Een hamster kan nog beter muizen vangen, deze denkt alleen aan etenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Je hebt een kat.
Ik zie het probleem niet.
Muizen zijn ook eten voor een kat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef 3keernix het volgende:
Een hamster kan nog beter muizen vangen, deze denkt alleen aan eten
Leg aan je kat uit dat hij muizen kan eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Een hamster kan nog beter muizen vangen, deze denkt alleen aan eten
In de zin van deze kat kan alleen wat eten als het niet beweegtquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muizen zijn ook eten voor een kat.
Ja, dan moet je zo bellen en dan denkt die muis, he, telefoon, even kijken wie het is, oh er zit een blokkie kaas in de weg, hup, KLAP! en dan zo pieppieptuuttuut.quote:
Gooi lijm over je vloer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
In de zin van deze kat kan alleen wat eten als het niet beweegt
Nee, een mobiele muizenval.quote:
Dan heb je kans dat mijn tere katertje er ook overheen looptquote:
Kunnen muizen een beetje klimmen eigenlijk? Zo nee, begin in 1 hoek van de kamer muizen weg te jagen. Verdrijf ze de andere kant op, en sleep een plank achter je aan zo breed als de kamer om te verhinderen dat ze langs je glippen => resultaat: muizen in een hoek, feestmaal voor kat en jij hebt geen last meer van muizen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat mijn tere katertje er ook overheen looptwie heeft nog een luchtbuks?
* standaard_broodrooster ziet al voor zich dat de muizen even weg zijn om oordoppen aan te schaffenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Aarti het volgende:
Ik heb onlangs een apparaatje gekocht dat ultrasone geluiden schijnt uit te stoten waar muizen bang voor zijn of zo. 16 euro via internet. Sindsdien geen muizen meer gezien!
Dat heb ik dus ook! Ik heb een biostabiel gekocht, daarna nooit een bergpoema in mijn achtertuin gehad!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Aarti het volgende:
Ik heb onlangs een apparaatje gekocht dat ultrasone geluiden schijnt uit te stoten waar muizen bang voor zijn of zo. 16 euro via internet. Sindsdien geen muizen meer gezien!
Rattengif werkt tegen wel meer soorten beesten. Tegen herten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Rattengif gebruiken om een paar muizen om te leggen?
Als het daarvoor was, heette het wel muizengif, helder licht!
mochten ze terugkomen, dan staat mijn muizenlijm klaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:29 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
* standaard_broodrooster ziet al voor zich dat de muizen even weg zijn om oordoppen aan te schaffen
Zou het effect hetzelfde zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Rattengif gebruiken om een paar muizen om te leggen?
Als het daarvoor was, heette het wel muizengif, helder licht!
Maar de anatomie van een hert is dan ook zo goed als gelijk aan dat van een rat. Muizen daarentegen zijn een compleet ander verhaal!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Rattengif werkt tegen wel meer soorten beesten. Tegen herten bijvoorbeeld.
serieus?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Aarti het volgende:
Waarom niet afmaken, er zijn zat van die kankerbeesten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef WRH het volgende:
[..]
serieus?
ik vang ze nu met een diervriendelijke val en zet ze weer bij de buren uit, maar dat schiet natuurlijk niet echt op. als ik ze op een diervriendelijke manier écht weg kan krijgen doe ik dat graag.
Ik heb daarvoor in 1 week tijd 7 muizen vermoord, en sinds dat apparaatje zie ik er geen enkel meer. Ik hoor ze nog weleens knagen in de muur, maar ze komen niet naar binnen. Ik weet natuurlijk niet zeker of het door dat apparaat komt, maar het lijkt er wel op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef WRH het volgende:
[..]
serieus?
ik vang ze nu met een diervriendelijke val en zet ze weer bij de buren uit, maar dat schiet natuurlijk niet echt op. als ik ze op een diervriendelijke manier écht weg kan krijgen doe ik dat graag.
Volgens mij heb ik er eentje doodgeslagen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:56 schreef WRH het volgende:
cool, ik ga eens kijken of ik ook zo'n ding bestel.
en natuurlijk maak ik ze niet af, doe normaal! als je alles maar moet afmaken waar er zat van zijn...
Goede tip! Ik wist niet dat dat bestond.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Aarti het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |