet uit te leggen. Juist dat bewerkstelligen betekent dat je van gedachten kan wisselen, zonder bang hoeven te zijn voor "foute" gedachten. Die zijn er namelijk niet, en kunnen slechts weersproken worden dmv argumenten.

Newspeak
Er is wel een grens, die ligt bij euvels als hetzevoering, ontkenning van Holocaust, smaad en laster, racisme. Dus absolute vrijheid van meningsuiting (AVVM) is niet iets wat je dient na te streven wmb.
I´m back.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:00:51 #109
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_73858566
oh dit is relatief triest
Drugs are good mkay?
pi_73858658
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er is wel een grens, die ligt bij euvels als hetzevoering, ontkenning van Holocaust, smaad en laster. Dus absolute vrijheid van meningsuiting (AVVM) is niet iets wat je dient na te streven wmb.
Ik zie niet waarom je de ontkenning van een geschiedkundige gebeurtenis zou moeten bestraffen. Het is dom, oerstom, maar niet strafbaar.

Ik ontken massavernietigingswapens in Irak, Wat wou Sjorsje Bush tegen me beginnen?

maandag 19 oktober 2009 @ 21:06:32 #111
104871 remlof
Europees federalist
pi_73858801
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef Sander het volgende:
Oeh dat is bij mij in de buurt. Ik ga kijken
Ik ook.
pi_73858842
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom je de ontkenning van een geschiedkundige gebeurtenis zou moeten bestraffen. Het is dom, oerstom, maar niet strafbaar.

Ik ontken massavernietigingswapens in Irak, Wat wou Sjorsje Bush tegen me beginnen?
En hetzevoering, smaad en laster, racisme, die vergeet je.
Ontkenning van de Holocaust, omdat degenen die zich hieraan schuldig maken ook hetzevoering, smaad en laster en racisme gebruiken of eigenlijk dat de ontkenning van de Holocaust daaraan gelijkwaardig is. En ik heb het m.n. over de Holocaust, omdat de Holocaust specifiek de genocide is die ontkend wordt, wat dat betreft is de Holocaust uniek.
Tegenwoordig zie je zulks ook optreden bij de genocide op de Armeniėrs, maar nochtans heeft dit een andere modus operandus.
I´m back.
pi_73858855
http://frontpage.fok.nl/page/adverteren

Ik kom net thuis. Zie geen verschil qua adverteren. Ook hier zie ik nog niet meteen NWS in, maar ga hem wel achter neerleggen.

Ik weet niet of NWS de spreekbuis zou moeten zijn voor anti-islamoptochten of anti PVV optochten. Via advertentie kan je het altijd proberen.

Maar laat hem wel aan de FA's over. Ik sta hier werkelijk neutraal in, daarom maak ik ook geen verschil qua dergelijke topics.

Deze gaat wat mij betreft dus dicht
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')