Maar dan krijg ik het alsnog koud. Heb sjaal en unox muts nu aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:20 schreef Apuleius het volgende:
Ga als een achterlijke rondjes rennen, dan krijg je het vanzelf warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]Oh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
En je hebt geen idee waarom de verwarming het niet doet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik het alsnog koud. Heb sjaal en unox muts nu aan
Ik heb de verwarming aangezet maar hij werd niet warm. Toen moest ik wel mijn maatregelen nemen, stel dat ik dood gaquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef Apuleius het volgende:
[..]
En je hebt geen idee waarom de verwarming het niet doet?
Kijk dan ff bij de ketel, Unoxmuts! Strakkies is alleen de druk te laag en dan moet je het zelf betalen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming aangezet maar hij werd niet warm. Toen moest ik wel mijn maatregelen nemen, stel dat ik dood ga
Ik ben niet technisch onderlegdquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Kijk dan ff bij de ketel, Unoxmuts! Strakkies is alleen de druk te laag en dan moet je het zelf betalen.
Ja....netjes betaaldquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
Heb je je energierekening wel betaald?
Of dat er überhaupt wel een lampje brandt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Je kunt toch wel zien of een wijzertje tussen 2 rode streepjes staat?
Net alsof het 20 graden vriestquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:34 schreef banaantjeEE het volgende:
In deze tijd zonder verwarming zitten, brrr
Het scheelt toch niet veelquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof het 20 graden vriest [ afbeelding ]
Jij homotjequote:
Dan zou hij wel aangaan, maar zou je getikt worden van het geborrelquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:41 schreef Mirjam het volgende:
moet je niet gewoon de ketel bijvullen ofzo?
Tis allemaal gelul, kijk maar naar de ochtendavonturen van de laatste topics van TS.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:41 schreef Mirjam het volgende:
moet je niet gewoon de ketel bijvullen ofzo?
Volgens mij zijn de klachten ook 3 keer niets.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tis allemaal gelul, kijk maar naar de ochtendavonturen van de laatste topics van TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |