fair.....maar alsnog is het irritantquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef zarGon het volgende:
Download het bestand dan ook van de officiële website.
Ontwetende mensen achter een pc zijn irritant.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:03 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
fair.....maar alsnog is het irritant
download even hitman pro en scan je pc en verwijder de troep en dan werkt het weer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:09 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Even voor de duidelijkheid....ik heb niet gesmst, maar het is gewoon irritant dat ik het bestand nu nog een keer moet downloaden!
het is een spyware zo te zien, kwam via google nog vagere voorbeelden tegen. Verdomd slim gemaakt, was ik daar maar opgekomen, had ik veel geld kunnen verdienenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
gebruik gewoon de officiele site idd, mensen die hier in trappen verdienen het om 450 kwijt te raken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:12 schreef ProFlamer het volgende:
Jezus! Zelfs mijn debiele blinde cavia weet beter!
dus datquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Gemeen trucje is dat, zullen nog best wat mensen intrappen ook.
Extra vervelend is dat die nepinstallaties vaak hoog in de zoekresultaten verschijnen
Kan je nagaan hoeveel winst ze er mee maken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Sterker nog, ik zie nu dat ze zelfs gesponsorde koppelingen kopen ervoor. Echt triest.
Kill it with fire.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef MASD het volgende:
Virtueel Darwinisme. Het internet is aan het evolueren.
Shit, je hebt me door! Jij hebt in ieder geval een hoger IQ dan TS.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je een debiele blinde cavia? Moet ik zeker smsén hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |