http://www.telegraaf.nl/b(...)sjes_opgepakt__.htmlquote:Oplichter vakantiehuisjes aangehouden
GRONINGEN - De politie heeft een aanhouding verricht in de zaak van de oplichting met vakantiehuisjes in Spanje. Dat maakte de politie Groningen maandag bekend.
In de afgelopen maanden werden minstens vijfhonderd aangiften gedaan tegen de 41-jarige eigenaar van de website villaspanjehuren.nl. Honderden vakantiegangers werden gedupeerd door een niet-bestaand of al verhuurd vakantiehuisje te huren.
Maandagmiddag maakt de politie meer details bekend over de aanhouding.
quote:Ads door Google
Center Parcs vakantiepark
Profiteer nu van de aanbiedingen op een vakantiebungalow in Zeeland!
www.centerparcs.nl
Vakantiehuizen in Spanje
Honderden voordelige vakantiehuizen te huur verspreid over heel Spanje.
www.reizenpaleis.nl/Spanje
Vista Bella Properties
Wonen aan de Costa Blanca? Een plek voor meer gezondheid
www.vistabellaproperties.com
welke moeder gaat dan ook met 2 gehandicapte dochters naar salou in het hotel zitten tegenover een discotheekquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:10 schreef Armageddon het volgende:
Elke utizending komt ook uit OF Lloret OF Salou.![]()
Het toppunt vond ik dat rare wijf gisteren met die twee dochters. Lawaai ja! Hier!? In Salou!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dan ben je toch een partij dom, je kijkt toch ff wat de ligging is. Vaak staat dat er gewoon bij in reisgidsen. Of je kijkt ff op www.vakantiereiswijzer.nl, dan weet je vaak al genoegquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:10 schreef Armageddon het volgende:
Het toppunt vond ik dat rare wijf gisteren met die twee dochters. Lawaai ja! Hier!? In Salou!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Om vervolgens blij te zijn dat je aan de andere kant van het hotel zit bij het zwembadquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke moeder gaat dan ook met 2 gehandicapte dochters naar salou in het hotel zitten tegenover een discotheek
Niet waar arma, we zijn in spanje, langs de hele kust geweest en daarnaast ook in griekenland, turkije en Italie. Puh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:10 schreef Armageddon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die dochters waren verstandelijk gehandicapt door zuurstof gebrek. Ik gok zo dat die moeder ook klem heeft gezeten bij de geboorte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch een partij dom, je kijkt toch ff wat de ligging is. Vaak staat dat er gewoon bij in reisgidsen. Of je kijkt ff op www.vakantiereiswijzer.nl, dan weet je vaak al genoeg
Ja één uitzending. En daar zag je alleen maar vieze hotelkamers.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet waar arma, we zijn in spanje, langs de hele kust geweest en daarnaast ook in griekenland, turkije en Italie. Puh.
Nee hoor, in elke aflevering zit een mix. Meuh. Beter oplettenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja één uitzending. En daar zag je alleen maar vieze hotelkamers.
Je bent het met mij eens dat de meeste "klachten" komen van tokkies in Lloret en Salou!?!?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, in elke aflevering zit een mix. Meuh. Beter opletten
Jaquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Ik had vrijdag nog een afsluitingsborrel met de grote topichelden rob en alberto
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent het met mij eens dat de meeste "klachten" komen van tokkies in Lloret en Salou!?!?
Je hebt ze toch wel op gepaste wijze benaderd en 'beloond' voor hun goede daden voor de Nederlandse Belangen in den Vreemde?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Ik had vrijdag nog een afsluitingsborrel met de grote topichelden rob en alberto
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel op gepaste wijze benaderd en 'beloond' voor hun goede daden voor de Nederlandse Belangen in den Vreemde?
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef Chinless het volgende:
ik vind het soms ook te belachelijk voor woorden. Jij als vakantieganger weet toch wat je boekt en dan achteraf zeiken. Ok idd, soms kan je er niets aan doen. maar gevalletje 3 sterren appartement en gevalletje 2 dochters op salou is erom vragen.
Tjah een groot deel van die klachten had voorkomen kunnen worden als die mensen gewoon ff gezond nadachten en niet alleen maar naar de prijs keken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef Chinless het volgende:
ik vind het soms ook te belachelijk voor woorden. Jij als vakantieganger weet toch wat je boekt en dan achteraf zeiken. Ok idd, soms kan je er niets aan doen. maar gevalletje 3 sterren appartement en gevalletje 2 dochters op salou is erom vragen.
Er zijn ook zat mensen die niet vaak op vakantie gaan en die niet zo bekend zijn met alle middelen die tot je beschikking staan. Ik vind het altijd zo neerbuigend om dan maar te vinden dat ze daarom een kutvakantie mogen hebben. Als ze het beter wisten hadden z ehet wel gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah een groot deel van die klachten had voorkomen kunnen worden als die mensen gewoon ff gezond nadachten en niet alleen maar naar de prijs keken.
Altijd het eerste wat ik doe, selectie maken van hotels waar ik evt. heen wil, dan allemaal checken op Google Maps voor de ligging, en zoover en vakantiereiswijzer om te kijken wat mensen erover zeggen. Krijg je meestal wel een redelijk beeld van hoe het écht is. Als je alles uit de brochures moet geloven
Heb je ze aangeraakt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Gisteren waren er al 3! Ik ga ze godverdomme tellen nu.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeVan de 35 items komen er geloof ik 4 uit salou en 3 uit lloret. Dus stel je niet zo aan
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gisteren waren er al 3! Ik ga ze godverdomme tellen nu.
Psies, hij zit gewoon in de buurt waar de meeste kans is op dit soort gezeik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Wat nu als een nederlander in Aixes-des-Bains in Frankrijk een dringend probleem heeft.... dan zie je Alberto niet.
Volgens mij pakt Alberto stiekem de grote badplaatsen zodat hij 's avonds keihard sletjes kan pompen.
Geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat nu als een nederlander in Aixes-des-Bains in Frankrijk een dringend probleem heeft.... dan zie je Alberto niet.
Volgens mij pakt Alberto stiekem de grote badplaatsen zodat hij 's avonds keihard sletjes kan pompen.
Ieeeuwl en dan dat stripje zo paars uitslaan met van die bellen eropquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk.
Uiteraard wel eerst ff Rob een speedcheck door die zure sloot laten halen om de pH-waarde te tsjekken. Je wil er natuurlijk geen zurige fallus aan overhouden
Year, hello.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef Armageddon het volgende:
En als er dan wat in Italie is dan sturen we Rob "ik kan geen Engels" Smaakpolitie.
Overzicht er bij gepakt. In Spanje hebben we gedraaid in: Gran Canaria, Tossa de Mar, Javea, Roses, 3x Blanes, 2x Salou, LÁmetlla de Mar, 2x Llorett, Mallorca, Tenerife, Calella, Benidorm.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gisteren waren er al 3! Ik ga ze godverdomme tellen nu.
Als het probleem groot genoeg is en we kunnen echt iets doen (qua logistiek) dan wordt ook die gewoon geholpenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |