Remmen, zonder aanleiding. Nouja, de aanleiding was dat hij vond dat ik bumperkleefde en hij mij een lesje wou lerenquote:
Jij en spammen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef Psychonikeo het volgende:
en dan komen ze ineens.. als ik dit topic eens kansloos wil volspammen
Rofl. En nu mag jij lappen..? Wat een eikelquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Remmen, zonder aanleiding. Nouja, de aanleiding was dat hij vond dat ik bumperkleefde en hij mij een lesje wou leren
En dan niet even de rem aantikken, nee, zo hard doorremmen tot hij tot stilstand kwam en ik niks anders kon dan zijn bumper schampen. Paar krasjes op de bumper van zijn gloedjenieuwe all-risk leasebak van een 5 serie. Boehoe.
Bij gek denk ik altijd aan totaal andere dingen als er bedoeld wordtquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik ben ook best wel heel erg gek
is dat goed of slecht?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
Al weet ik dat bij jou dan weer niet zeker, Nico.
Jeah, sletjequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ja!! sla me en noem me slet!
ah..quote:
dat dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ja!! sla me en noem me slet!
Ja, daar is hij wel op uit ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. En nu mag jij lappen..? Wat een eikel![]()
Pff, nog zeuren ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verkleinwoorden hoor ik dan liever niet
Oh, dat is uitgelegd ondertussenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik even niet wist wat je bedoelde natuurlijk!
* Puala weet er genoegquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. je moet wel een reden hebben om te slaan
To much details?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig wel. Ik werd er gek van
Pff, wat denk je wel niet van mequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
maar wel zorgen dat ik bij bewustzijn blijf hoor! anders is het ook weer zo wat
Kom, spam gezellig meequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef standaard_broodrooster het volgende:
eindelijkik kan weer fokken!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
En toen kwam er iemand meelezen en moet ik stoppen
erg lekker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
whehe bij mij is eindelijk mijn collega ervandoor, kan zijn bloed wel drinken zo erg is ie![]()
vampier?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
whehe bij mij is eindelijk mijn collega ervandoor, kan zijn bloed wel drinken zo erg is ie![]()
bloedzuiger??quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Niet? Wat een teleurstellingquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. dat is niet eens in mijn gedachten opgekomen
bloedbankmedewerker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
KANquote:
Whehe, selectief johquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tot daar had je mijn aandacht..
sorry, het is niet dat ik het niet zou willen omdat je een man bent, maar ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot jou.quote:
niet teveel doen he?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
KAN
en ja mijn eigen bloed is wel lekkersmaakt zoet, en naar meer
vanallesquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef standaard_broodrooster het volgende:
zal ik doenwaar spammen we over?
sorryquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
werd ik net een beetje gek.. is het al weer over
help je me mee met bloedbank beroven dan?quote:
knus!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:28 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
help je me mee met bloedbank beroven dan?
Liet hij het D-woord nog horen..?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar is hij wel op uit ja.
Straks even een brief typen die ik samen met alle papieren die ik zogenaamd in moet vullen terugstuur.
Bedoel het niet verkeerd, maar die bestuurder was natuurlijk een Turk
Toen hij midden op de snelle baan bleef staan en uitstapte was het eerste wat hij zei: "Wat ben je aan het doen man?"
Wtf! Wat ben ík aan het doen? Mongool.
Maarja, dat heb je als je toevallig die dag met een pet op in je Golf reed... vooroordelen ten top, en als ik iemand achterop rij is het een beetje automatisch mijn schuld... maar deze keer lekker niet, sterf maar. Ik ga ook niet schikken en zakken in premiekorting, alleen om de lieve vrede.
D, als in cupmaat D?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Liet hij het D-woord nog horen..?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wilt dan uiteraard wel knuffel terug
op de juiste plek en op de juiste tijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wilt dan uiteraard wel knuffel terug
hihi, kieskeurigquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op de juiste plek en op de juiste tijd
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
* Psychonikeo knuffelt en aait Puala
Je vergeet de kus knuppelquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
* Psychonikeo knuffelt en aait Puala
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. eigenlijk niet. Knuffelen kan ik altijd en overal
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja..
* Psychonikeo vraagt om een kus op zijn knuppel
Mjah, je moet je er buiten houden jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh sorryik bemoei me weer eens met de zaken van andere mensen
Ik moet ineens denken aan de furby'squote:Op maandag 19 oktober 2009 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt terug![]()
* Puala happy
Euhm, hangt er vanaf met wiequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh
Dus je zal niet nummer 3 zijn in een trio?
ja.. blijf van mijn zakie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh sorryik bemoei me weer eens met de zaken van andere mensen
stfuquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan de furby's
mja.. uhm.. met een stelletje bijvoorbeeld. Dat kan MM zijn of MV natuurlijk.. maar dan zijn die M's niet vrijgezelquote:
Hihi. Ik zie dat vanzelf wel johquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. uhm.. met een stelletje bijvoorbeeld. Dat kan MM zijn of MV natuurlijk.. maar dan zijn die M's niet vrijgezel
Ach, net alsof jij samen met je vriendin een meid voor erbij zoekt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vanzelf wel zien.. zo'n opmerking die niet goed is voor de fantasie
2 mensen voor een trio lijken mij ook handig jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. uhm.. met een stelletje bijvoorbeeld. Dat kan MM zijn of MV natuurlijk.. maar dan zijn die M's niet vrijgezel
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef jna het volgende:
[..]
2 mensen voor een trio lijken mij ook handig ja
zoeken is een groot woordquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, net alsof jij samen met je vriendin een meid voor erbij zoekt?
maar dat hoeft geen stelletje te zijn he!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef jna het volgende:
[..]
2 mensen voor een trio lijken mij ook handig ja
D-woord?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Liet hij het D-woord nog horen..?
alle die je kan bedenkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat voor details zijn er voor nodig?
Nee.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. die deel ik liever niet zo openlijk
ook niet altijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah sure. Ik weet dat je irl ook een watje bent
sorry mevrouw Puala!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala bitcht dat nico zachtjes moet doen
uhm.. dan ben ik gewoon een watje hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
uuuh, dat zien we dan wel op een hattrick meet
Waarom daar wel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. dan ben ik gewoon een watje hoor
hihi, nico en dominantquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat dat geen situatie is waarin ik "dominant" kan zijn
ik ken fora waar dat wel kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
zo kan je niet echt lekker spammen ofzo
daarom, goed zo'n gesprekquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wist het dan wel voor dit gesprek, maar jij niet
* Psychonikeo probeert er niet aan te denkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
die warm ik wel op een andere manier
hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Psychonikeo probeert er niet aan te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verdwaald op weg naar het topicquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. hij gaat wel lekker, maar waar is de rest?
quote:Start s'ochtens met aftrekken totdat je bijna klaarkomt. Stop en ga naar je werk of ga wat anders doen. Doe dit de hele dag door, masturberen totdat je bijna komt. Pauzeer dan een a twee uur om vervolgens weer te masturberen.
Drink veel water en/of vruchtensap, dit zorgt ervoor dat je bloedvolume niet daalt (belangrijk voor stevige erectie).
Aan het einde van de dag neem je dan een a twee uur om je zelf te plezieren.
Start net als eerder die dag met masturberen tot dat je de climax bijna bereikt en doe dan iets anders totdat het geile gevoel weer wat daalt.
Je kunt naar muziek luisteren (koptelefoon aanbevolen) en je concentreren.
Ook kun je proberen je penis los te laten en je kruisspier samentrekken alsof je de laatste druppel eruit wil drukken na het plassen. (je kruisspier moet aangespannen zijn wanneer je start met ejaculeren).
Nadat de drang om klaar te komen ook maar iets afneemt start je direct weer met masturberen.
Hou dit vol totdat je uiteindelijk heel intens en krachtig klaarkomt.
Dizkriemienatsiequote:
Ff onthoudenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
handige tips voor de mannen hier!
[..]
beoordeling die morgen plaats vind binnen de organisatiequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarover ging die uitleg nou??luister nou eens naar me!
Heule klus manquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
handige tips voor de mannen hier!
[..]
krijg jij daar ook mee te maken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
beoordeling die morgen plaats vind binnen de organisatie
ze gaan mij beoordelenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijg jij daar ook mee te maken?
Nou ja, ieder zijn ding he. Zelf al geprobeerd dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je moet er iets voor over hebben!
geen ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
en hele klus.. goeie vrijpartij kan ook ff duren!
oh.. het is toch niet dat je niets doet? Je let heel goed op als ze iets uitleggen en bent met niets anders als je stage bezig.. toch?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef jna het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Dat het makkelijk was
uhm.. nee.. net gevondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding he. Zelf al geprobeerd dan?
Hij heeft vandaag niets anders als lof ontvangen, dus ik verwacht geen problemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. het is toch niet dat je niets doet? Je let heel goed op als ze iets uitleggen en bent met niets anders als je stage bezig.. toch?
in een iets andere vorm trouwens welquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding he. Zelf al geprobeerd dan?
witlof? vindt hij dat wel lekker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag niets anders als lof ontvangen, dus ik verwacht geen problemen
tell me about it?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in een iets andere vorm trouwens wel
geen ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
witlof? vindt hij dat wel lekker?
Respect danquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. je hoeft het natuurlijk niet met de hand te doen dat stimuleren
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, dat moet je wel weten voordat je hem dat geeft he!
Mwah, volgens mij moet dat lukken als je aantrekkelijk genoeg bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. als je je eigen klanten kan uitkiezen misschien
mja.. je moet er ook geen timer naast leggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt me toch een hele klus hoor, elke dag om de 2 uur ff sjorren of wat dan ook
Dat lijkt me echt a-geil eigenlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. je moet er ook geen timer naast leggen
dat zou kunnen ja, maar dan kan je in principe ook wel andere dingen regelen waarvoor je niet hoeft te sexen en nog meer verdientquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij moet dat lukken als je aantrekkelijk genoeg bent
tell me about itquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, maar dan kan je in principe ook wel andere dingen regelen waarvoor je niet hoeft te sexen en nog meer verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |