quote:Wat ik me eens afvroeg is wat de maximale diepte is met anale penetratie bijv door een dildo ofzo.
Want je hoort alleen maar de maximale opening maar nooit de diepte.
Of verschilt dit bij ieder persoon.
quote:Een paardenlul past iig niet..
Vraag dat maar na aan Mr. Hands..
Klacht: verkeerd geklikt en op een ranzig forum gekomen.quote:Ik heb een date gehad met iemand die een dubbele dong van 45 cm vrijwel geheel in zich kon laten verdwijnen. Dus de 50 cm die Marwi aangeeft is zeker een realistisch getal.
Zelf ben ik nog niet verder gekomen dan 21 cm.
Interesting.quote:Ik vroeg me af of het veilig is om in je kont te laten plassen. Kan urine je besmetten met hiv? Kan je lichaam ertegen dat er urine in je aars komt? Ik heb zelf al es water in men kont gedaan, het lijkt me gewoon mega geil om andermans urine in mijn kont te hebben, en het lijkt me veiliger dan bijvoorbeeld sperma, maar is het dat ook?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef 9611Niels het volgende:
Hallo allemaal,
Hier een recensie van mijn laatste twee bezoekjes aan Nathalie. De laatste was afgelopen donderdagavond en een week daarvoor ben ik er ook geweest. Nadat ik enige ervaringen opgedaan heb met SM bij Mrs. Martha (die ik helaas al een hele tijd niet meer heb gezien in de warme buurten van Groningen; wie weet iets van haar?), leek het mij wel eens een uitdaging om te kijken wat ik anaal kon hebben. Gezien het dat ik al eens eerder bij Nathalie ben geweest en zij in ieder geval geen "kolenschoppen" aan haar armen heeft hangen, dacht ik laten we haar maar eens vragen. Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden.
Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen. Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen. Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen. Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht.
Alles tesamen een Klasse-Meid!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef 9611Niels het volgende:
Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen. Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen. Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen. Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht.
Alles tesamen een Klasse-Meid!
Je weet zeker dat het niet boer Harmsen was die het over Bertha33 had?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens iemand -ik weet niet meer wie, maar iig zo'n iemand die je dat soort dingen niet wilt horen vertellen- horen vertellen dat er in je anaalkanaal een soort van hoekje zit en dat als je daar eenmaal voorbij bent je er je hele arm in kwijt kunt...
Ik ben bang dat het hier om heren gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef MouzurX het volgende:
Dude...
50 cm, hoe te fuck kan je zo diep iets in je reet doen? Dan zit tie toch wel in je darmen of wa?
Sommige meiden zijn iets van 1,60/1,70 lang .. minus benen is 1 meter? .. dan zit tie tot de helft in haar lichaam![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier om heren gaat![]()
Jawel sukkel, voortaan beter opletten bij biologiequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef zovty het volgende:
Je mond en je poepert zijn uiteinden van dezelfde 'slang', geen klepjes, geen deurtjes. Het is mogelijk om iets in je kont te douwen en het uit je mond te laten komen.
Ik keek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef padlarf het volgende:
TS, je moet eens zoeken naar de film Anal Abyss 2
1e hit op google zie je een trailer, en geloof me, dat is meer dan genoeg![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef padlarf het volgende:
Dat heb ik net met m´n eigen ogen gezienquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef padlarf het volgende:
Maar die 50 cm die Marwi aangaf is zeker een realistisch getal
Die is gheilquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef padlarf het volgende:
Zitten wel klepjes tussen en is niet gewoon een slang.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef zovty het volgende:
Je mond en je poepert zijn uiteinden van dezelfde 'slang', geen klepjes, geen deurtjes. Het is mogelijk om iets in je kont te douwen en het uit je mond te laten komen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel sukkel, voortaan beter opletten bij biologie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:Waar is die honkbalknuppel dan?
quote:Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
Daarom toch nog een keer terug geweest naar Moniek. Vlak voor de Kerstdagen naar Huizen gereden. Het telefonisch contact was wat warrig, door de kerstboodschappen en andere dingen, waardoor ik ook wel op het punt heb gestaan om weer door te rijden. Maar Moniek belde net op tijd terug dat de drukte bij de supermarkt haar wat had opgehouden. En inderdaad twintig minuten na de afgespoken tijd kwam ze aanrijden in haar bolide met de boodschappen.
Nog tien minuten wachten en ik mocht naar haar speelkamer (niet meer die zolderkamer overigens) komen.
Ze is inderdaad nog even lekker en als je haar met respect behandeld geeft ze zich helemaal, zeker als je al vaker bent geweest. Wat me opviel was dat haar amsterdamse accent van twee jaar geleden redelijk is beinvloed door de gooise tongval.
We hebben een workout van bijna een uur gedaan, waarbij de spiertjes van haar kerststerretje extra aandacht hebben gekregen
Nu wil ik et zien ookquote:
00:45-00:50, en 01:22 -eindquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:Waar is die honkbalknuppel dan?
quote:Wat me opviel was dat haar amsterdamse accent van twee jaar geleden redelijk is beinvloed door de gooise tongval.
quote:Hallo mede-wandelaars,
Ik was vandaag bij Sabrina. Nu doet Sabrina-sabbie aan dirty-rimming. Dat betekent dat je gaat poepen op het toilet zelfs met je billen goed toegeknepen zodat er heel wat blijft hangen en dan ongeveegd bij haar terugkomt waar dan haar tong je toiletpapier wordt. Ze smeert alles over je kont uit en likt je VOLLEDIG schoon waarbij haar tong ook diep in je nog bruine kontgaatje gaat. Als je wil kan je jezelf proeven door haar vinger af te likken. En... remember ze tongzoent nooit.
Ja dat doe ik dus en dan krijg ik deze :quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
00:45-00:50, en 01:22 -eind
![]()
zoeken in google op: anal abyss 2, bovenste hit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zie ik toch echt geen honkbalknuppel ofwel? Naja laatmaar i guess it just wasn't meant to be
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus en dan krijg ik deze :Op 00:46 jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zie ik toch echt geen honkbalknuppel ofwel? Naja laatmaar i guess it just wasn't meant to be
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ja oke, 1 miliseconde en dan gaat ie er niet eens verder dan 5cm inquote:
Inderdaad maar hij zit er wel in, en aan het einde zit ie er nog iets verder in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja oke, 1 miliseconde en dan gaat ie er niet eens verder dan 5cm in
Ja die ene roze dildo met 2 piemels aan elkaar zeg maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad maar hij zit er wel in, en aan het einde zit ie er nog iets verder in.
En ik zag in dat filmpje wel ontiegelijk lange dingen eruit komen
Die krater die overblijft!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja oke, 1 miliseconde en dan gaat ie er niet eens verder dan 5cm in
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad maar hij zit er wel in, en aan het einde zit ie er nog iets verder in.
En ik zag in dat filmpje wel ontiegelijk lange dingen eruit komen
Ach ik ben visueel afgestompt geloof ik.. Vrijwel alle vieze gare dingen op internet heb ik nu wel zon beetje gezien. Eye-opener was toen ik dat filmpje van die gozer die een glazen pot in zn anus stopte zonder problemen kon kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom? Ik bedoel...zonder te kijken...weet ik al dat ik denk...waarom?
Ik ben ook mentaal afgeragt. Ziek voor het leven. Ik denk dat ik maar een psychopaat ga worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach ik ben visueel afgestompt geloof ik.. Vrijwel alle vieze gare dingen op internet heb ik nu wel zon beetje gezien. Eye-opener was toen ik dat filmpje van die gozer die een glazen pot in zn anus stopte zonder problemen kon kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
Je dacht dat dat makkelijk was? Ook daar moet je talent voor hebben hoor!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ben ook mentaal afgeragt. Ziek voor het leven. Ik denk dat ik maar een psychopaat ga worden.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:29 schreef RodeNek het volgende:
Dan hebben jullie 1guy1jar niet gezien![]()
klikken op eigen risico:Dat was dus precies degene die ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:29 schreef RodeNek het volgende:
Dan hebben jullie 1guy1jar niet gezien![]()
klikken op eigen risico:Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja van die 1 guy 1 jar heb je ook nog een versie 2.0 he
Heb ik niet, zou ik even moeten zoeken maar hij zwerft wel ergens rond op tah interwebzquote:
wtf kijk dit, een interview met die gla(d)s(j)anus :quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja van die 1 guy 1 jar heb je ook nog een versie 2.0 he
Hij heeft er nog glas zitten en is nooit naar de dokter geweestquote:Mark for Best Gore: As for the 1guy1cup accident itself – how long did it take you to remove all shards of broken glass out of your anus?
Alex aka 1Guy1Cup: It wasn’t until the following day that I had most of the broken glass out of my ass. Still, one or two very small broken glass pieces are still in there. I can still feel them with my fingers but I can’t get them out anymore. Btw after publically available part of 1Guy1Cup video ended, I still had at least one half of the broken glass inside my ass. I went to the bathroom to pick it all up and that’s where I got the biggest piece - it had a capital letter L shape. Oh, and I wasn’t me who screams “noooo” at the end of the video. This was the editor from efukt.com who added it there.
Mark for Best Gore: Did you go to see a doctor about it?
Alex aka 1Guy1Cup: No. I did not want anyone to question me about it.
Mark for Best Gore: You lost lots of blood when that jar glass exploded in your anus, wasn’t it concerning you?
Alex aka 1Guy1Cup: Yes, I almost fell unconscious due to blood loss. I could barely make it to the bed. Btw the incident was in the drawing-room of an apartment I had leased at the time, not in the kitchen. As former blood donor, I was able to put up with this type of blood loss and recover quite easily.
Mark for Best Gore: One question that absolutely everyone who’s seen 1Guy1Cup is asking – you have not made a simple peep when the glass shattered in your anus, how could you react to it so calmly and not ever curse one single time?
Alex aka 1Guy1Cup: I did curse, but only in my mind.
Mark for Best Gore: How long did it take for the area to fully heal?
Alex aka 1Guy1Cup: I don’t remember, about two weeks.
Mark for Best Gore: Did you have to take any special precautions to avoid bleeding in public, such as plugging your anus with cotton to soak up leaking blood?
Alex aka 1Guy1Cup: Yes, I used cotton.
Mark for Best Gore: Were you having troubles shitting after the incident?
Alex aka 1Guy1Cup: No, no trouble shitting whatsoever.
Mark for Best Gore: Did you have to adjust your diet in order to minimize bowel movement (aka minimize occurrences of having to use bathroom)?
Alex aka 1Guy1Cup: No, I continued eating as usual.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef RodeNek het volgende:
[..]
wtf kijk dit, een interview met die gla(d)s(j)anus :
[..]
Hij heeft er nog glas zitten en is nooit naar de dokter geweest![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef lelouch het volgende:
Waarom heb ik dit topic geopend en ook nog dat filmpje bekeken?![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:24 schreef PierreTT het volgende:
Bij dat filmpje van die gast met dat glas, eerste keer dat ik niet verder heb gekeken dan 5 seconden. Ik durf het serieus gewoon niet
WTF doe jij s'avonds?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef padlarf het volgende:
Hallo je ziet toch die jampot er helemaal in gaan,quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Right...gekeken...en geloof het dus net zo min a 2 girls 1 cup. Niemand vist glas uit zijn kont, en loopt ontspannen weg. Jje ziet zijn anus niet, alleen zijn handen en een boel 'bloed' . Zelfde soort truc als die Indiers die zogenaamd met hun blote handen mensen opereerde...en er stukjes kip uit haalde.![]()
![]()
Ja, maar ik zie daarna alleen zijn handen, bloed (echt of fake dat zie je niet als het goed nepbloed is) en wat scherfjes en een deksel. En die scherven waren mischien van 1/4 van die pot. Dus met de rest in z'n hol is hij opgestaan, heeft ie de rest rustig weggehaald, en geen enkele medische hulp nodig gehad? Right. Als het echt was geweest, dan is die gast zo gek, dat hij dus ook nog even de camera had gepakt en een close up van z'n gat had gemaakt, met sneden, bloed en glasscherven. Dat die closeup er niet is, zegt mij genoeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Hallo je ziet toch die jampot er helemaal in gaan,
In die interview ei hij ook dat de helft nog in zijn hol zat. Hij had die scherven er later weer uitgehaald.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie daarna alleen zijn handen, bloed (echt of fake dat zie je niet als het goed nepbloed is) en wat scherfjes en een deksel. En die scherven waren mischien van 1/4 van die pot. Dus met de rest in z'n hol is hij opgestaan, heeft ie de rest rustig weggehaald, en geen enkele medische hulp nodig gehad? Right. Als het echt was geweest, dan is die gast zo gek, dat hij dus ook nog even de camera had gepakt en een close up van z'n gat had gemaakt, met sneden, bloed en glasscherven. Dat die closeup er niet is, zegt mij genoeg.
Er zijn idd klepjes en deurtjes, maar het blijft mogelijk om water vanuit je mond te laten komen door een tuinslang in je aars te steken. Deden ze overigens ook in concentratiekampen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel sukkel, voortaan beter opletten bij biologie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |