Kut, ik moet me ook nog steeds inschrijvenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik moest me nu alleen even inschrijven. Ga binnenkort wel een afspraak maken voor een SOA test deluxe!
Iets met hoedjes van aluminiumpapier.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN BIG BROTHER IS WATCHING YOU!!!
Ik denk serieus dat ik er binnenkort wel eentje ga doen, vind het een geruststellend gevoel geven als het gewoon allemaal goed blijkt te zijn. Niet dat ik seks met jan en alleman maar dan nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kut, ik moet me ook nog steeds inschrijven.
Ik durf zo'n test nooit te doen, stom he.
Nou, bij haar is het zo dat haar familie al sinds 1865 ofzo in dat huis woont, ze hebben het niet gekocht ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, bij ons is dat ook..
Ons huis en onze auto zijn allemaal wel heel groot, maaaarrr we zijn niet zo heel erg rijk ofzo
Dit huis kostte eerst iets van 200k, dat was 15 jaar geleden.. En we hebben het verbouwd en nu is het redelijk groot.
En onze auto, die hebben we ergens gekocht waar die auto al een tijdje stond, en mn ouders hebben 10k van de prijs afgekregen, dusja
Er zijn teveel mensen die zich niet laten testen, en daarom wordt het risico wel groter jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik er binnenkort wel eentje ga doen, vind het een geruststellend gevoel geven als het gewoon allemaal goed blijkt te zijn. Niet dat ik seks met jan en alleman maar dan nogvolgens mij loop je makkelijk een soa op.
Ik zat laatst zo te denken hè. Ik zag iets op tv over een maagd die zich afvroeg of hij door seks met een andere maagd een soa kon oplopen. Toen kwam hij tot de conclusie dat dit niet kon. Maar hoe ontstaan soa's dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik er binnenkort wel eentje ga doen, vind het een geruststellend gevoel geven als het gewoon allemaal goed blijkt te zijn. Niet dat ik seks met jan en alleman maar dan nogvolgens mij loop je makkelijk een soa op.
Ohjeej, nu moet ik echt meteen aan een huis hier denken, en dat is echt huuuuuuuuuuuuuuuuge..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou, bij haar is het zo dat haar familie al sinds 1865 ofzo in dat huis woont, ze hebben het niet gekocht ofzo. En ze hebben ook al meer dan 100 jaar een familiebedrijf dat nu dus van haar vader is.
opzich een goede vraag, ik zou t ook niet wetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zat laatst zo te denken hè. Ik zag iets op tv over een maagd die zich afvroeg of hij door seks met een andere maagd een soa kon oplopen. Toen kwam hij tot de conclusie dat dit niet kon. Maar hoe ontstaan soa's dan?.
Door seks met apenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zat laatst zo te denken hè. Ik zag iets op tv over een maagd die zich afvroeg of hij door seks met een andere maagd een soa kon oplopen. Toen kwam hij tot de conclusie dat dit niet kon. Maar hoe ontstaan soa's dan?.
Dat scheelt inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zijn teveel mensen die zich niet laten testen, en daarom wordt het risico wel groter ja. Maar ik heb nooit seks, dat scheelt
.
Ja vreemd hequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou kijk, in ozbekistan, waar negertjes apen eten, heeft ooit een negertje een ander negertje aapje opgegeten. en toen kreeg hij AIDS.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou het huis is niet huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge ofzo hoor. Wel een erg leuk huis, maar niet enorm ofzo. Hij staat btw op wikipediaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjeej, nu moet ik echt meteen aan een huis hier denken, en dat is echt huuuuuuuuuuuuuuuuge..
Kut, waarom heb ik dat niet
Neemt jouw vriendin later ook dat bedrijf over ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Misschien haar broertje maar dat weet ie nog niet.-
straf van god voor mensen die godeloos levenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus in Afrika of Azie ontstaan.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou het huis is niet huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge ofzo hoor. Wel een erg leuk huis, maar niet enorm ofzo. Hij staat btw op wikipedia!!!
Het laatste huis aan de rechterkant, dat witte huis dus.Wacht, ik ren even naar buiten en ga een foto van ons huis makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Misschien haar broertje maar dat weet ie nog niet.
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou het huis is niet huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge ofzo hoor. Wel een erg leuk huis, maar niet enorm ofzo. Hij staat btw op wikipedia!!!
Het laatste huis aan de rechterkant, dat witte huis dus.Wtf is dat voor een gigantisch holSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Misschien haar broertje maar dat weet ie nog niet.
? Nouja, laat dat gigantisch maar weg
. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
DOENquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wacht, ik ren even naar buiten en ga een foto van ons huis maken
Dankjewel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nice. Ik zet vast een biertje voor je koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |