Sowieso getuigt het van weinig interesse als mensen hun naam hier droppen en vervolgens nooit meer langskomen. Freeriders...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef iBenny het volgende:
Nogmaals... dat werken met het lijstje werkt niet...
Je moet het emailadres van de persoon in kwestie hebben en om dan daar er achteraan te gaan is niet echt functioneel. Als er nou gewoon gemeldt wordt dat je invites hebt en er dan via de PM naar gevraagd wordt, werkt sneller en dus beter. Als een hondje achter iemands mailadres lopen werkt namelijk niet snel.
Je kan toch een bepaalde tijdsduur aanhouden dat je de invites vasthoud??quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef iBenny het volgende:
Nogmaals... dat werken met het lijstje werkt niet...
Je moet het emailadres van de persoon in kwestie hebben en om dan daar er achteraan te gaan is niet echt functioneel. Als er nou gewoon gemeldt wordt dat je invites hebt en er dan via de PM naar gevraagd wordt, werkt sneller en dus beter. Als een hondje achter iemands mailadres lopen werkt namelijk niet snel.
het is ook wat Schanulleke zegt... veel komen hier om ff hun naam te droppen en dan moet je maar ff achter hun aan gaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Je kan toch een bepaalde tijdsduur aanhouden dat je de invites vasthoud??
Das waar maar miss vinden meeste mensen een First see first get ook wel lullig .. mja lijkt me toch wel de meest efficiënte oploosingquote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is ook wat Schanulleke zegt... veel komen hier om ff hun naam te droppen en dan moet je maar ff achter hun aan gaan?![]()
laatst had ik 20 invites gekregen, maar als je dan achter 20 mensen hun mail aan moet.. dat werkt gewoonweg niet
You'v got a PMquote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb net 2 invites ontvangen (via twitter denk ik), terwijl ik al een google wave heb.
Kan ik het doorsturen ?
lol, u staat onderaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso getuigt het van weinig interesse als mensen hun naam hier droppen en vervolgens nooit meer langskomen. Freeriders...
linkjes kun je gewoon aan iemand anders geven inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb net 2 invites ontvangen (via twitter denk ik), terwijl ik al een google wave heb.
Kan ik het doorsturen ?
In theorie zou je het dan met andere mensen kunnen gebruiken, maar dat maakt weinig sense. Niks dus. Wat heb je aan e-mail als je vrienden het niet gebruiken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef maess het volgende:
Oke ik heb nu dus wave * ook laatste op die lijst*
maar, als geen van je vrienden het heeft, wat heb je er dan aan?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Invite is binnen, bedankt iBenny!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |