abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73847306
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik weet niet, ik moest me nu alleen even inschrijven. Ga binnenkort wel een afspraak maken voor een SOA test deluxe !
Kut, ik moet me ook nog steeds inschrijven .
Ik durf zo'n test nooit te doen, stom he .
pi_73847353
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:59 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

OPEN JE OGEN BIG BROTHER IS WATCHING YOU!!!
Iets met hoedjes van aluminiumpapier.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_73847357
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Kut, ik moet me ook nog steeds inschrijven .
Ik durf zo'n test nooit te doen, stom he .
Ik denk serieus dat ik er binnenkort wel eentje ga doen, vind het een geruststellend gevoel geven als het gewoon allemaal goed blijkt te zijn. Niet dat ik seks met jan en alleman maar dan nog volgens mij loop je makkelijk een soa op.
pi_73847400
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:59 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ohja, bij ons is dat ook..
Ons huis en onze auto zijn allemaal wel heel groot, maaaarrr we zijn niet zo heel erg rijk ofzo
Dit huis kostte eerst iets van 200k, dat was 15 jaar geleden.. En we hebben het verbouwd en nu is het redelijk groot.
En onze auto, die hebben we ergens gekocht waar die auto al een tijdje stond, en mn ouders hebben 10k van de prijs afgekregen, dusja
Nou, bij haar is het zo dat haar familie al sinds 1865 ofzo in dat huis woont, ze hebben het niet gekocht ofzo . En ze hebben ook al meer dan 100 jaar een familiebedrijf dat nu dus van haar vader is.
-
pi_73847410
MENSEN HILFE
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_73847411
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat ik er binnenkort wel eentje ga doen, vind het een geruststellend gevoel geven als het gewoon allemaal goed blijkt te zijn. Niet dat ik seks met jan en alleman maar dan nog volgens mij loop je makkelijk een soa op.
Er zijn teveel mensen die zich niet laten testen, en daarom wordt het risico wel groter ja . Maar ik heb nooit seks, dat scheelt .
pi_73847434
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik zat laatst zo te denken hè. Ik zag iets op tv over een maagd die zich afvroeg of hij door seks met een andere maagd een soa kon oplopen. Toen kwam hij tot de conclusie dat dit niet kon. Maar hoe ontstaan soa's dan? .
-
pi_73847446
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef gers het volgende:
MENSEN HILFE
gers .
-
pi_73847458
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Nou, bij haar is het zo dat haar familie al sinds 1865 ofzo in dat huis woont, ze hebben het niet gekocht ofzo . En ze hebben ook al meer dan 100 jaar een familiebedrijf dat nu dus van haar vader is.
Ohjeej, nu moet ik echt meteen aan een huis hier denken, en dat is echt huuuuuuuuuuuuuuuuge..
Kut, waarom heb ik dat niet

Neemt jouw vriendin later ook dat bedrijf over ?
Baby darling doll face honey
pi_73847464
otis
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_73847495
Zo, sollicitatie uit de deur gedaan (email ), nu even de nieuwste Harry Potter kijken
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_73847511
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik zat laatst zo te denken hè. Ik zag iets op tv over een maagd die zich afvroeg of hij door seks met een andere maagd een soa kon oplopen. Toen kwam hij tot de conclusie dat dit niet kon. Maar hoe ontstaan soa's dan? .
opzich een goede vraag, ik zou t ook niet weten
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73847517
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef gers het volgende:
gers
Mensen die maagd zijn.
pi_73847551
quote:

[..]

Door seks met apen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_73847557
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Er zijn teveel mensen die zich niet laten testen, en daarom wordt het risico wel groter ja . Maar ik heb nooit seks, dat scheelt .
Dat scheelt inderdaad
quote:

[..]

Ja vreemd he maarja, hoe ontstond griep ooit lang geleden.. Zelfde vraag.
pi_73847600
quote:

[..]

Nou kijk, in ozbekistan, waar negertjes apen eten, heeft ooit een negertje een ander negertje aapje opgegeten. en toen kreeg hij AIDS.
pi_73847611
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ohjeej, nu moet ik echt meteen aan een huis hier denken, en dat is echt huuuuuuuuuuuuuuuuge..
Kut, waarom heb ik dat niet

Neemt jouw vriendin later ook dat bedrijf over ?
Nou het huis is niet huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge ofzo hoor. Wel een erg leuk huis, maar niet enorm ofzo. Hij staat btw op wikipedia !!!
Het laatste huis aan de rechterkant, dat witte huis dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee. Misschien haar broertje maar dat weet ie nog niet.
-
pi_73847632
Ik ga het huis van otis kraken.
pi_73847644
quote:

[..]

straf van god voor mensen die godeloos leven
pi_73847662
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:14 schreef Mozy het volgende:
Ik ga het huis van otis kraken.
Nice. Ik zet vast een biertje voor je koud.
-
pi_73847697
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Door seks met apen
Dus in Afrika of Azie ontstaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_73847716
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Nou het huis is niet huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge ofzo hoor. Wel een erg leuk huis, maar niet enorm ofzo. Hij staat btw op wikipedia !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, ik ren even naar buiten en ga een foto van ons huis maken
Baby darling doll face honey
pi_73847777
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

SPOILER
Wtf is dat voor een gigantisch hol ? Nouja, laat dat gigantisch maar weg . Daar wil je toch niet dood gevonden worden ?
pi_73847779
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Wacht, ik ren even naar buiten en ga een foto van ons huis maken
DOEN .
-
pi_73847791
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Nice. Ik zet vast een biertje voor je koud.
Dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')