Nee hoor, iedere mag z' n mening hebben, zolang het geen haatzaaien of uitsluiten is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het cruciale verschil is dat Van Gogh streed voor absolute VVM, voor IEDEREEN. Zowel Podsnous als Wilders willen alleen VVM voor gelijkgestemden.
Haatzaaien is niet meetbaar. En waarom hoor ik nooit iets over haat oogsten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee hoor, iedere mag z' n mening hebben, zolang het geen haatzaaien of uitsluiten is.
Onzin, dan heb je niets meer te discussiėren, je kunt niet meer tot andere inzichten komen en ook niets meer overwinnen of winnen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het cruciale verschil is dat Van Gogh streed voor absolute VVM, voor IEDEREEN. Zowel Podsnous als Wilders willen alleen VVM voor gelijkgestemden. En hun tegenstanders dienen, desnoods met geweld, het zwijgen opgelegd te worden.
Onzin? Wat is onzin?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin, dan heb je niets meer te discussiėren, je kunt niet meer tot andere inzichten komen en ook niets meer overwinnen of winnen.
Er is wel een grens, die ligt bij euvels als hetzevoering, ontkenning van Holocaust, smaad en laster, racisme. Dus absolute vrijheid van meningsuiting (AVVM) is niet iets wat je dient na te streven wmb.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin? Wat is onzin?
Je hoeft mij de waarde van absolute VVM niet uit te leggen. Juist dat bewerkstelligen betekent dat je van gedachten kan wisselen, zonder bang hoeven te zijn voor "foute" gedachten. Die zijn er namelijk niet, en kunnen slechts weersproken worden dmv argumenten.
Newspeak
Ik zie niet waarom je de ontkenning van een geschiedkundige gebeurtenis zou moeten bestraffen. Het is dom, oerstom, maar niet strafbaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is wel een grens, die ligt bij euvels als hetzevoering, ontkenning van Holocaust, smaad en laster. Dus absolute vrijheid van meningsuiting (AVVM) is niet iets wat je dient na te streven wmb.
Ik ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef Sander het volgende:
Oeh dat is bij mij in de buurt. Ik ga kijken
En hetzevoering, smaad en laster, racisme, die vergeet je.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je de ontkenning van een geschiedkundige gebeurtenis zou moeten bestraffen. Het is dom, oerstom, maar niet strafbaar.
Ik ontken massavernietigingswapens in Irak, Wat wou Sjorsje Bush tegen me beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |