abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:56:51 #51
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_73863706
Pffff, teveel om op te noemen eigenlijk. En eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer helemaal.
Maar een vlees/visla met gamba's, oesters, lamsbiefstukkies, restjes zalm/gehakt/kip/stoofvlees en meer van die dingen.
Een kruidenla met djeroek peroet, korianderwortels, salaamblad, rawitpepertjes, zelfgemaakt currypasta's, overgebleven eiwitjes, kokosmelk, limoensap, wildfond en meer van die dingen.
Een lade met brood en ovenfriet enzo.
Een lade met groenten/fruit. (boerenkool, framboosjes, etc)
En dan nog eentje met euh, mijn mastersauce, vrieselement van het ijsmachientje en loslopende dingetjes. (lumpertjes van de toko of dimsummetjes)

Nou ja, wat ik al zei, teveel om op te noemen.
pi_73872523
Hij is niet zo groot: ijsklontjes, paar halfvolle pakjes diepvriesgroenten, gesneden gember, selderie , gehakt, twee stuken hertenvlees, hoofd van de buurvrouw, brood, bladerdeeg, en idd mastersaus, gamba's.
Ik zou wel een grotere willen maar we hebben daar niet echt ruimte voor, dus houd ik me een beetje in met het maken van boullions en fonds.
pi_73876105
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef NoCigar het volgende:
Hij is niet zo groot: ijsklontjes, paar halfvolle pakjes diepvriesgroenten, gesneden gember, selderie , gehakt, twee stuken hertenvlees, hoofd van de buurvrouw, brood, bladerdeeg, en idd mastersaus, gamba's.
Ik zou wel een grotere willen maar we hebben daar niet echt ruimte voor, dus houd ik me een beetje in met het maken van boullions en fonds.
Heb Had je een lekkere buurvrouw?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_73877041
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Uhh wut? Waarom?
Bouillon
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_73909813
Toegevoegd: 1 wit en 1 bruinbrood voor tosti's, en 24 perenijsjes
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:35:57 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73910215
Jeffrey Dahmer had twenty noses in his freezer
> Why?
He wanted to make a Dahmer-nose-pizza
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 12:37:00 #57
45833 crew  Fogel
pi_73910236
Ik heb 1 relatief kleine vrieskist en 2 combi-koelkasten met ieder 3 vrieslades. Daarin zit (uit mijn hoofd)
Een stuk of 6 broden
Meerdere soorten roomijs
Waterijs
IJsblokjes (1 la ligt compleet vol ermee)
Groentemix, een aantal zakken en verschillende combinaties
Zalmmoten
Vietnamese loempias
Diepvrieshamburgers
Vissticks en andere "niet zuivere" visproducten
Vrieselementen
Pizzas, verschillende soorten
Aardappelpartjes
Røsti
Friet
Verschillende soorten bessen

.. en vast nog meer, zal vanavond eens kijken.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_73916639
Kleine vriezer maar 3 laden:

bovenste lade: brood nu nog maar 1.
middelste lade: 2x gehakt, 1x spareribs, 1xpakje bladerdeeg, 1x karbonade, 1x kip op stok,
onderste lade: half pak diepvries sperzieboontjes, half pak diepvries spinazie, 2 bakjes resten: 1x bakje boerenkool, 1x soep. (groenten volgens mij).
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:05:32 #59
52575 Schranseman
Heeft altijd honger
pi_73942734
Een vriezer in de schuur voor frituur (patat, kroketten en natuurlijk kaassoufflé) en BBQ eten. Er liggen nu spareribs (5 kilo), procureur en pulled pork in. verder wat brood, ijsklonten, icepack en spinazie.

In de keuken voornamelijk ijs en ijsklonten.
Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:29:12 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73943411
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef Schranseman het volgende:
Een vriezer in de schuur voor frituur
Dat rijmt, dus het is waar!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 11:38:53 #61
45833 crew  Fogel
pi_73943742
In Nederland heb je er waarschijnlijk niet zo'n last van omdat het nooit koud is daar (ik heb mijn schuur geisoleerd zodat mijn bier niet bevriest in de koelkast ), maar als je een combi-kast met slechts 1 compressor in je schuur hebt en de temperatuur in de schuur is hetzelfde als in de koelkast, dan vriest het vries-deel niet meer. Combi-kasten met een aparte compressor voor vries en koel hebben daar geen last van.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_73943814
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Fogel het volgende:
In Nederland heb je er waarschijnlijk niet zo'n last van omdat het nooit koud is daar (ik heb mijn schuur geisoleerd zodat mijn bier niet bevriest in de koelkast ), maar als je een combi-kast met slechts 1 compressor in je schuur hebt en de temperatuur in de schuur is hetzelfde als in de koelkast, dan vriest het vries-deel niet meer. Combi-kasten met een aparte compressor voor vries en koel hebben daar geen last van.
Check. Zijn we vorig jaar ook achtergekomen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:43:01 #63
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_73947825
kipblokjes
gebakken kipblokjes met ui en mais. (voor het opbakken)
bitterballen
pizza
Maultaschen
brood
kipsate
aardappelschijfjes
roerbakgroenten
slavinken

binnenkort weer tijd voor boodschappen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_73950107
Bijna niets, het wordt weer tijd om te ontdooien, dus eet 'm helemaal leeg...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:44:47 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73980248
Boodschappen gedaan, dus nu nog drie bruine broden, een zak frietjes, doos frikandellen en doos kaassoufflé erbij. We hoeven in elk geval geen honger te lijden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73985873
niet zo veel, alleen brood en wat gehakt en een cordon bleuburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')