het is ook wat Schanulleke zegt... veel komen hier om ff hun naam te droppen en dan moet je maar ff achter hun aan gaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Je kan toch een bepaalde tijdsduur aanhouden dat je de invites vasthoud??
Das waar maar miss vinden meeste mensen een First see first get ook wel lullig .. mja lijkt me toch wel de meest efficiënte oploosingquote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is ook wat Schanulleke zegt... veel komen hier om ff hun naam te droppen en dan moet je maar ff achter hun aan gaan?![]()
laatst had ik 20 invites gekregen, maar als je dan achter 20 mensen hun mail aan moet.. dat werkt gewoonweg niet
You'v got a PMquote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb net 2 invites ontvangen (via twitter denk ik), terwijl ik al een google wave heb.
Kan ik het doorsturen ?
lol, u staat onderaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso getuigt het van weinig interesse als mensen hun naam hier droppen en vervolgens nooit meer langskomen. Freeriders...
linkjes kun je gewoon aan iemand anders geven inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb net 2 invites ontvangen (via twitter denk ik), terwijl ik al een google wave heb.
Kan ik het doorsturen ?
In theorie zou je het dan met andere mensen kunnen gebruiken, maar dat maakt weinig sense. Niks dus. Wat heb je aan e-mail als je vrienden het niet gebruiken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef maess het volgende:
Oke ik heb nu dus wave * ook laatste op die lijst*
maar, als geen van je vrienden het heeft, wat heb je er dan aan?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Invite is binnen, bedankt iBenny!
Ik zit in de UK, dus werkt hier ook nog nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:30 schreef NoBoNo het volgende:
Laat even weten hoe het bevalt enzo als je wilt!
het kan zeker op volgorde, maar je moet er wel zelf op letten!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Gaan de invites nog op volgorde van de lijst in de OP, of is dat voorbij?
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als iemand nog invites heeft hou ik me ten zeerste aanbevolen!
Ik wil ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik ook.
Ziet er verdomd handig uit!
Gepm-tquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:44 schreef gerbenp het volgende:
Heb er nog 5, weer er snel bij want op is op, maar binnenkort komen nog 20 invites mijn kant op. Maar dat is nog niet zeker of dat kan
Maar als je nog 1 van de 5 wilt zijn, PM me dan zo snel mogelijk
http://www.engadget.com/2(...)across-all-its-apps/quote:Google making Waves across all its Apps?
We just received a set of screengrabs from an anonymous source giving us a glimpse at what appears to be Google's (and thus, the world's) future interface to its web applications, Gmail in particular. While we were originally tempted to ignore them, communications with the tipster would indicate genuine insider knowledge. Regardless, we can not independently confirm the authenticity of these images. Having said that, the pics demonstrate a more unified apps interface based on Google's Wave and accessible from any browser (as they are now). Specifically, we're told that "the goal is to provide a consistent experience throughout all Google Apps and blur the line between the browser and the website (e.g. drag and drop, right-click, etc.)." Something that certainly makes sense to us based on what we know about Google's tender approach to its Chrome browser and its future "lightweight" Chrome OS. If true then this "work in progress" also hints at the importance of Wave to the future of Google. Then again, it could be just one of many possible interface concepts from Google's burgeoning developer's sandbox.
ik had na de invite storm van afgelopen week ook wel wat plaatsjes stijging verwacht, het is er maar 1, denk haast dat het lijstje nog niet helemaal up 2 date is...quote:
we volgen die lijst niet meer, aangezien de man met de invites dan 20 man moet pm-en voor hun emailadres. het is handiger als die mensen gewoon effe pm-enquote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef koele het volgende:
[..]
ik had na de invite storm van afgelopen week ook wel wat plaatsjes stijging verwacht, het is er maar 1, denk haast dat het lijstje nog niet helemaal up 2 date is...
Kevin, sssst.quote:Op zondag 8 november 2009 11:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
5 december staat er een zwarte man met een zak voor de deur. Die vertelt je meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |