hoaxquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef Dibble het volgende:
om mijn Modern warfare 2 pre-order persoonlijk te cancellen. Waarschijnlijk vind de onwikkelaar het leuk om de multiplayer in te bouwen op de PC versie ZONDER SERVERLIJSTEN!
Nou mooi niet, flikker maar een eind op. Lijkt wel xbox man, k hoef die kutshit niet en wil zelf kiezen welke potje ik in wil spelen. Gore kuthoeren![]()
''Press enter to start'', fuck u fucktards!
Wie gamed er nou op zijn PC?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Gamen op PC
TS is een kuthullie, er komt sowieso wel een patch/crack daarvoor
gamen met een muis wint van je kutcontroller.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Gamen op PC
TS is een kuthullie, er komt sowieso wel een patch/crack daarvoor
Vroeger misschien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gamen met een muis wint van je kutcontroller.
hoezo nou weer "vroeger misschien"quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vroeger misschien.
Ik geef PC gamen nog 3 jaar, daarna komt er niets meer op uit behalve nerdgames als WOW
Dat maakt toch geen ruk uit als de rest ook met een controller speelt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo nou weer "vroeger misschien"
ja gaat me niet vertellen dat jij sneller kan mikken met je controller dan ik met mijn muis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |