=quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Goed zo, onvoorwaardelijke steun voor Israël.
Nee, en je legt weer woorden in m'n mond.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bedoelt voor genocides.
Schandelijk dat Nederland zich hiermee intrekt maar blijkbaar hebben zij niks van geleerd aangezien de geschiedenis van Nederland ook kolonilistisch was en Sebrenica..
De ware terroristen zijn de leiders van de westerse wereld. o.a. Verhagen etc. die vlekkeloos achterlopen bij Israel
Hoe wil jij de bezetting en de duizenden doden noemen dan ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, en je legt weer woorden in m'n mond.
De bezetting zionisme, en de duizenden doden noem ik vergelding.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe wil jij de bezetting en de duizenden doden noemen dan ?
Israel bestaat merendeels uit zionisme en de overheid daar zijn allemaal zionistenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De bezetting zionisme, en de duizenden doden noem ik vergelding.
Ik ga niet naar een ver verleden kijken, ik leef niet in het verleden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel bestaat merendeels uit zionisme en de overheid daar zijn allemaal zionisten
Hoe kan je duizenden doden vergelding noemen en geen genocides
Welke Duitse aanvallen? Ik woon langs de Duitse grens en ik heb echt geen aanvallen gezien hoorquote:Zijn de Duitse aanvallen in Nederland ook een vergelding omdat Nederland naast Duitsland ligt ?
Blijkbaar leef je niet in een wereld waarin je kunt accepteren dat anderen anders denken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel bestaat merendeels uit zionisme en de overheid daar zijn allemaal zionisten
Zijn de Duitse aanvallen in Nederland ook een vergelding omdat Nederland naast Duitsland ligt ?
Je moet naar het verleden kijken om een oordeel te geven aan een land die zich bezig houdt met misstanden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een ver verleden kijken, ik leef niet in het verleden.
[..]
Welke Duitse aanvallen? Ik woon langs de Duitse grens en ik heb echt geen aanvallen gezien hoor
=quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Blijkbaar leef je niet in een wereld waarin je kunt accepteren dat anderen anders denken.
De islam is -edit-zich heeft opgedrongen aan de nietwillende Christenen en Joden in het Heilig Land.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Zijn de Duitse aanvallen in Nederland ook een vergelding omdat Nederland naast Duitsland ligt ?
quote:
En terecht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Goed zo, onvoorwaardelijke steun voor Israël.
Terecht als Israel maar niet wordt veroordeeld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En terecht.
Laat Goldstone zich trouwens maar eens richten op de behandeling van de garnalen in Zuid-Afrika, die discrimineren ze ook bij het leven daar.
Nu typ je opeens wel zinnen die coherent lijken te zijn als je geconfronteerd wordt met gelijke munt?quote:
Jij staat dus aan de kant van de prawns, weten wij dat ook weer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Terecht als Israel maar niet wordt veroordeeld.
Ik sta aan de kant van de vredequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij staat dus aan de kant van de prawns, weten wij dat ook weer.
Wat weten de prawns nou van vrede?quote:
Tja, zo gaat hetzelfde gevecht op tegen de Palestijnen. Die gooien zonder redenen de ene raket na de ander op Isreal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijkbaar lees jij in een wereld waar genocides toegestaan zijn en kwaad en haat.
het gaat niet om andersdenkenden het gaat om duizenden doden/
Ik zie meer dan genoeg.Jij weigert voor vrede te gaan uit angst omdat je Israel moet veroordelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:11 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Tja, zo gaat hetzelfde gevecht op tegen de Palestijnen. Die gooien zonder redenen de ene raket na de ander op Isreal.
Daarom zeg ik: jij wilt maar 1 kant van het verhaal horen en verwacht van anderen dat ze net als jou denken. Anders trakteer je ze op ellenlange discussies met een hoop getroll.
Catfood mania!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat weten de prawns nou van vrede?
Die laten zich doodleuk uitbuiten door de Nigeriaanse straatbendes.
Wat een taalgebruik, vooral uit jouw mond. In een conflict met de Israëliërs moet je nodig het op concentratiekampen gaan gooien inderdaad, word vast op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie meer dan genoeg.Jij weigert voor vrede te gaan uit angst omdat je Israel moet veroordelen.
Die raket is niet zomaar gekomen dat komt omdat zij leven in een massa- concentratiekamp.
Wat je ook zegt, andersom geldt het ook. Het blijft een wellis-nietus spelletje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie meer dan genoeg.Jij weigert voor vrede te gaan uit angst omdat je Israel moet veroordelen.
Die raket is niet zomaar gekomen dat komt omdat zij leven in een massa- concentratiekamp.
Het is een openlucht massa concentratiekampquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, vooral uit jouw mond. In een conflict met de Israëliërs moet je nodig het op concentratiekampen gaan gooien inderdaad, word vast op prijs gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |